Kauno savivaldybė ieško aptarnavimo centro vadovo

Kauno miesto savivaldybė ieško naujai įkurto aptarnavimo centro Mano Kaunas vadovo.
Liepos mėnesį veiklą pradėjusio centro būsimojo vadovo atsakomybė bus koordinuoti savivaldybės ir šešių jos įmonių klientų aptarnavimą vykdančio centro veiklą.
Pagrindinis reikalavimas vadovui vadovaujamo darbo patirtis klientų aptarnavimo ar skambučių centro srityje. Svarbiausios užduotys skambučių centro valdymas, kokybės kontrolė, komandos motyvacinės sistemos vystymas bei esamų klientų aptarnavimo procesų tobulinimas.
Artimiausiuose planuose nemaža šio projekto plėtra. Ieškome patirties turinčio, ambicingo žmogaus, kurio laukia daug įdomių iššūkių, pranešime spaudai cituojamas Gintaras Petrauskas, savivaldybės administracijos direktorius.
Mano Kaunas teikia miesto gyventojams atsakymus į užklausas socialiniuose tinkluose ir telefonu. O fizinėse aptarnavimo vietose yra aptarnaujami bendrovių Kauno švara, Kauno energija ir Kauno vandenys klientai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti