Pardavimo ABC: ar būtina turėti vardinį puodelį kliento biure

Dažniausiai įmonės naudoja pačius paprasčiausius pardavimų metodus, kurie apsiriboja tuo, kad pardavėjui yra nurodoma apylinkė ir produktas, ir jis turi aplankyti kuo daugiau klientų per kuo trumpesnį laiką bei atlikti užduotį taip gerai kaip tik sugeba.
Pirmiausia nebūkite tikri, jog toks metodas užtikrins verslo sėkmę. Antra, vertėtų pasidomėti ir žinoti, jog yra ir kitokių, efektyvesnių metodų. Viena iš problemų, galinčių kilti taikant tokį paprastą metodą, yra tai, kad pardavėjas bus linkęs lanky ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti