Renginys klientams: aukšto saugumo duomenų centro atidarymas nuotoliniu būdu

Bendrovė Teo šiemet Vilniuje pastatė pagal TIER III saugumo standartus sertifikuotą naują duomenų centrą, kurio atidarymas ir pristatymas stambiems verslo klientams vyko kiek kitaip nei įprastai, bet nemažiau įspūdingai.
Tęsiame vz.lt konkursą Renginys mūsų klientams. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į Verslo žinių organizuojamą konferenciją Pardavimai. Taisykles galite rasti ČIA.
Koks šio verslo renginio tikslas (proga)?
500 kW galios duomenų centre pastatyta beveik 100 serverių spintų ir įrengta viena efektyviausių pasaulyje KyotoCooling šaldymo sistema. Bendra investicijų vertė siekė per 3 mln. eurų.
Renginio tikslas simbolinis naujo duomenų centro atidarymas bei šios naujos paslaugos pristatymas stambiems verslo klientams.
Kodėl pasirinktas toks verslo renginio formatas, vieta, laikas?
Įprasta, kad centro/pastato atidarymas vyksta toje lokacijoje, perkerpama juostelė ir pan. Deja, duomenų centras tam nėra tinkama vieta aukšti saugumo reikalavimai neleidžia ten įleisti pašalinių žmonių, nėra vietos vienu metu lankytis daugiau nei 10 žmonių.
Pati tema/turinys duomenų centrai ne itin lengvai perteikiama, kad būtų įdomu ir specialistui, ir mažiau apie technologijas išmanančiam svečiui. O juostelės tai jau tiesiog banalu.
Pasirinktas formatas renginys miesto centre, verslo renginiams pritaikytoje aplinkoje - Pirklių namuose. Svečiams renginio metu dideliame ekrane buvo pristatyta išsami video ekskursija po duomenų centrą su specialistų komentarais.
Kiekvienas atvykęs svečias, potencialus klientas, gavo savo simbolinį raktą (klientai nuomojasi vietą/spintas duomenų centre) nuo savo būsimos vietos duomenų centre.
Prie rakto buvo prikabintas USB raktas su informacija apie Tier III duomenų centrą.
Salėje buvo įrengtas stendas su dėžutėmis ir, ją atidengus, kiekvienas turėjo rasti savo raktui tinkančią dėžutę. Dėžutėse buvo patiektos gurmaniškos vaišės.
Juostelės kirpimo/rakto perdavimo veiksmas buvo pakeistas lentelės, kuri yra oficialus pažymėjimas, kad Žirmūnuose atidarytas Teo duomenų centras turi aukščiausius patikimumo rodiklius TIER III Design ir TIER III Facility sertifikatus, įteikimu.
Kokią naudą bendrovei davė šis renginys? Kokius rezultatus pasiekėte?
Tier III duomenų centras buvo pristatytas 50 potencialių klientų. Ilgai netrukus tai virto pardavimais.
Kaip dažnai organizuojate verslo renginius klientams ir partneriams, kokius formatus naudojate?
Renginius organizuojame bent kartą į mėnesį. Formatai patys įvairiausi: nuo technologinių mokymų, konferencijos iki šventinio vakaro.
Kaip pavyksta sudominti ilgamečius klientus ir į renginius pritraukti naujus, potencialus klientus?
Yra keli kintamieji: įmonės organizuojamų renginių reputacija, įmonės vadovų/pardavimų vadovų santykis su klientais bei įdomus konkretaus renginio turinys ir verslo standartus atitinkantis formatas.
Koks buvo minimo renginio biudžetas? Kiek lėšų verslo renginiams skiriate kasmet, kaip ši investicija kinta pamečiui ir nuo ko priklauso jos dydis?
Šio renginio biudžetas 6.000 Eur. Renginių biudžetas nėra išskiriamas atskirai nuo bendro marketingo biudžeto kai matomas poreikis, kad tikslas gali būti efektyviau pasiektas per renginį, tam skiriama reikalinga suma.
FOTOGALERIJA Renginys TEO verslo klientams: (31 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pardavimai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti