Renginys klientams: „Gjensidige“ žinutė partneriams – viskas sustyguota

Publikuota: 2016-10-25
Draudimo bendrovės „Gjensidige“ rengnys partneriams „Viskas sustyguota“. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas
Draudimo bendrovės „Gjensidige“ rengnys partneriams „Viskas sustyguota“. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas
 

Draudimo bendrovė „Gjensidige” šiemet savo verslo partnerius sukvietė į renginį, skirtą pranešti bene svarbiausią šalies draudimo rinkos naujieną – Baltijos šalyse veikia dvi draudimo bendroves jungianti ir itin sustiprėjusi „Gjensidige“.

Tęsiame vz.lt konkursą „Renginys mūsų klientams“. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.

Didžiausią verslo iššūkį – įmonių veiklų sujungimą ir naujo prekės ženklo įvedimą – sklandžiai įveikusi bendrovė pranešė: „Pas mus jau viskas sustyguota!“ Būtent taip ir buvo pavadintas „Siemens“ arenoje praėjusį pavasarį įvykęs renginys – „Viskas sustyguota“. Draudimo brokeriams, kurie bendradarbiauja su „Gjensidige“, buvo pristatyta sustiprėjusi, sklandžiai dirbanti komanda.

Į šventinį vakarą atvyko 700 draudimo brokerių iš visos Lietuvos. Svečiams buvo parengta išskirtinė muzikos, šviesos, vaizdo projekcijų programa ir iškilminga vakarienė.

Visas renginys buvo persmelktas muzikos tema, kuri renginio dalyviams priminė muzikos orkestro gyvenimą: repeticijas, kasdienybę ir šventes. Pagrindinis scenografijos akcentas – 14 m permatomas ekranas. Derinant techninius sprendimus, tokius kaip videoprojekcijos, 3D grafika, ir žmonių atliekamas kompozicijas, buvo sukurtas unikalus ir įsimintinas reginys.

Muzikinėje dalyje renginio dalyviams nuskambėjo pačių įvairiausių stilių muzika – nuo klasikinio smuiko ir „Electric Ladies” smuikininkių iki elektrinių gitarų.

Svečius ypač nustebino kūrinys, kurį įvairiais perkusijos instrumentais atliko „Gjensidige“ darbuotojai, dirbantys su brokeriais. Renginio svečiai išvydo scenoje muzikuojančius savo verslo kolegas, kuriuos iki šiol pažinojo tik kaip draudimo profesionalus.

Įmonės vadovų kalbos prasidėjo nuo kamertono garso, pabrėžiant, kaip svarbu visiems pagauti bendrą toną, kad verslo instrumentai ir balsai skambėtu darniai. O naujai suskambančiam darbuotojų „orkestrui“ pradžią davė „Gjensidige“ generalinio direktoriaus Mariaus Jundulo batutos mostas.

Vakarą vainikavo ir publiką nuo užstalių pakelė Mantas Jankavičius, užbaigęs renginio muzikos temą įspūdingu roko koncertu.

„Gjensidige“ renginius partneriams organizuoja reguliariai. Skiriama daug dėmesio pasirengimui, programai ir pakvietimams, nes bendrovė labai vertina savo partnerių laiką. Įmonei svarbu, kad drauge praleidžiamas vakaras būtų įsimintinas, atskleistų „Gjensidige“ vertybes ir filosofiją, suteiktų galimybę prasmingai pabendrauti. „Gjensidige“ siekia geriausiai pažinti savo klientus bei partnerius ir geriausiai jais rūpintis. Renginiai yra viena iš bendrovės pagarbos ir dėkingumo partneriams išraiškų.

FOTOGALERIJA „Gjensidige“ renginys partneriams "Viskas sustyguota" (22 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
06:00
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Jasinavičius: kaip dirbti efektyviau be optimizavimo Premium 2

Atsargų valdymo algoritmai vidutiniškai 95% geriau prognozuoja prekių turėjimo lentynose ir apyvartumo...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau