Renginys klientams: „Gjensidige“ žinutė partneriams – viskas sustyguota

Publikuota: 2016-10-25
Draudimo bendrovės „Gjensidige“ rengnys partneriams „Viskas sustyguota“. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas
Draudimo bendrovės „Gjensidige“ rengnys partneriams „Viskas sustyguota“. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas
 

Draudimo bendrovė „Gjensidige” šiemet savo verslo partnerius sukvietė į renginį, skirtą pranešti bene svarbiausią šalies draudimo rinkos naujieną – Baltijos šalyse veikia dvi draudimo bendroves jungianti ir itin sustiprėjusi „Gjensidige“.

Tęsiame vz.lt konkursą „Renginys mūsų klientams“. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.

Didžiausią verslo iššūkį – įmonių veiklų sujungimą ir naujo prekės ženklo įvedimą – sklandžiai įveikusi bendrovė pranešė: „Pas mus jau viskas sustyguota!“ Būtent taip ir buvo pavadintas „Siemens“ arenoje praėjusį pavasarį įvykęs renginys – „Viskas sustyguota“. Draudimo brokeriams, kurie bendradarbiauja su „Gjensidige“, buvo pristatyta sustiprėjusi, sklandžiai dirbanti komanda.

Į šventinį vakarą atvyko 700 draudimo brokerių iš visos Lietuvos. Svečiams buvo parengta išskirtinė muzikos, šviesos, vaizdo projekcijų programa ir iškilminga vakarienė.

Visas renginys buvo persmelktas muzikos tema, kuri renginio dalyviams priminė muzikos orkestro gyvenimą: repeticijas, kasdienybę ir šventes. Pagrindinis scenografijos akcentas – 14 m permatomas ekranas. Derinant techninius sprendimus, tokius kaip videoprojekcijos, 3D grafika, ir žmonių atliekamas kompozicijas, buvo sukurtas unikalus ir įsimintinas reginys.

Muzikinėje dalyje renginio dalyviams nuskambėjo pačių įvairiausių stilių muzika – nuo klasikinio smuiko ir „Electric Ladies” smuikininkių iki elektrinių gitarų.

Svečius ypač nustebino kūrinys, kurį įvairiais perkusijos instrumentais atliko „Gjensidige“ darbuotojai, dirbantys su brokeriais. Renginio svečiai išvydo scenoje muzikuojančius savo verslo kolegas, kuriuos iki šiol pažinojo tik kaip draudimo profesionalus.

Įmonės vadovų kalbos prasidėjo nuo kamertono garso, pabrėžiant, kaip svarbu visiems pagauti bendrą toną, kad verslo instrumentai ir balsai skambėtu darniai. O naujai suskambančiam darbuotojų „orkestrui“ pradžią davė „Gjensidige“ generalinio direktoriaus Mariaus Jundulo batutos mostas.

Vakarą vainikavo ir publiką nuo užstalių pakelė Mantas Jankavičius, užbaigęs renginio muzikos temą įspūdingu roko koncertu.

„Gjensidige“ renginius partneriams organizuoja reguliariai. Skiriama daug dėmesio pasirengimui, programai ir pakvietimams, nes bendrovė labai vertina savo partnerių laiką. Įmonei svarbu, kad drauge praleidžiamas vakaras būtų įsimintinas, atskleistų „Gjensidige“ vertybes ir filosofiją, suteiktų galimybę prasmingai pabendrauti. „Gjensidige“ siekia geriausiai pažinti savo klientus bei partnerius ir geriausiai jais rūpintis. Renginiai yra viena iš bendrovės pagarbos ir dėkingumo partneriams išraiškų.

FOTOGALERIJA „Gjensidige“ renginys partneriams "Viskas sustyguota" (22 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
06:00
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Kinijos rinka – kova su vėjo malūnais 1

Prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo ilgus metus puoselėtą intelektinę nuosavybę nuo vagysčių –...

Rinkodara
2018.12.01
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau