Renginys klientams: ieškančius kitoniškumo pritraukė „Kažkoks festas“

Publikuota: 2016-10-13
„Nesė pramogų banko“ renginys klientams – maisto, gėrimų ir pramogų festivalis „Kažkoks festas“. Bendrovės nuotr.
svg svg
„Nesė pramogų banko“ renginys klientams – maisto, gėrimų ir pramogų festivalis „Kažkoks festas“. Bendrovės nuotr.
 

Pramogas mėgstančius klientus nėra lengva nustebinti. Maisto, gėrimų ir pramogų festivalį savo klientams jau trečius metus organizuojantis „Nesė pramogų bankas“ šiemet klientų dėmesį patraukė ne tik nauju pavadinimu, bet ir kitokia programa. Kasmet šiame festivalyje dalyvaujantys klientai jau žino, kad kaskart kažkas bus kitaip.

Tęsiame vz.lt konkursą „Renginys mūsų klientams“. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.

Koks šio verslo renginio tikslas (proga)?

Maisto, gėrimų ir pramogų festivalis „Kažkoks festas 2016“ rugsėjo 23-24 d. Klaipėdos „Nesė pramogų banke“ surengtas jau trečią kartą. Pirmus du metus renginys buvo žinomas „Whisky and Food festival“ vardu.

Šio renginio tikslas atspindi „Nesė Group“ pagrindinę misiją – kitokios pramogos, kitokios paslaugos, kitoks maistas. Tai įvaizdžio formavimui skirtas renginys, kuriame laukiami tiek lojalūs, tiek nauji įmonės klientai, ieškantys išskirtinių pramogų, paslaugų ir maisto, kitokių vietų poilsiui ir laisvalaikiui.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kodėl pasirinktas toks verslo renginio formatas, vieta, laikas?

Renginio formatas - tai dvi dienas vykstantis maisto, gėrimų ir pramogų festivalis, atspindis pagrindines įmonės veiklos kryptis. Renginys jau tradiciškai vyksta rugsėjį, kuomet, atšalus orams, norima priminti apie išskirtines erdves mieste, kur siūlomas kitoks maistas ir gėrimai, vyksta kitokie renginiai.

Festivalio metu vyksta ne tik asmeninės degustacijos, bet ir muzikiniai pasirodymai, atrakcijos, įtraukiančios renginio dalyvius. Žmonės galėjo ragauti ir susipažinti su išskirtiniais gėrimais, paskanauti autentiškos virtuvės užkandžių. Be to, dar daugiau emocijų suteikė kitokia programa, kurios metu buvo galima dalyvauti „Alaus ringe“, abi dienas stebėti viskių ambasadorių iš Lietuvos ir Latvijos pasirodymus, konsultuotis su ekspertais, dalyvauti mobilaus baro ir profesionalių barmenų specialioje programoje.

Klaipėdos „Nesė pramogų banke“, kur ir buvo surengtas festivalis, veikia net trys skirtingi barai („Easy Lounge“, „Nesė Whisky Bar“, „Nesė Irish Pub“). Renginys ne tik apjungė šias erdves, tačiau buvo išnaudotos ir kitos „Nes pramogų banko“ vietos – renginių salėje vyko atvira argentinietiško tango pamoka ir meistrų iš Rusijos pasirodymai, „Nesė Whisky Bar“ kvietė į mikro magijos šou. Be įvairių gėrimų (viskių, vynų, grapų, džinų ir alaus, kurių buvo per 120 skirtingų rūšių) degustacijų abu vakarus skambėjo gyva muzika, vyko smagios atrakcijos ir pasirodymai, įtraukdavę nemažai renginio lankytojų.

Kokią naudą bendrovei davė šis renginys? Kokius rezultatus pasiekėte?

Renginyje per dvi dienas apsilankė per du tūkstančius žmonių. Renginiu žavėjosi tiek nuolatiniai „Nesė pramogų banko“ lankytojai, tiek pirmą kartą tokiame renginyje dalyvavę nauji klientai. Džiugina tai, kad renginyje apsilankė daug naujų asmenų, kurie turėjo galimybę vienu metu susipažinti su visomis erdvėmis, išsirinkti jiems labiausiai patinkančią.

Atvykusieji patyrė daug teigiamų emocijų, kuriomis dalinosi tiek renginio metu, tiek jam pasibaigus. Sulaukta svečių, kurie į renginį atvyko rekomendavus draugams. Puikūs atsiliepimai – didžiulis indėlis formuojant įvaizdį, siekiant žinomumo didinimo tiek Klaipėdoje, tiek visoje Lietuvoje.

Kaip dažnai organizuojate verslo renginius klientams ir partneriams, kokius formatus naudojate?

Renginiai, skirti „Nesė Pramogų banko“ klientams, vyksta kas mėnesį. Kas kartą ieškoma naujų ir patrauklių formų, bendradarbiaujama su išskirtiniais prekių ženklais ir žmonėmis, dalijamasi kulinariniais atradimais ir naujovėmis. Kaskart kviečiame į kitokias maisto ir gėrimų degustacijas, pristatymus, o itin pasisekus renginiui juos paverčiame tradiciniais ir jį patobulinę kartojame kasmet.

Organizuodami renginius glaudžiai bendradarbiaujame su smulkaus ir vidutinio verslo atstovais, ruošiame patrauklius paketus biurų darbuotojams. Pavyzdžiui, kasmet siūlome švęsti Bosadienius su bosu ir be boso, parengiame degustacijų pasiūlymus, kviečiame iškeisti kaklaraištį ar vizitinę kortelę į Guiness alaus bokalą ar pan. Gražia tradicija yra tapęs kasmetinis Nesė golfo turnyras, kuriame dalyvauja kone vien „Nesė Group“ partneriai.

Taip pat išskirtinius renginius siūlome kalėdiniu ir naujų metų laikotarpiu, kasmet rūpinamės dovanomis ir įdomiais pasiūlymu, kaip švęsti Kalėdas ar Naujuosius metus tiek įmonėms, tiek Klaipėdos miesto gyventojams ir svečiams. Pernai pristatytas ir itin didelio pasisekimo sulaukęsnaujas renginio formatas – valgomos Kalėdos.

Kaip pavyksta sudominti ilgamečius klientus ir į renginius pritraukti naujus, potencialus klientus?

Kaskart organizuodami renginį ieškome kitokios koncepcijos, kitokių išpildymo ir įgyvendinimo formų ir galimybių. Renginio koncepcijai išgryninti ir įgyvendinti pasitelkiama patyrusi komanda, kuri siekia išpildyti kiekvieno kliento lūkesčius ir pageidavimus.

Koks buvo minimo renginio biudžetas? Kiek lėšų verslo renginiams skiriate kasmet, kaip ši investicija kinta pamečiui ir nuo ko priklauso jos dydis?

Renginio biudžetas šiais metais buvo 6.000 Eur. Tai gerokai mažesnė suma, nei buvo skirta praėjusiems festivaliams. Renginio biudžetas svyruoja nuo pasirinkto renginio idėjos ir išpildymo.

FOTOGALERIJA Renginys "Nesė Group" klientams (34 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Pardavimai“
Vilniuje prasideda Tautų mugė

Penktadienį tryliktą kartą Vilniaus senamiestyje rengiama „Tautų mugė“.

Verslo aplinka
2021.09.17
Įvardijo geriausiai aptarnaujančius draudikus – kai darbuotojo išvaizda nebesvarbi Premium 1

Lietuvos ne gyvybės draudimo bendrovėse apsilankę slaptieji pirkėjai konstatavo, kad šiame sektoriuje...

Paslaugos
2021.07.04
L. Gerrits-Gedvilė. Kaip sudėtingų paslaugų teikėjams išvengti konflikto su klientu? 

Gaminant unifikuotus produktus ar teikiant nesudėtingas paslaugas pirmas kontaktas su klientu gali būti gana...

Nuomonės
2021.05.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku