Sporto rėmimas duoda geruosius dividendus – „Švyturys-Utenos alus“ visuomenės pripažįstamas didžiausiu sporto rėmėju

Publikuota: 2021-01-22
svg svg

Pandemijos akivaizdoje atšauktos svarbios rungtynės ir be minios sirgalių vykstančios varžybos sporto klubams gali būti pražūtingi. Tuo tarpu diržus suveržus trumpalaikiams rėmėjams, finansinė verslo parama šiam sektoriui – kaip niekad svarbi. Ilgametes sporto rėmimo tradicijas turintis didžiausias šalies aludaris „Švyturys-Utenos alus“ partnerysčių nenutraukė net ir krizės metu – finansinė parama sportui jau tapo neatsiejama šios įmonės veiklos dalimi. Tai parodė gyventojų nuomonės apklausa – pernai visoje Lietuvoje atlikto tyrimo dalyvių prašyta patiems įvardinti, jų nuomone, didžiausius šalies sporto rėmėjus. Daugiausia apklaustųjų spontaniškai įvardijo būtent „Švyturį“.

„Švyturys-Utenos alus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovas Rolandas Viršilas džiaugiasi, kad visuomenė pastebi ir įvertina nuoseklų Lietuvai svarbių sričių rėmimą. „Daugelį metų remiame įvairias visuomenės iniciatyvas. Vis dėlto daugiau kaip du dešimtmečius besitęsianti parama sporto bendruomenei yra viena reikšmingiausių, su ja jau užaugo sportininkų karta. Todėl smagu, kad įmonės pastangas visuomenė pastebi – tai suteikia dar daugiau impulso tęsti gerus darbus bei dalį verslo finansų skirti būtent sportui, kuriam šiuo sunkiu periodu mūsų parama gali būti gyvybiškai reikalinga“, – sako R. Viršilas.

Didžiausias šalies gėrimų pramonės gamintojas už socialinę atsakomybę, remiant sportą, gyventojų pastebėtas ne pirmą kartą. Prieš daugiau nei septynerius metus visuomenė šią įmonę taip pat įvardijo reikšmingiausiu sporto rėmėju Lietuvoje.

[infogram id="d78f65ac-c3fc-4ba0-8e20-170e48bfd9a6" prefix="0M5" format="interactive" title="svyturys"]

Apklausą atlikusios įmonės „Spinter tyrimai“ vadovas, sociologas Ignas Zokas pastebi – tam tikrose socialinės atsakomybės kategorijose įvardijamos įmonės rėmimu užsiima jau daug metų, tad gyventojai nesunkiai jas ir įvardija. „Kai kurios įmonės jau yra padariusios nemažą įdirbį. Štai „Maxima“ labiau siejama su kultūros ir mokslo rėmimu, „Švyturys“ matomas kaip sporto rėmėjų lyderis“, – pažymi I. Zokas.

Krepšinyje remiami net konkurentai

„Švyturys-Utenos alus“ sportininkus finansiškai aktyviai remia daugiau nei 20 metų ir tam yra skyrusi per 8 milijonus eurų. R. Viršilas atkreipia dėmesį, kad įmonė išlaiko tradiciją gausiausiai remti antrąja lietuvių religija vadinamą krepšinį. „Siekiame, kad mūsų finansinė parama ugdytų talentus ir palaikytų kuo platesnę krepšinio bendruomenę, prisidėtų prie reikšmingų šaliai sporto pasiekimų. Todėl remiame net tarpusavyje konkuruojančius krepšinio klubus, beveik du dešimtmečius paramą teikėme ir Lietuvos krepšinio rinktinei. Džiugu žinoti, kad su mūsų pagalba klubai gali sėkmingai veikti ir didinti visuomenės pasididžiavimą šalies sportininkų pasiekimais“, – pabrėžia R. Viršilas.

Šiuo metu „Švyturys-Utenos alus“ finansinę paramą teikia „Žalgirio“, „Ryto“, „Neptūno“ ir „Juventus“ krepšinio klubams.

Atsakingas įmones įvertina ir klientai, ir darbuotojai

Visuomenės apklausas vykdančios įmonės „Spinter tyrimai“ vadovas pastebi, kad gyventojai vis labiau vertina socialinę atsakomybę. Štai 2020 m. atliktoje apklausoje beveik du trečdaliai respondentų, t. y. 63 procentai, buvo linkę pritarti arba visiškai pritarė, kad socialiai atsakingas verslas ženkliai prisideda prie šalies gerovės.

„Verslo socialinė atsakomybė Lietuvoje jau nebėra nauja tema ir nebėra vien tušti žodžiai. Tai dar nėra ir turbūt greitai nebus svarbiausias faktorius, renkantis prekę ar paslaugą, tačiau tampa vienu iš pasirinkimo kriterijų, ypač tarp jaunesnio amžiaus, aukštesnio išsimokslinimo ir didesnių pajamų žmonių“, – akcentuoja I. Zokas.

„Švyturys-Utenos alus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovas R. Viršilas patvirtina, kad remdamas įvairias iniciatyvas verslas gauna įvairiapusės pridėtinės vertės. „Išleisdami milijonus įvairioms socialinėms iniciatyvoms, gauname grąžą, grįžtančią su klientų pasitikėjimu bei didesniu atpažįstamumu. Labai svarbu, kad rėmimą palaiko esami darbuotojai, o ieškantiesiems darbo mūsų socialiai atsakingas požiūris tampa viena iš priežasčių rinktis mus, kaip darbdavį. Tai yra itin reikšmingas įvertinimas verslui“, – sako įmonės vadovas.

Pernai atliktoje gyventojų nuomonių apklausoje daugiau nei pusė respondentų patvirtino, kad socialinė įmonės atsakomybė jiems svarbi, renkantis darbdavį. „Šiame kontekste darbdavio reputacija svarbesnė tiems visuomenės nariams, kurie kaip darbuotojai jau yra pasiekę savo vertę ir turi derybinės galios renkantis darbdavį – dažniausiai aukštesnio išsimokslinimo ir didesnių pajamų atstovai“, – pažymi „Spinter tyrimų“ vadovas.

Prisideda ir prie kultūros bei aplinkosaugos stiprinimo

Visuomenės apklausų tyrimų įmonės vadovas I. Zokas priduria: nepaisant to, kad socialinė atsakomybė labiausiai siejama su aplinkai draugiška produktų gamyba ir parama pažeidžiamiems gyventojams, įvertinama ir įmonių reakcija į aktualias problemas. „Tai lankstus dalykas – visuomenės aktualių temų dienotvarkei keičiantis, keičiasi ir vertinami prioritetai. Pavyzdžiui, pavasarį susidūrus su neaiškiu priešu, bet kokia parama medikams sulaukė tikrai pozityvaus palaikymo“, – pažymi sociologas.

Aktyviausiai sportą remiantis „Švyturys-Utenos alus“ šia sritimi neapsiriboja. Prasidėjus pandemijai, įmonė šimtatūkstantine suma prisidėjo prie paramos medikams bei socialiai pažeidžiamiems asmenims. Svarbų vaidmenį „Švyturys-Utenos alus“ socialinės atsakomybės srityje apima ir aplinkosauga – įmonės „Utenos“ daryklai pernai buvo suteiktas „carbon neutral“ statusas, pažymint, jog visa darykloje naudojama energija yra išgaunama iš atsinaujinančių šaltinių. Įmonė kasmet beveik milijoną investicijų skiria tam, kad būtų mažinamas gamtos resursų, energijos ir plastiko naudojimas. Be to, didžiausias Lietuvoje aludaris daug metų remia kultūros bei meno projektus visoje Lietuvoje: yra pagrindinis MO muziejaus rėmėjas, taip pat vienas iš pagrindinių rėmėjų „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ renginiuose.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Sporto rėmimas duoda geruosius dividendus – „Švyturys-Utenos alus“ visuomenės pripažįstamas didžiausiu sporto rėmėju Verslo tribūna

Pandemijos akivaizdoje atšauktos svarbios rungtynės ir be minios sirgalių vykstančios varžybos sporto klubams...

Tvarus verslas
2021.01.22
Klimato kaitos stabdymui vien deklaracijų ir sertifikatų neužteks Verslo tribūna

Apie klimato kaitos sukeltas pasekmes garsiai kalbama visame pasaulyje, tačiau net ir išskirtiniai didžiųjų...

Tvarus verslas
2021.01.21
Įmonių perėjimui prie atsinaujinančios energijos – nauji projektai ir palankesnis finansavimas Verslo tribūna

Visos Europos ir Lietuvos užsibrėžti tikslai mažinant klimato kaitą skamba ne tik ambicingai, bet ir išties...

Tvarus verslas
2021.01.07
Sumažinti kuro sąnaudas „Kelių priežiūrai“ padės ekovairavimas Verslo tribūna 4

Bendrovėje „Kelių priežiūra“ pradedamas įgyvendinti naujas vidinis ekovairavimo projektas. Planuojama, kad...

Tvarus verslas
2020.12.09
„Maxima“ ir toliau investuoja į darbuotojų saugumą Verslo tribūna

Ne viena verslo teorija teigia, kad geriausi įmonės ambasadoriai yra jos darbuotojai, todėl į jų gerovę...

Tvarus verslas
2020.12.03
„Swedbank“ finansų vadovas: įmonių tvarumo ambicijas skatins investuotojų sentimentas ir nauji bankų reikalavimai Verslo tribūna 1

Investuotojų simpatijos vis dažniau krypsta į verslus, siekiančius minimizuoti savo veiklos neigiamą poveikį...

Tvarus verslas
2020.12.02
„Vilniaus vandenys“ sprendžia lietuvišką nuotekų galvosūkį Verslo tribūna 11

Šiais metais oficialiai pradėti didžiausios šalyje Vilniaus miesto nuotekų valyklos rekonstrukcijos darbai.

Tvarus verslas
2020.11.26
„Telia“: tvarumą kuria kolektyvai, o ne pavieniai žmonės Verslo tribūna

Tvarumas – kaip trikojė kėdė, kuri stabiliai stovi tik tuomet, kai tvirtos yra visos trys jos kojos –...

Tvarus verslas
2020.11.25
Vilniaus šilumos tinklų planuose – centralizuotas vėsinimas ir nepanaudotos šilumos surinkimas iš pastatų ir nuotekų Verslo tribūna 1

Didžiausia Lietuvoje centralizuotos šilumos tiekimo bendrovė Vilniaus šilumos tinklai investuoja į 4-tos...

Tvarus verslas
2020.11.23
Darbuotojų ir klientų saugumas išlieka svarbiausiu „Maximos“ prioritetu Verslo tribūna 1

Grėsmingai į viršų kylanti užsikrėtimų koronavirusu kreivė vėl koreguoja gyvenimo, vartojimo ir verslo...

Tvarus verslas
2020.11.05
„Neptūnas“: tvarumas padeda išvengti krizių ir joms ruoštis Verslo tribūna

„Pandemija akivaizdžiai išryškina, ar pakankamai daug dėmesio skiriame verslo tvarumo stiprinimui...

Tvarus verslas
2020.11.05
Iki Kalėdų „Telia“ taps klimatui neutralia bendrove Verslo tribūna 1

„Telia“ grupės įmonių veikla Baltijos ir Šiaurės šalyse iki šių metų pabaigos taps klimatui neutralia. Dalį...

Paslaugos
2020.10.29
„Telia“ komunikacija pandemijos metu – kalbėti atvirai ir nepalikti vietos gandams Verslo tribūna 3

Kai organizacija yra skaidri ir atvira, problemos sprendžiamos kur kas greičiau. Kalbėdama apie įmonės...

Tvarus verslas
2020.10.28
Nauja „Kelių priežiūros“ vadybos sistema augins ir darbų kokybę, ir saugumą Verslo tribūna 3

Veiklos efektyvinimą įvardinusi kaip strateginę bendrovės kryptį, AB „Kelių priežiūra“ šįmet pradėjo...

Tvarus verslas
2020.10.27
 „Vilniaus vandenys“: žalia šviesa žaliajai energijai Verslo tribūna 7

Aplinką tausojančią veiklą įvardinę kaip strateginę bendrovės kryptį, „Vilniaus vandenys“ vienu metu vysto...

Tvarus verslas
2020.10.22
AB „Kelių priežiūra“ vadovas R. Rutėnas: norime būti kilometru priekyje Verslo tribūna 6

Praėjusiais metais bendrovei „Kelių priežiūra“ atėjęs vadovauti Rolandas Rutėnas sako, kad metai buvo tokie...

Tvarus verslas
2020.10.14
 „Švyturys-Utenos alus“: ko reikia norint pasiekti „Ateities organizacijos 2020“ titulą? Verslo tribūna 1

Verslo sektoriaus atstovai nuolat varžosi dėl patrauklaus darbdavio įvaizdžio, o geriausiai įmonės vidinę...

Tvarus verslas
2020.10.08
Drąsus „Telia“ dešimtmečio užmojis – tvariai veikiantis verslas Verslo tribūna 3

„Tik tvarus verslas turi ateitį“, – įsitikinusi „Telia“ aplinkosaugos komandos vadovė Aurelija Žėkienė.

Tvarus verslas
2020.10.07
„Maxima LT“: verslas turi būti ekologiškai sąmoningas Verslo tribūna 2

Didžioji dauguma šiuolaikinių įmonių į savo misiją įterpia tvarumo siekį, tačiau tik nedidelė dalis jų žino,...

Tvarus verslas
2020.10.01
„Vilniaus vandenys“ perdirbtą nuotekų dumblą naudoja miškų tręšimui Verslo tribūna 3

Valant miesto nuotekas, valymo įrenginiuose lieka nuotekų dumblo, kuris susidaro proceso metu. Įprastai ši...

Tvarus verslas
2020.09.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus