Nyksta ribos tarp pardavimo kanalų

Šiuolaikiniai pirkėjai viską nori rasti ir įsigyti vienoje vietoje, todėl gana specializuoti pardavimo kanalai vis labiau universalėja.
Ilgus metus Lietuvos rinkoje veikiančios bendrovės yra perėjusios ištisą pardavimo kanalų evoliucijos laikotarpį, kai pirmąsias savo prekes pardavinėjo tik iš rankų į rankas, tik kioskuose, o šiandien beveik visur.
Kadaise buvo tik kioskai
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti