Renginys klientams: įspūdingos žemės ūkio technikos pristatymas kaip pasaulinio lygio šou

Publikuota: 2016-10-20
Žemės ūkio technikos bendrovės „East West Agro“ (EWA) atstovaujamos technikos „Massey Ferguson“ pristatymas ūkininkams. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas
Žemės ūkio technikos bendrovės „East West Agro“ (EWA) atstovaujamos technikos „Massey Ferguson“ pristatymas ūkininkams. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas

Lietuviško kapitalo žemės ūkio technikos bendrovė „East West Agro“ (EWA) 2016 metų pradžioje tapo vieninteliais pasaulyje itin vertinamos „Massey Ferguson“ technikos atstovais Lietuvoje. Šia proga šalies ūkininkai buvo pakviesti į neįprastą šio gamintojo technikos pristatymą. Į bene didžiausią metų renginį ūkininkams susirinkę dalyviai jautėsi tarsi patekę į pasaulinio garso šou „Top Gear“ (liet. „Aukščiausia pavara“) filmavimo aikštelę.

Tęsiame vz.lt konkursą „Renginys mūsų klientams“. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.

Koks šio verslo renginio tikslas (proga)?

Vienas didžiausių pasaulyje žemės ūkio technikos prekinių ženklų „Massey Ferguson“ Lietuvoje ilgą laiką neturėjo importuotojo, atstovaujančio visą gamintojo technikos produktų asortimentą. Pagrindinis renginio tikslas buvo pristatyti „Massey Ferguson“ produkciją ir paskatinti Lietuvos ūkininkus rinktis pažangią, pasaulinį pripažinimą pelniusią techniką savo ūkių našumui tobulinti. Renginio formatas buvo patrauklus ne tik ūkininkams, tad jis prisidėjo ir prie pažangaus viso žemės ūkio sektoriaus įvaizdžio ir reputacijos kūrimo.

Kodėl pasirinktas toks verslo renginio formatas, vieta, laikas?

Renginio formatas buvo puikiai pažįstamas automobilių ir kito ekstremalaus sporto mėgėjams – tai paskatino į renginį kviečiamų dalyvių susidomėjimą ir dėmesio sutelkimą renginio metu. Renginyje buvo demonstruojami 4 javų kombainai, 4 teleskopiniai krautuvai ir net 9 traktoriai. Juos šmaikščiai ir interaktyviai pristatė lietuviams puikiai pažįstami avantiūristai Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus. Visas renginys buvo filmuojamas, o susirinkusiems visko nepraleisti padėjo renginio transliacijos specialiai sumontuotuose LED ekranuose.

Pristatymo renginys buvo interaktyvus, įtraukiantis dalyvius. Renginio vedėjai taip pat ryžosi nuotykiui – jie patys išbandė pristatomus „Massey Ferguson“ traktorius, lenktyniavo su renginio dalyviais. Kadangi renginyje dalyvavo per 1.800 svečių, reikėjo ypač didelės erdvės kokybiškam renginio pasirengimui ir įgyvendinimui. Vietą suteikė ilgametis bendrovės EWA partneris – Aleksandro Stulginskio universitetas, kurio naujai atidarytas Parodų organizavimo centras puikiai tiko visų sumanymų įgyvendinimui. Viskas vyko vasario mėnesį, kai jokie žemės ūkio darbai nevyksta ir ūkininkai gali skirti laiko pasirengimui naujam sezonui.

Kokią naudą bendrovei davė šis renginys? Kokius rezultatus pasiekėte?

Žemės ūkio sektorius yra labai konkurencingas, tad laimi tos bendrovės, kurios ypatingą dėmesį skiria klientų potyriams – pradedant kokybiška produkcija ir klientų aptarnavimo sprendimais, baigiant emocinio ryšio puoselėjimu. Šis renginys paskatino sėkmingą „Massey Ferguson“ pardavimų pradžią – jau per pirmąjį pusmetį buvo parduota daugiau nei 100 šio gamintojo traktorių.

Renginyje dalyvavo ne tik esami ir potencialūs EWA klientai, bet ir bendrovės partneriai, tiekėjai ir darbuotojai. Glaudaus kontakto palaikymas su įvairiomis tikslinėmis auditorijomis sustiprina ryšį ir gerina veiklos rezultatus įvairiose grandyse – išauga darbuotojų motyvacija, atsiranda naujų bendradarbiavimo galimybių, kyla naujų idėjų įgyvendinant bendrą įmonės veiklos strategiją.

Kaip dažnai organizuojate verslo renginius klientams ir partneriams, kokius formatus naudojate?

Kiekvienais metais EWA dalyvauja bent trijose parodose: „Ką pasėsi..“, „Sprendimų ratas“, „Agrovizija“. Bendrovė dažnai tampa ne tik jų dalyviais, bet ir rėmėjais. Be to, EWA nuolat organizuoja technikos demonstravimo renginius, kuriuose sudaromos visos sąlygos iš labai arti susipažinti su parduodama produkcija. Technikos įsigijusiems ūkininkams siūlomi mokymai, kuriuose ne tik lavinami technikos valdymo įgūdžiai, bet ir keliama profesinė kvalifikacija. Bendrovės ekspertiškumo ribos plečiamos 2016 m. liepos mėnesį pradėjus strateginį bendradarbiavimą su kita žemės ūkio bendrove „Scandagra“. Pasitelkus partnerių patirtį ir žinias, klientai konsultuojami įvairiais, ne tik su žemės ūkio technika susijusiais klausimais. Per metus bendrovė surengia ar sudalyvauja nuo 5 iki 9 įvairaus pobūdžio renginių.

Kaip pavyksta sudominti ilgamečius klientus ir į renginius pritraukti naujus, potencialus klientus?

Bendrovėje „East West Agro“ didžioji dalis pardavimų vadybininkų ir vadovų patys yra ūkininkai, todėl priimami sprendimai visada puikiai atspindi sektoriaus nuotaiką ir poreikius. Tai lemia aukštą klientų pasitenkinimo lygį ir jų norą įsitraukti į bendrovės siūlomas iniciatyvas. Glaudus ryšys su klientais visada yra prioritetų sąrašo viršuje, todėl netenka susidurti su tikslinių auditorijų pasyvumo problema.

Koks buvo minimo renginio biudžetas? Kiek lėšų verslo renginiams skiriate kasmet, kaip ši investicija kinta pamečiui ir nuo ko priklauso jos dydis?

Žemės ūkio sektorius pastaruoju metu sparčiai auga, o vertinat pasaulines prognozes – jis yra užprogramuotas augti dar ilgai. Tai skatina kasmet kruopščiai planuoti rinkodaros veiksmus, kuriems į priekį žvelgiančios bendrovės skiria protingas investicijas. „Massey Ferguson“ technikos pristatymo renginio, organizuoto kartu su gamintojais, biudžetas viršijo 80 tūkst. Eur., tačiau susumavus visų renginių investicijas per metus, suma išaugtų kelis kartus. Lietuvos ūkininkams organizuojami renginiai kasmet vis išradingesni, tad kartelė kyla. Kita vertus, tai parodo sektoriaus gyvybę, bendruomenės tvirtumą ir žemės ūkio sektoriuje tvyrantį teigiamą klimatą.

FOTOGALERIJA Renginys klientams: interaktyvus žemės ūkio technikos pristatymas (36 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 23

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
Klientai mėgsta verslo istorijas: papasakokite jiems ir savąją

Į savo prekės ženklą verta investuoti ir smulkiajam verslui. Kodėl?

Rinkodara
2018.04.15
Nauja atlygio sistema pritraukė vyresnių pardavėjų Premium 10

Pasikeitus atlyginimo sistemai mobiliojo ryšio operatorė „Bitė Lietuva“ savo salonuose pastebėjo dvigubai...

Vadyba
2018.04.12
Verslas be biuro ar parduotuvės. Ką daryti, kad klientai nebijotų pirkti Premium

Kuo mažesnės sąnaudos, tuo patrauklesnę kainą galima pasiūlyti pirkėjui. E. prekyba leidžia išvengti...

Rinkodara
2018.04.09
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03
Asortimentas: kaip jį atsirenka smulkieji verslininkai

Smulkieji prekybininkai jau suprato, kad su didžiaisiais prekybos tinklais kaina nepakonkuruosi. Todėl jie...

Rinkodara
2018.04.02
Verslininkai planuoja, bet klientai tuos planus perdėlioja

Net ir mažiausias verslas prasideda nuo plano, tegul ir vien galvoje esančio, tačiau neretai patys klientai...

Rinkodara
2018.04.02
Įsikūrė turtingiems turistams ant tako, bet ne senamiestyje Premium 3

Kai prekybos centrai įmonės nepriėmė dėl per mažos apyvartos, o senamiestyje, kur dažniausiai įrengiami...

Jei pasiūlymu susidomi bent vienas pirkėjas iš 10, nėra blogai 1

Klientų paieška – vienas didžiausių iššūkių verslui: vien gaminti neužtenka, reikia sugebėti produktą...

Rinkodara
2018.03.31
„Pinterest“ įsileis daugiau reklamos

Socialinis tinklas „Pinterest“, pastaruoju metu su didžiaisiais prekybininkais bandęs savo „Shopping Ads“...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau