Pardavimų ABC: kontakto sukūrimas

Kiekvienam pardavimų kontaktui būdingi šie etapai: kliento įvertinimas, kontakto sukūrimas, kliento poreikių išsiaiškinimas, supažindinimas su produkto savybėmis ir privalumais, pardavimo pabaiga.
Pardavėjas dalyvauja visuose šiuose etapuose, konsultantas paskutiniuose keturiuose, įtikinėtojas paskutiniuose trijuose. Svarbiausia taisyklė - niekada negalima skubėti ir peršokti per kai kuriuos etapus; niekada negalima pamiršti atstovo vaidme ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti