„Tesla“ toliau atidėlioja pažadų vykdymo terminus

Laikui bėgant, naujų modelių pristatymo metu Elono Musko, gamintojo įkūrėjo, žarstomi pažadai pradėti jų gamybą atidėliojami vis tolimesnei ateičiai.
Vėluodama daugiau, nei metus, Tesla pagaliau susidorojo su užduotimi organizuoti savo pigiausiojo automobilio Model 3 gamybą. Tai pasiekta, pastačius palapinėse įrengtas automobilių surinkimo linijas ir panaudojus darbuotojų muštrą, apie kurį garsas sklido toli už gamyklos ribų.
Dabar atėjo eilė atidėlioti dar 2018 m. pavasarį žadėtą elektra varomo krosoverio Model Y gamybą.
Business Insider paskelbė apie nutekintus dokumentus, kuriuose nurodoma, jog šis automobilis bus pradėtas gaminti tik 2020 m. liepos mėnesį. Gamyba visų pirma numatoma JAV, Nevadoje esančioje Tesla Gigafactory gamykloje. Iki 2020 m. gruodžio gamybos apimtys turi pasiekti 7.000 automobilių per savaitę, o nuo 2021 m. vasario Model Y bus gaminami ir Kinijoje statomoje Tesla Gigafactory gamykloje.
Reuters skelbia, kad bendrovė neatsakė į prašymą komentuoti šią informaciją.
Eilėje ir Semi
Tačiau p. Musko pažadai neapsiriboja ties Model Y. Beveik lygiai prieš metus buvo pompastiškai pristatytas pirmasis pasaulyje masinei gamybai rengiamas elektra varomo magistralinio vilkiko Tesla Semi projektas. Auditoriją sužavėjo dabar nuo gamintojo vadovo pareigų nušalinto p. Musko, bendrovės įkūrėjo ir bendraturčio, pareiškimai apie nepaprastas šio vilkiko dinamines savybes, itin talpius akumuliatorius ir neįtikėtinai greitą jų įkrovimą.
VŽ rašė, kad tai sukėlė ekspertų nuostabą. Jie greitai apskaičiavo, kad Semi reikalingas 600 kWh1 MWh talpos akumuliatorius, o tokius vilkikus naudojančios transporto įmonės turėtų įsirengti nuosavas elektrines. Paskelbta informacija kėlė ir daugiau klausimų, tačiau bene įdomiausias ar šimtus Tesla Semi užsakę vežėjai, kurių tarpe yra lietuviškos Girteka Logistics ir Skubios siuntos, taip pat Pepsi, UPS, Walmart, FedEx, Sysco, DHL, pažadėtu laiku gaus pirmuosius vilkikus? Prieš metus p. Muskas žadėjo juos pateikti 2019 m. pabaigoje ir ėmė rinkti pradžioje 5.000 USD, o vėliau iki 20.000 USD padidintą rezervacijos mokestį.
Nauji projektai
Tačiau iki šiol nėra paskelbta, kur Tesla planuoja gaminti savo vilkikus. Ši bendrovė garsėja siekiu maksimaliai naudotis savo gamyklomis, tačiau sunkvežimių gamyklos ji nė nepradėjo statyti. Todėl jeigu kitų metų pabaigoje bent vienas užsakovas gaus savo serijinį Semi, tai bus ne mažiau įspūdinga, nei automobilio iškėlimas į atvirą kosmosą.
VŽ kalbinti Tesla Semi užsakovai iš Lietuvos tvirtino nedramatizuojantys tokios perspektyvos ir palaikantys technologinius bei rinkos stereotipų ledus laužančią bendrovę. Akivaizdu, kad panašiai galvoja šimtai tūkstančių kitų Teslos klientų, metų metais laukiančių užsakytų elektromobilių. Juos energijos nestokojantis p. Muskas vilioja jau naujais projektais: būsimu antrosios kartos Roadster superelektromobiliu, elektra varomu pikapu ir nedideliu autobusiuku.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti