Kopianti aukštyn „Škoda Scala“

Publikuota: 2018-12-15

Čekijos automobilių gamintojas praneša apie permainas savo kompaktinių modelių gamoje: dabartinis kuklusis „Rapid“ sulauks nebe tokio kuklaus įpėdinio, pavadinto „Scala“.

Iš gamintojo pranešimų galima numanyti, kad jis nebebus nutaikytas į pigiuosius „Dacia Logan“: jis konkuruos su populiariausiais kompaktiniais hečbekais – „VW Golf“, „Ford Focus“ ar „Toyota Auris“.

„Scala“ lotynų kalboje reiškia laiptus, ir „Škoda“ leidžia suprasti, kad tai laiptai aukštyn. Šis modelis bus pirmasis koncerno „Volkswagen“ automobilis, kurio vairuotojo poste siūlomas naujos kartos, 9,2 colio įstrižainės jutiklinis ekranas ir 10,3 colio virtualusis prietaisų skydelis. Skelbiama, kad abu šie įrenginiai bus didžiausi klasėje, o jų programinė įranga bus atnaujinama nuotoliniu būdu. Bus ir kitų naujienų, tarp jų – iš mikropluošto audeklo pagaminti sėdynių apmušalai ir nauja salono apšvietimo sistema, žadama daug aktyvaus saugumo įrangos. Taip pat galima paminėti, kad „Scala“ bus pirmasis čekų markės modelis, kurio galinę dalį puoš nebe istorinė „Škodos“ emblema, o užrašytas markės pavadinimas. Toks sprendimas priimtas, atsižvelgiant į faktą, kad kai kuriose naujose rinkose, pradedant Kinija, markės ženklas nėra gerai identifikuojamas.

Gamintojas skelbia, kad automobilis sukurtas, taikant iki šiol „Škodos“ nenaudotą modernią modulinę „Volkswagen“ koncerno platformą MQB A0. Ji mums pažįstama iš naujųjų „Seat Ibiza“ ar „VW T-Roc“. Ši platforma bus pritaikyta ir 2020 m. laukiamame naujos kartos automobilyje „Škoda Octavia“ .

Kadangi „Scala“ dabar derinsis prie populiariausių hečbekų, ji bus parduodama tik su hečbeko kėbulu, o nepopuliaraus „liftbeko“ kėbulo bus atsisakyta. Naujasis automobilis bus 4,36 m ilgio, arba maždaug 10 cm ilgesnis už dabartinį „VW Golf“. Maždaug tiek pat ilgesnė ir naujosios „Škodos“ ratų bazė. Taip pat ji yra maždaug 30 cm trumpesnė už dabartinę „Octavią“, o bagažinės tūris sudaro įspūdingus 467 litrus.

Variklių gamoje bus benzininiai ir dyzeliniai varikliai, įskaitant 1 litro tūrio, 3 cilindrų 85 arba 110 AG turbobenzinines versijas ir 150 AG pasiekiantį 1,5 litro agregatą. Kol kas nieko nekalbama apie hibridinę arba elektros pavarą: tikėtina, kad šios klasės ir kainos segmento automobilyje tokie sprendimai yra pernelyg brangūs.

Dabartinis „Rapid“ yra antras pagal populiarumą markės modelis, nusileidžiantis tik „Octaviai“. Gamintojai tikisi, kad „Scala“ bus gerokai populiaresnė už pirmtaką. Rinkoje jos laukiama jau kitais metais.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Aukščiausia elektros lyga: XXI a. lenktynių formato aktyvistai sunkiai laužia tradicijų ledus Premium

Elektra varomų automobilių „Formulės E“ lenktynės – nuo 2014 m. plėtojamas projektas, kurį siekiama paversti...

Verslo klasė
2019.07.14
BMW skelbia apie elektrinio „Mini Cooper“ gamybą 3

„Mini“ markę valdantis BMW koncernas paskelbė, kad jau šiemet pradės gaminti visiškai elektrinį „Mini Cooper“...

Automobiliai
2019.07.10
„BMW Vision M Next“: ateityje išliks ir vairavimo galimybė 1

Bavarijos koncernas pristatė naują koncepcinį savavaldį modelį, kuris jo savininkui leis mėgautis ir...

Laisvalaikis
2019.07.07
VŽ bando: aštuntosios kartos „Porsche 911“ Premium 13

Kodiniu numeriu 992 žymima legendinio modelio karta leidžia nekasdieniu kampu pažiūrėti į fizikos dėsnius.

Laisvalaikis
2019.07.06
Birželį vėl pagerintas naujų automobilių rinkos rekordas 

Praėjusį mėnesį oficiali Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka pasiekė naujas aukštumas, tačiau didele...

Automobiliai
2019.07.01
VŽ bando: galingiausias „Corolla Touring Sports“ hibridas  Premium

Naujoji, 180 AG versija leidžia su hibridiniu automobiliu keliauti ne tik taupiai, bet ir greitai.

Automobiliai
2019.06.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau