Lietuvių startuolį mokys „Google“ ekspertai

Publikuota: 2015-09-23
Atnaujinta 2015-09-23 15:35
Andrius Čepkus, „Getshopin.lt“ vadovas. Bendorvės nuotr.
Andrius Čepkus, „Getshopin.lt“ vadovas. Bendorvės nuotr.
„Verslo žinios“

Lietuvių įkurta tarptautinė elektroninių parduotuvių nuomos paslaugų teikėja „Getshopin.lt“ buvo atrinkta dalyvauti „Google“ rengiamame konkurse „Adopt a Startup“, kurio dalyviams teikiama 12 savaičių mentorystės programa.

„Kiekvienam startuoliui programoje priskirta „Google“ ekspertų komanda. Finaliniame etape „startuoliai“ savo strategijas pristatys vadovams pagrindiniame „Google“ Europos biure Dubline bei turės galimybę apsilankyti pačioje būstinėje. Geriausiai pasirodęs „startuolis“ bus įvertintas 10.000 Eur prizu gruodį vyksiančiame finale“, – bendrovės išplatintame pranešime cituojamas „Getshopin.lt“ vadovas Andrius Čepkus.

Be Lietuvos, į finalinį etapą dar pateko komandos iš Airijos, Danijos ir Bulgarijos. Kiekviena įmonė paraiškoje pristatė savo verslą, plėtros planus, pasiektus rezultatus.

Įėjo į Latvijos rinką

„Getshopin.lt“ šiemet žengia į tarptautinę rinką – kovo mėnesį veiklą pradėjo Nigerijos rinkoje, o birželį sėkmingai startuota Latvijoje, kurioje per kelis mėnesius atidaryta virš 800 parduotuvių.

„Lyginant latvius su lietuviais galima teigti, kad latviai atsargesni. Lietuviai, jei susidomi, jau po savaitės-dviejų turi visiškai sutvarkytą elektroninę parduotuvę, kuri jau priima pirmus užsakymus, tuo tarpu latviai tam skiria mėnesį, kartais net du. Taip pat lietuviai gerokai imlesni rinkodarai, darbui su sistema, tuo tarpu latviams reikia nemažai palaikymo ir mokymų, susijusių su el. komercija“, – sako p. Čepkus.

Žvalgosi Skandinavijoje

Iš viso „Getshopin.lt“ platformoje yra sukurta daugiau nei 5.000 elektroninių parduotuvių. Lietuvoje nuo vasario pabaigos atidaryta per 2.600 parduotuvių.

„Žinoma, ne visos jos aktyvios, bet džiaugiamės, kad vis daugiau žmonių ir verslų pasineria į prekybą. Didžiausias iššūkis yra „atvesti“ žmones ar smulkias įmones į prekybos verslą. Vis dar matome daug stereotipų, kad tai sudėtinga ar reikia daug resursų“, – teigė A. Čepkus.

„Getshopin.lt“ kitąmet planuoja elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas teikti 10-15 pasaulio šalių.

„Žvalgomės į Skandinavijos regioną, ten matome daug potencialo. Pavyzdžiui, Norvegijoje vienas gyventojas per metus išleidžia (el. parduotuvėje - VŽ) apie 2.500 Eur, Suomijoje – apie 2.000 Eur, tai 2-3 kartus daugiau nei Lietuvoje. Taip pat traukia Rytų šalys, tačiau kol kas tikslių šalių dar negalime atskleisti, nes vyksta derybos ir paieška daugelyje rinkų“, – teigia p. Čepkus.

2013 m. įkurta bendrovė siūlo elektroninių parduotuvių kūrimo ir valdymo, dizaino ir technologinius sprendimus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Po 2 metų pertraukos prasidės centro „Mosta“ vadovo paieškos

Vyriausybės kanceliarijai pavaldus Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras („Mosta“) jau antrus...

Vadyba
2018.11.12
Daugiausia abiturientų vėl pasirinko valstybinį anglų kalbos egzaminą

Kitąmet laikyti brandos egzaminus registravosi 30.072 jaunuoliai, tai yra 1.568 kandidatais mažiau negu šiais...

Mokslas
2018.11.06
Į profesines mokyklas bus galima stoti dukart per metus 2

Į profesines mokyklas bus galima stoti dukart per metus – šiemet į šias švietimo įstaigas pirmąkart bus...

Mokslas
2018.10.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau