Konkurso „Renginys klientams“ pabaiga: norėdami nustebinti negaili šešiaženklių sumų

Įvairių renginių klientams ir partneriams organizavimas yra neatsiejama bendrovių rinkodaros dalis, kuriai skiriama vis daugiau lėšų. Kai kurių bendrovių renginiai klientams prilygsta miestų šventėms ar pasaulinio lygio šou, todėl nestokoja dalyvių ir kuria santykius su klientais puoselėjančios bendrovės įvaizdį.
Bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams ir partneriams, du su puse mėnesio su portalo vz.ltskaitytojais dalijosi gerąją savo patirtimi ir savotiškai rungėsi dėl geriausio renginio klientams įvertinimo. Konkurse iš viso dalyvavo 9 bendrovės, tarp jų dominavo veikiančios žemės ūkio sektoriuje.
3 bendrovės, kurių verslo renginio akimirkos sulaukė daugiausiai dėmesio (pasidalinimų) socialiniame tinkle Facebook, laimėjo po 2 kvietimus į Verslo žinių organizuojamą konferenciją Pardavimai, kuri vyks 2016 m. lapkričio 30 d. Kvietimai į konferenciją atiteko bendrovėms KG Group, EWA ir Teo.
Daugelio renginių tikslas pristatyti bendrovės naujienas ir produktus klientams, taip pat nemažai dėmesio skiriama pramogų organizavimui bei kilniems labdaros tikslams.
Vieną didžiausių iššūkių, kaip į renginius pritarauti potencialius klientus ir nustebinti esamus, bendrovės sprendžia išradingumu ir tam negaili pinigų. Dauguma bendrovių pažymėjo, kad pritraukti dalyvius į verslo renginius pavyksta dėl geros įmonės organizuojamų renginių reputacijos, vadovų ir pardavimo vadovų santykio su klientais bei pačio renginio turinio.
Įmonių renginių klientams biudžetai prasideda nuo kelių tūkstančių eurų, o kartais tam išleidžiamos solidžius šešiaženklės sumos. Paprastai bendrovės per metus klientams organizuoja ne vieną, o bent kelis įvairaus pobūdžio ir dydžio renginius, kurie rinkodaros biudžetuose sudaro didžiausią išlaidų dalį, bet laikoma gera investicija.
Konkurso laimėtojai
Daugiausiai vz.lt skaitytojų dėmesio sulaukė įmonių grupės KG group tradicinis renginys ūkininkams Grūdo kelias. Kiekvienais metais skirtingoje Lietuvos vietoje vykstantis renginys turi ir kilnų tikslą renginio metu vyksta aukcionas, kurio metu perkamos įvairios partnerių parduodamos prekės, o surinkti pinigai paaukojami to rajono, kuriame vyksta renginys socialiai remtinoms šeimoms ar įstaigoms. Per ketverius metus 8 kartus išaugęs ir šešiaženklę sumą pasiekęs renginys savo apimtimi ir kokybe primena didžiųjų miestų šventes, kuomet statomos didžiulės scenos, paviljonai. Žmonėms šventės nesugadina net prastas oras organizatoriai apgalvoja ir netikėčiausias gamtos sąlygas.
Įspūdingas žemės ūkio technikos bendrovės East West Agro renginys taip pat sulaukė daug vz.lt skaitytojų dėmesio. Tai taip pat buvo bene didžiausias metų renginys ūkininkams, kuriame dalyvavo per 1800 dalyvių. Renginio formatas buvo puikiai pažįstamas automobilių ir kito ekstremalaus sporto mėgėjams, priminė pasaulinio garso šou Top Gear (liet. Aukščiausia pavara) filmavimo aikštelę, o tai paskatino į renginį kviečiamų dalyvių susidomėjimą ir dėmesio sutelkimą renginio metu. Žemės ūkio sektorius yra labai konkurencingas, tad laimi tos bendrovės, kurios ypatingą dėmesį skiria klientų potyriams pradedant kokybiška produkcija ir klientų aptarnavimo sprendimais, baigiant emocinio ryšio puoselėjimu. Renginio biudžetas viršijo 80.000 Eur.
Nemažai vz.lt skaitytojų dėmesio sulaukė bendrovės Teo renginys naujo duomenų centro pristatymas stambiems verslo klientams. Itin aukšto saugumo duomenų centro atidarymas vyko nuotoliniu būdu, todėl viskas vyko Pirklių namuose ir juostelės kirpimo/rakto perdavimo veiksmas buvo pakeistas lentelės, kuri yra oficialus pažymėjimas, kad Vilniuje Žirmūnuose atidarytas Teo duomenų centras turi aukščiausius patikimumo rodiklius TIER III Design ir TIER III Facility sertifikatus, įteikimu.
Kiekvienas atvykęs svečias, potencialus klientas, gavo savo simbolinį raktą (klientai nuomojasi vietą/spintas duomenų centre) nuo savo būsimos vietos duomenų centre. Prie rakto buvo prikabintas USB raktas su informacija apie Tier III duomenų centrą. Salėje buvo įrengtas stendas su dėžutėmis ir, ją atidengus, kiekvienas turėjo rasti savo raktui tinkančią dėžutę. Dėžutėse buvo patiektos gurmaniškos vaišės. Šis renginys stambiems verslo klientams bendrovei kainavo 6.000 Eur.
Konkurso Renginys klientams dalyvių renginiai
Gjensidige žinutė partneriams viskas sustyguota
Įspūdingos žemės ūkio technikos pristatymas kaip pasaulinio lygio šou
Ieškančius kitoniškumo pritraukė Kažkoks festas
Verslas jau pradėjo Kalėdų sezoną
Aukšto saugumo duomenų centro atidarymas nuotoliniu būdu
Į paskolų klubą ne tik skolinti, bet ir bendrauti
Grūdo kelias veda į naujausias technologijas ir ūkininkų širdis
Ūkininkų pokerio turnyre pinigus pralošia tik Scandagra
Į Biomedika seminarus pritraukia jautrios temos
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pardavimai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti