10 strategijų, kaip sėkmingai užbaigti pardavimų metus

Publikuota: 2016-11-01
Nieko nėra blogiau pardavėjui, turėti naują ir svarbų klientą metų pabaigoje, kuris nori pirkti, bet nėra galimybės jam parduoti. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nieko nėra blogiau pardavėjui, turėti naują ir svarbų klientą metų pabaigoje, kuris nori pirkti, bet nėra galimybės jam parduoti. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Artėjant metų pabaigai pardavėjai dar kartą peržiūri savo metinius pardavimų tikslus ir esant būtinybei imasi planuoti pardavimus taip, kad likus kelioms savaitėms iki metų pabaigos nereiktų panikuoti.

Portalas „The Sales Hunter“ rašo, kad artėjant metų pabaigai pardavimų planavimas tampa dar svarbesnis. O tam, kad tikslai būtų pasiekti rekomenduojama pasinaudoti strategijomis, kurios leidžia turėti daugiau sandorių metų pabaigoje.

Pirmiausia, peržiūrėti savo kalendorių ir sužinoti dienas, kada dėl švenčių nedirbs bendrovė ir kiti partneriai.

Tai svarbu žinoti, nes dėl to gali kilti nepatogumų apmokant sąskaitas, planuojam prekių pristatymą klientams ir pan. Labai daug pardavimų prarandama paskutinę minutę dėl netinkamo proceso tvarkymo.

Antra, suplanuoti savo laiką.

Peržiūrėti kalendorių ir jame pasižymėti visus asmeninius įsipareigojimus ir numatyti dienas, kada lapkritį ir gruodį turėtumėte laisvo laiko papildomiems užsakymams įgyvendinti. Kuo anksčiau žinosite savo laiko iššūkius, tuo lengviau galėsite jį valdyti.

Trečia, susisiekite su savo klientais dabar ir sužinokite, kiek jie dar turi išleisti pinigų iki metų pabaigos.

Kiekviena kompanija taip pat planuoja savo išlaidas ir turi metinius planus, todėl vertėtų subtiliai pasidomėti, kokie esamų klientų planai įsigyti tam tikras prekes ar paslaugas iki metų pabaigos.

Ketvirta, pasikalbėti su savo aptarnaujančiu personalu ir įvertinti, kiek naujų klientų iki metų pabaigos būtų galimybė aptarnauti.

Nieko nėra blogiau pardavėjui nei turėti naują ir svarbų klientą metų pabaigoje, kuris nori pirkti, bet nėra galimybės jam parduoti dėl padidėjusių pardavimų esamiems klientams. Todėl labai svarbu žinoti realią situaciją ir planuoti resursus taip, kad būtų patenkinti ir esami, ir nauji klientai.

Penkta, suplanuoti skambučius iki lapkričio 15 dienos.

Sudarykite skambučių klientams grafiką iki lapkričio 15 d., nes vėliau gauti jų dėmesio bus vis sunkiau. Todėl kuo daugiau suplanuosite kontaktų su klientais iki lapkričio vidurio, tuo daugiau turėsite šansų jiems parduoti iki metų pabaigos.

Šešta, išugdyti savo klientus pateikti užsakymus iki šventinio chaoso pradžios.

Bendraudami su klientais stenkitės juos ugdyti, kad kur kas vertingiau pateikti užsakymus dabar, o ne vėliau, kuomet artėjant šventiniam periodui kils chaosas ir dėl skubos gali kilti daugiau nesusipratimų.

Septinta, nuo lapkričio 15 d. su klientais kalbėkite apie ateinančius metus.

Tai gali būti sunku, bet verta pabandyti jau nuo lapkričio vidurio su klientais kalbėti apie ateinančių metų planus. Tai taip pat juos paskatins pirkti dar šiemet ir sukurs atsakingo partnerio įvaizdį apie jus.

Aštunta, neleiskite savo klientams suprasti, kad artėjant metų pabaigai jūs norite pasiekti savo pardavimų tikslus.

Pirkėjai puikiai žino dažniausią pardavėjų klaidą – savo metinius tikslus pasiekti paskutiniais mėnesiais, todėl tuo neretai naudojasi prašydami papildomų nuolaidų. Tam pardavėjai neretai pasiduoda, tikėdamiesi, kad savo pajamas susirinks per didesnį kiekį. Labai svarbu netapti šios situacijos auka.

Devinta, suaktyvinti pardavimus telefonu.

Metų pabaiga yra puikus metas pardavimams telefonu, nes dauguma vartotojų yra numatę tam tikrus pirkinius iki metų pabaigos, tačiau jiems sunku priimti sprendimą. Todėl skambutis gali būti lemiamas.

Dešimta, nepanikuoti!

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vienas produktas būtų pražūtis, kai jų per daug – chaosas Premium

Kai gamini produktą, kuris paklausus būna tik porą mėnesių per metus, būtina plėsti asortimentą. Tačiau...

Agroverslas
2018.07.22
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Jasinavičius: kaip dirbti efektyviau be optimizavimo Premium 2

Atsargų valdymo algoritmai vidutiniškai 95% geriau prognozuoja prekių turėjimo lentynose ir apyvartumo...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau