„Mediaskopas“ turi naują vadovę – Jūratę Stankuvienę

Žiniasklaidos monitoringo ir analizės bendrovei Mediaskopas pradėjo vadovauti Jūratė Stankuvienė. Jai keliamas uždavinys pakeisti Lietuvos rinkos požiūrį į šią sritį.
Mediaskopas žengia naują žingsnį savo istorijoje pokyčiams įmonėje vadovausianti naujoji direktorė sieks pakeisti Lietuvos rinkos požiūrį į žiniasklaidos monitoringą ir analizę, išplatintame pranešime cituojamas Svenas-Erikas Heinsoosako, Baltic Media Group, valdančios UAB Mediaskopas, generalinis direktorius.
Pasak p. Stankuvienės, nuo šiol, kitaip nei anksčiau, Mediaskopo paslaugos bus orientuotos ne tik į komunikacijos profesionalus ar viešųjų ryšių agentūras.
Toks požiūris jau atgyvenęs, teigia p. Stankuvienė. Būsime modernūs partneriai visiems, ieškantiems įžvalgų tradicinėje žiniasklaidoje bei socialinėje medijoje kuo įvairiausiais tikslais. Gyvenimas keičiasi žaibiškai, o inovatyvios technologijos suteikia naujų galimybių priimti sprendimus kuo greičiau, matant kuo platesnį vaizdą. Apjungsime naujausias technologijas bei turimą patirtį ir pasiūlysime kuo naudingesnius ir patogesnius sprendimus.
Jūratė Stankuvienė yra sukaupusi 20-ies metų darbo patirtį pardavimų srityje dirbdama UAB VRS WPI Vilnius, UAB Avon Cosmetics, AB Omnitel bei Pfizer filiale Lietuvoje.
Ponia Stankuvienė pakeitė apie pusmetį bendrovei vadovavusį Dovydą Bajarūną. Prieš jį beveik penkerius metu Mediaskopo direktoriaus pareigas ėjo Linas Katilius.
Mediaskopas buvo įkurtas 1998 m., o 2014 m. prisijungė prie Baltic Media Monitoring Group, kuri vienintelė valdo įmones žiniasklaidos monitoringo ir analizės srityje visose trijose Baltijos šalyse.
Praėjusiais metais Mediaskopo pajamos siekė 1 mln. Eur, 2014 m. 1,25 mln. Eur, rodo Creditinfo pateikiami Registrų centro duomenys. Įmonėje dirba 36 darbuotojai.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti