Renginys klientams: „Gjensidige“ žinutė partneriams – viskas sustyguota

Publikuota: 2016-10-25
Draudimo bendrovės „Gjensidige“ rengnys partneriams „Viskas sustyguota“. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas
Draudimo bendrovės „Gjensidige“ rengnys partneriams „Viskas sustyguota“. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas
 

Draudimo bendrovė „Gjensidige” šiemet savo verslo partnerius sukvietė į renginį, skirtą pranešti bene svarbiausią šalies draudimo rinkos naujieną – Baltijos šalyse veikia dvi draudimo bendroves jungianti ir itin sustiprėjusi „Gjensidige“.

Tęsiame vz.lt konkursą „Renginys mūsų klientams“. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.

Didžiausią verslo iššūkį – įmonių veiklų sujungimą ir naujo prekės ženklo įvedimą – sklandžiai įveikusi bendrovė pranešė: „Pas mus jau viskas sustyguota!“ Būtent taip ir buvo pavadintas „Siemens“ arenoje praėjusį pavasarį įvykęs renginys – „Viskas sustyguota“. Draudimo brokeriams, kurie bendradarbiauja su „Gjensidige“, buvo pristatyta sustiprėjusi, sklandžiai dirbanti komanda.

Į šventinį vakarą atvyko 700 draudimo brokerių iš visos Lietuvos. Svečiams buvo parengta išskirtinė muzikos, šviesos, vaizdo projekcijų programa ir iškilminga vakarienė.

Visas renginys buvo persmelktas muzikos tema, kuri renginio dalyviams priminė muzikos orkestro gyvenimą: repeticijas, kasdienybę ir šventes. Pagrindinis scenografijos akcentas – 14 m permatomas ekranas. Derinant techninius sprendimus, tokius kaip videoprojekcijos, 3D grafika, ir žmonių atliekamas kompozicijas, buvo sukurtas unikalus ir įsimintinas reginys.

Muzikinėje dalyje renginio dalyviams nuskambėjo pačių įvairiausių stilių muzika – nuo klasikinio smuiko ir „Electric Ladies” smuikininkių iki elektrinių gitarų.

Svečius ypač nustebino kūrinys, kurį įvairiais perkusijos instrumentais atliko „Gjensidige“ darbuotojai, dirbantys su brokeriais. Renginio svečiai išvydo scenoje muzikuojančius savo verslo kolegas, kuriuos iki šiol pažinojo tik kaip draudimo profesionalus.

Įmonės vadovų kalbos prasidėjo nuo kamertono garso, pabrėžiant, kaip svarbu visiems pagauti bendrą toną, kad verslo instrumentai ir balsai skambėtu darniai. O naujai suskambančiam darbuotojų „orkestrui“ pradžią davė „Gjensidige“ generalinio direktoriaus Mariaus Jundulo batutos mostas.

Vakarą vainikavo ir publiką nuo užstalių pakelė Mantas Jankavičius, užbaigęs renginio muzikos temą įspūdingu roko koncertu.

„Gjensidige“ renginius partneriams organizuoja reguliariai. Skiriama daug dėmesio pasirengimui, programai ir pakvietimams, nes bendrovė labai vertina savo partnerių laiką. Įmonei svarbu, kad drauge praleidžiamas vakaras būtų įsimintinas, atskleistų „Gjensidige“ vertybes ir filosofiją, suteiktų galimybę prasmingai pabendrauti. „Gjensidige“ siekia geriausiai pažinti savo klientus bei partnerius ir geriausiai jais rūpintis. Renginiai yra viena iš bendrovės pagarbos ir dėkingumo partneriams išraiškų.

FOTOGALERIJA „Gjensidige“ renginys partneriams "Viskas sustyguota" (22 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Oda LT“: pradėjo kurti individualius kremus – pataikė į dešimtuką Premium

Kosmetikos pasiūla tokia didelė, kad dažnas pirkėjas suglumsta nežinodamas, ką išsirinkti, todėl pasiūlymas...

Pramonė
12:45
Gamintojai rado nebrangų būdą klientus paraginti pirkti Premium

Kuo daugiau pirkėjas sužino apie produktą, tuo stipriau užsimano jį įsigyti. Todėl vis dažniau gamintojai...

Rinkodara
2018.04.23
„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
Klientai mėgsta verslo istorijas: papasakokite jiems ir savąją

Į savo prekės ženklą verta investuoti ir smulkiajam verslui. Kodėl?

Rinkodara
2018.04.15
Nauja atlygio sistema pritraukė vyresnių pardavėjų Premium 10

Pasikeitus atlyginimo sistemai mobiliojo ryšio operatorė „Bitė Lietuva“ savo salonuose pastebėjo dvigubai...

Vadyba
2018.04.12
Verslas be biuro ar parduotuvės. Ką daryti, kad klientai nebijotų pirkti Premium

Kuo mažesnės sąnaudos, tuo patrauklesnę kainą galima pasiūlyti pirkėjui. E. prekyba leidžia išvengti...

Rinkodara
2018.04.09

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau