10 strategijų, kaip sėkmingai užbaigti pardavimų metus

Publikuota: 2016-11-01
Nieko nėra blogiau pardavėjui, turėti naują ir svarbų klientą metų pabaigoje, kuris nori pirkti, bet nėra galimybės jam parduoti. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nieko nėra blogiau pardavėjui, turėti naują ir svarbų klientą metų pabaigoje, kuris nori pirkti, bet nėra galimybės jam parduoti. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Artėjant metų pabaigai pardavėjai dar kartą peržiūri savo metinius pardavimų tikslus ir esant būtinybei imasi planuoti pardavimus taip, kad likus kelioms savaitėms iki metų pabaigos nereiktų panikuoti.

Portalas „The Sales Hunter“ rašo, kad artėjant metų pabaigai pardavimų planavimas tampa dar svarbesnis. O tam, kad tikslai būtų pasiekti rekomenduojama pasinaudoti strategijomis, kurios leidžia turėti daugiau sandorių metų pabaigoje.

Pirmiausia, peržiūrėti savo kalendorių ir sužinoti dienas, kada dėl švenčių nedirbs bendrovė ir kiti partneriai.

Tai svarbu žinoti, nes dėl to gali kilti nepatogumų apmokant sąskaitas, planuojam prekių pristatymą klientams ir pan. Labai daug pardavimų prarandama paskutinę minutę dėl netinkamo proceso tvarkymo.

Antra, suplanuoti savo laiką.

Peržiūrėti kalendorių ir jame pasižymėti visus asmeninius įsipareigojimus ir numatyti dienas, kada lapkritį ir gruodį turėtumėte laisvo laiko papildomiems užsakymams įgyvendinti. Kuo anksčiau žinosite savo laiko iššūkius, tuo lengviau galėsite jį valdyti.

Trečia, susisiekite su savo klientais dabar ir sužinokite, kiek jie dar turi išleisti pinigų iki metų pabaigos.

Kiekviena kompanija taip pat planuoja savo išlaidas ir turi metinius planus, todėl vertėtų subtiliai pasidomėti, kokie esamų klientų planai įsigyti tam tikras prekes ar paslaugas iki metų pabaigos.

Ketvirta, pasikalbėti su savo aptarnaujančiu personalu ir įvertinti, kiek naujų klientų iki metų pabaigos būtų galimybė aptarnauti.

Nieko nėra blogiau pardavėjui nei turėti naują ir svarbų klientą metų pabaigoje, kuris nori pirkti, bet nėra galimybės jam parduoti dėl padidėjusių pardavimų esamiems klientams. Todėl labai svarbu žinoti realią situaciją ir planuoti resursus taip, kad būtų patenkinti ir esami, ir nauji klientai.

Penkta, suplanuoti skambučius iki lapkričio 15 dienos.

Sudarykite skambučių klientams grafiką iki lapkričio 15 d., nes vėliau gauti jų dėmesio bus vis sunkiau. Todėl kuo daugiau suplanuosite kontaktų su klientais iki lapkričio vidurio, tuo daugiau turėsite šansų jiems parduoti iki metų pabaigos.

Šešta, išugdyti savo klientus pateikti užsakymus iki šventinio chaoso pradžios.

Bendraudami su klientais stenkitės juos ugdyti, kad kur kas vertingiau pateikti užsakymus dabar, o ne vėliau, kuomet artėjant šventiniam periodui kils chaosas ir dėl skubos gali kilti daugiau nesusipratimų.

Septinta, nuo lapkričio 15 d. su klientais kalbėkite apie ateinančius metus.

Tai gali būti sunku, bet verta pabandyti jau nuo lapkričio vidurio su klientais kalbėti apie ateinančių metų planus. Tai taip pat juos paskatins pirkti dar šiemet ir sukurs atsakingo partnerio įvaizdį apie jus.

Aštunta, neleiskite savo klientams suprasti, kad artėjant metų pabaigai jūs norite pasiekti savo pardavimų tikslus.

Pirkėjai puikiai žino dažniausią pardavėjų klaidą – savo metinius tikslus pasiekti paskutiniais mėnesiais, todėl tuo neretai naudojasi prašydami papildomų nuolaidų. Tam pardavėjai neretai pasiduoda, tikėdamiesi, kad savo pajamas susirinks per didesnį kiekį. Labai svarbu netapti šios situacijos auka.

Devinta, suaktyvinti pardavimus telefonu.

Metų pabaiga yra puikus metas pardavimams telefonu, nes dauguma vartotojų yra numatę tam tikrus pirkinius iki metų pabaigos, tačiau jiems sunku priimti sprendimą. Todėl skambutis gali būti lemiamas.

Dešimta, nepanikuoti!

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kakė Makė“: apie pamokas, naują vardą ir pasaulines ambicijas Premium 5

Iš vaikiškų knygų į prekės ženklą išaugusios „Kakės Makės“ valdytojai perdėlioja ilgalaikę strategiją ir su...

Rinkodara
06:00
X, Y ir Z kartos – ne panacėja rinkodaroje ir pardavimuose Premium 1

Labiau amžius, o ne priklausymas konkrečiai kartai lemia požiūrį į prekės ženklus. Su amžiumi vėsta vartotojų...

Rinkodara
2018.10.22
Nuskriaudus didžiuosius, šansą gautų degalinės Premium 3

Uždraudus didiesiems prekybininkams dirbti sekmadieniais ir švenčių dienomis, degalinių parduotuvių apyvartos...

Suskaičiavo, kiek dėl darbo laiko draudimų pajamų netektų verslas ir valstybė Premium 6

Apribojus parduotuvių darbo laiką pagal griežčiausią scenarijų šalies biudžetas netektų 68,2 mln. Eur...

„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
Mažmeninės prekybos lyderiai: trejetuke – IKEA, „Škodos“ ir „Porsche“ pardavėjai Premium 3

Mažmeninės prekybos sektoriaus lyderių veiklos sritys – pačios įvairiausios, tačiau jų vadovams būdingas...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau