Renginys klientams: įspūdingos žemės ūkio technikos pristatymas kaip pasaulinio lygio šou

Publikuota: 2016-10-20
Žemės ūkio technikos bendrovės „East West Agro“ (EWA) atstovaujamos technikos „Massey Ferguson“ pristatymas ūkininkams. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas
Žemės ūkio technikos bendrovės „East West Agro“ (EWA) atstovaujamos technikos „Massey Ferguson“ pristatymas ūkininkams. Bendrovės nuotr./VŽ koliažas

Lietuviško kapitalo žemės ūkio technikos bendrovė „East West Agro“ (EWA) 2016 metų pradžioje tapo vieninteliais pasaulyje itin vertinamos „Massey Ferguson“ technikos atstovais Lietuvoje. Šia proga šalies ūkininkai buvo pakviesti į neįprastą šio gamintojo technikos pristatymą. Į bene didžiausią metų renginį ūkininkams susirinkę dalyviai jautėsi tarsi patekę į pasaulinio garso šou „Top Gear“ (liet. „Aukščiausia pavara“) filmavimo aikštelę.

Tęsiame vz.lt konkursą „Renginys mūsų klientams“. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.

Koks šio verslo renginio tikslas (proga)?

Vienas didžiausių pasaulyje žemės ūkio technikos prekinių ženklų „Massey Ferguson“ Lietuvoje ilgą laiką neturėjo importuotojo, atstovaujančio visą gamintojo technikos produktų asortimentą. Pagrindinis renginio tikslas buvo pristatyti „Massey Ferguson“ produkciją ir paskatinti Lietuvos ūkininkus rinktis pažangią, pasaulinį pripažinimą pelniusią techniką savo ūkių našumui tobulinti. Renginio formatas buvo patrauklus ne tik ūkininkams, tad jis prisidėjo ir prie pažangaus viso žemės ūkio sektoriaus įvaizdžio ir reputacijos kūrimo.

Kodėl pasirinktas toks verslo renginio formatas, vieta, laikas?

Renginio formatas buvo puikiai pažįstamas automobilių ir kito ekstremalaus sporto mėgėjams – tai paskatino į renginį kviečiamų dalyvių susidomėjimą ir dėmesio sutelkimą renginio metu. Renginyje buvo demonstruojami 4 javų kombainai, 4 teleskopiniai krautuvai ir net 9 traktoriai. Juos šmaikščiai ir interaktyviai pristatė lietuviams puikiai pažįstami avantiūristai Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus. Visas renginys buvo filmuojamas, o susirinkusiems visko nepraleisti padėjo renginio transliacijos specialiai sumontuotuose LED ekranuose.

Pristatymo renginys buvo interaktyvus, įtraukiantis dalyvius. Renginio vedėjai taip pat ryžosi nuotykiui – jie patys išbandė pristatomus „Massey Ferguson“ traktorius, lenktyniavo su renginio dalyviais. Kadangi renginyje dalyvavo per 1.800 svečių, reikėjo ypač didelės erdvės kokybiškam renginio pasirengimui ir įgyvendinimui. Vietą suteikė ilgametis bendrovės EWA partneris – Aleksandro Stulginskio universitetas, kurio naujai atidarytas Parodų organizavimo centras puikiai tiko visų sumanymų įgyvendinimui. Viskas vyko vasario mėnesį, kai jokie žemės ūkio darbai nevyksta ir ūkininkai gali skirti laiko pasirengimui naujam sezonui.

Kokią naudą bendrovei davė šis renginys? Kokius rezultatus pasiekėte?

Žemės ūkio sektorius yra labai konkurencingas, tad laimi tos bendrovės, kurios ypatingą dėmesį skiria klientų potyriams – pradedant kokybiška produkcija ir klientų aptarnavimo sprendimais, baigiant emocinio ryšio puoselėjimu. Šis renginys paskatino sėkmingą „Massey Ferguson“ pardavimų pradžią – jau per pirmąjį pusmetį buvo parduota daugiau nei 100 šio gamintojo traktorių.

Renginyje dalyvavo ne tik esami ir potencialūs EWA klientai, bet ir bendrovės partneriai, tiekėjai ir darbuotojai. Glaudaus kontakto palaikymas su įvairiomis tikslinėmis auditorijomis sustiprina ryšį ir gerina veiklos rezultatus įvairiose grandyse – išauga darbuotojų motyvacija, atsiranda naujų bendradarbiavimo galimybių, kyla naujų idėjų įgyvendinant bendrą įmonės veiklos strategiją.

Kaip dažnai organizuojate verslo renginius klientams ir partneriams, kokius formatus naudojate?

Kiekvienais metais EWA dalyvauja bent trijose parodose: „Ką pasėsi..“, „Sprendimų ratas“, „Agrovizija“. Bendrovė dažnai tampa ne tik jų dalyviais, bet ir rėmėjais. Be to, EWA nuolat organizuoja technikos demonstravimo renginius, kuriuose sudaromos visos sąlygos iš labai arti susipažinti su parduodama produkcija. Technikos įsigijusiems ūkininkams siūlomi mokymai, kuriuose ne tik lavinami technikos valdymo įgūdžiai, bet ir keliama profesinė kvalifikacija. Bendrovės ekspertiškumo ribos plečiamos 2016 m. liepos mėnesį pradėjus strateginį bendradarbiavimą su kita žemės ūkio bendrove „Scandagra“. Pasitelkus partnerių patirtį ir žinias, klientai konsultuojami įvairiais, ne tik su žemės ūkio technika susijusiais klausimais. Per metus bendrovė surengia ar sudalyvauja nuo 5 iki 9 įvairaus pobūdžio renginių.

Kaip pavyksta sudominti ilgamečius klientus ir į renginius pritraukti naujus, potencialus klientus?

Bendrovėje „East West Agro“ didžioji dalis pardavimų vadybininkų ir vadovų patys yra ūkininkai, todėl priimami sprendimai visada puikiai atspindi sektoriaus nuotaiką ir poreikius. Tai lemia aukštą klientų pasitenkinimo lygį ir jų norą įsitraukti į bendrovės siūlomas iniciatyvas. Glaudus ryšys su klientais visada yra prioritetų sąrašo viršuje, todėl netenka susidurti su tikslinių auditorijų pasyvumo problema.

Koks buvo minimo renginio biudžetas? Kiek lėšų verslo renginiams skiriate kasmet, kaip ši investicija kinta pamečiui ir nuo ko priklauso jos dydis?

Žemės ūkio sektorius pastaruoju metu sparčiai auga, o vertinat pasaulines prognozes – jis yra užprogramuotas augti dar ilgai. Tai skatina kasmet kruopščiai planuoti rinkodaros veiksmus, kuriems į priekį žvelgiančios bendrovės skiria protingas investicijas. „Massey Ferguson“ technikos pristatymo renginio, organizuoto kartu su gamintojais, biudžetas viršijo 80 tūkst. Eur., tačiau susumavus visų renginių investicijas per metus, suma išaugtų kelis kartus. Lietuvos ūkininkams organizuojami renginiai kasmet vis išradingesni, tad kartelė kyla. Kita vertus, tai parodo sektoriaus gyvybę, bendruomenės tvirtumą ir žemės ūkio sektoriuje tvyrantį teigiamą klimatą.

FOTOGALERIJA Renginys klientams: interaktyvus žemės ūkio technikos pristatymas (36 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Jasinavičius: kaip dirbti efektyviau be optimizavimo Premium 2

Atsargų valdymo algoritmai vidutiniškai 95% geriau prognozuoja prekių turėjimo lentynose ir apyvartumo...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau