Konkurso „Renginys klientams“ pabaiga: norėdami nustebinti negaili šešiaženklių sumų

Publikuota: 2016-11-02
Vieną didžiausių iššūkių, kaip į renginius pritarauti potencialius klientus ir nustebinti esamus, bendrovės sprendžia išradingumu. Bendrovių nuotr./VŽ koliažas
Vieną didžiausių iššūkių, kaip į renginius pritarauti potencialius klientus ir nustebinti esamus, bendrovės sprendžia išradingumu. Bendrovių nuotr./VŽ koliažas
 

Įvairių renginių klientams ir partneriams organizavimas yra neatsiejama bendrovių rinkodaros dalis, kuriai skiriama vis daugiau lėšų. Kai kurių bendrovių renginiai klientams prilygsta miestų šventėms ar pasaulinio lygio šou, todėl nestokoja dalyvių ir kuria santykius su klientais puoselėjančios bendrovės įvaizdį.

Bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams ir partneriams, du su puse mėnesio su portalo vz.ltskaitytojais dalijosi gerąją savo patirtimi ir savotiškai rungėsi dėl geriausio renginio klientams įvertinimo. Konkurse iš viso dalyvavo 9 bendrovės, tarp jų dominavo veikiančios žemės ūkio sektoriuje.

3 bendrovės, kurių verslo renginio akimirkos sulaukė daugiausiai dėmesio (pasidalinimų) socialiniame tinkle „Facebook“, laimėjo po 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“, kuri vyks 2016 m. lapkričio 30 d. Kvietimai į konferenciją atiteko bendrovėms „KG Group“, „EWA“ ir „Teo“.

Daugelio renginių tikslas – pristatyti bendrovės naujienas ir produktus klientams, taip pat nemažai dėmesio skiriama pramogų organizavimui bei kilniems labdaros tikslams.

Vieną didžiausių iššūkių, kaip į renginius pritarauti potencialius klientus ir nustebinti esamus, bendrovės sprendžia išradingumu ir tam negaili pinigų. Dauguma bendrovių pažymėjo, kad pritraukti dalyvius į verslo renginius pavyksta dėl geros įmonės organizuojamų renginių reputacijos, vadovų ir pardavimo vadovų santykio su klientais bei pačio renginio turinio.

Įmonių renginių klientams biudžetai prasideda nuo kelių tūkstančių eurų, o kartais tam išleidžiamos solidžius šešiaženklės sumos. Paprastai bendrovės per metus klientams organizuoja ne vieną, o bent kelis įvairaus pobūdžio ir dydžio renginius, kurie rinkodaros biudžetuose sudaro didžiausią išlaidų dalį, bet laikoma gera investicija.

Konkurso laimėtojai

Daugiausiai vz.lt skaitytojų dėmesio sulaukė įmonių grupės „KG group“ tradicinis renginys ūkininkams „Grūdo kelias“. Kiekvienais metais skirtingoje Lietuvos vietoje vykstantis renginys turi ir kilnų tikslą – renginio metu vyksta aukcionas, kurio metu perkamos įvairios partnerių parduodamos prekės, o surinkti pinigai paaukojami to rajono, kuriame vyksta renginys socialiai remtinoms šeimoms ar įstaigoms. Per ketverius metus 8 kartus išaugęs ir šešiaženklę sumą pasiekęs renginys savo apimtimi ir kokybe primena didžiųjų miestų šventes, kuomet statomos didžiulės scenos, paviljonai. Žmonėms šventės nesugadina net prastas oras – organizatoriai apgalvoja ir netikėčiausias gamtos sąlygas.

Įspūdingas žemės ūkio technikos bendrovės „East West Agro“ renginys taip pat sulaukė daug vz.lt skaitytojų dėmesio. Tai taip pat buvo bene didžiausias metų renginys ūkininkams, kuriame dalyvavo per 1800 dalyvių. Renginio formatas buvo puikiai pažįstamas automobilių ir kito ekstremalaus sporto mėgėjams, priminė pasaulinio garso šou „Top Gear“ (liet. „Aukščiausia pavara“) filmavimo aikštelę, o tai paskatino į renginį kviečiamų dalyvių susidomėjimą ir dėmesio sutelkimą renginio metu. Žemės ūkio sektorius yra labai konkurencingas, tad laimi tos bendrovės, kurios ypatingą dėmesį skiria klientų potyriams – pradedant kokybiška produkcija ir klientų aptarnavimo sprendimais, baigiant emocinio ryšio puoselėjimu. Renginio biudžetas viršijo 80.000 Eur.

Nemažai vz.lt skaitytojų dėmesio sulaukė bendrovės „Teo“ renginys – naujo duomenų centro pristatymas stambiems verslo klientams. Itin aukšto saugumo duomenų centro atidarymas vyko nuotoliniu būdu, todėl viskas vyko „Pirklių namuose“ ir juostelės kirpimo/rakto perdavimo veiksmas buvo pakeistas lentelės, kuri yra oficialus pažymėjimas, kad Vilniuje Žirmūnuose atidarytas „Teo“ duomenų centras turi aukščiausius patikimumo rodiklius – „TIER III Design“ ir „TIER III Facility“ sertifikatus, įteikimu.

Kiekvienas atvykęs svečias, potencialus klientas, gavo savo simbolinį „raktą“ (klientai nuomojasi vietą/spintas duomenų centre) nuo savo būsimos vietos duomenų centre. Prie rakto buvo prikabintas USB raktas su informacija apie Tier III duomenų centrą. Salėje buvo įrengtas stendas su dėžutėmis ir, ją atidengus, kiekvienas turėjo rasti savo raktui tinkančią dėžutę. Dėžutėse buvo patiektos gurmaniškos vaišės. Šis renginys stambiems verslo klientams bendrovei kainavo 6.000 Eur.

Konkurso „Renginys klientams“ dalyvių renginiai

„Gjensidige“ žinutė partneriams – viskas sustyguota

Įspūdingos žemės ūkio technikos pristatymas kaip pasaulinio lygio šou

Ieškančius kitoniškumo pritraukė „Kažkoks festas“

Verslas jau pradėjo Kalėdų sezoną

Aukšto saugumo duomenų centro atidarymas nuotoliniu būdu

Į paskolų klubą ne tik skolinti, bet ir bendrauti

„Grūdo kelias“ veda į naujausias technologijas ir ūkininkų širdis

Ūkininkų pokerio turnyre pinigus pralošia tik „Scandagra

Į „Biomedika“ seminarus pritraukia jautrios temos

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
05:45
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Kinijos rinka – kova su vėjo malūnais 1

Prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo ilgus metus puoselėtą intelektinę nuosavybę nuo vagysčių –...

Rinkodara
2018.12.01
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
Antras „Lidl“ ėjimas – šį kartą su lietuviškumo korta Premium 12

Prieš kelerius metus Lietuvoje startavęs prekybos tinklas „Lild“ pirkėjų simpatijas bandė pelnyti mažesnėmis...

Rinkodara
2018.11.23
Pirkėjams nuolaidų jau neužtenka, nori ir dovanų Premium

Smulkieji prekybininkai, prisijungiantys prie išpardavimo akcijų, tomis dienomis pardavimus padidina 40–50%.

Rinkodara
2018.11.22
Geriausiai aptarnaujančios vaistinės – lyderė išlaiko pozicijas Premium

Vaistinių tyrimą atlikę slaptieji pirkėjai nustatė, kad Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Benu“,...

Rinkodara
2018.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau