Sprendimai, kai klientų reiklumas neleidžia sustoti

Vartotojų, o kartu ir su jais ryšį palaikančių įmonių klientų poreikiai aptarnavimo procese sparčiai kinta ir auga. Klientų aptarnavimas telefonu išlieka svarbus, tačiau to toli gražu nebeužtenka.
Remiantis AT Kearney duomenimis, klientams paslaugos balsu (angl. voice services) neabejotinai trauksis ir iki 2020 m. turėtų sudaryti apie 50%. O iki nurodyto laikotarpio klientų aptarnavimas ne balsu (įvairiais skaitmeniniais kanalais) augs nuo 3 ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti