Vilniuje parodytas būsimasis rinkos naujokas „Lexus ES“
FOTOGALERIJA Lexus ES Vilniuje (22 nuotr.)
Į sostinėje esantį MO muziejų trumpam atvežtas vienas populiariausių Lexus modelių ES, kuris kitais metais bus pirmą kartą pasiūlytas Europos šalyse.
Markės atstovai tvirtina, kad dabar atvežtas priešserijinis automobilis jau seniai laukiamas mūsų rinkoje.
Jau seniai jį matydavome gamintojo rengiamuose pristatymuose ir norėdavome apžiūrėti, bet mums neleisdavo, nes tai ne mūsų rinkos modelis, sakė Gintaras Sudaras, UAB Mototoja autoparko projektų vadovas. Jis tvirtina, kad naujasis modelis teikia daug vilčių: tikimasi, kad jis dėl palankios kainodaros ir turtingos įrangos sudomins verslo pirkėjus bei leis sustiprinti pozicijas, konkuruojant su kitais premium segmento, o ypač Audi markės automobiliais.
Pasaulyje Lexus ES yra antras pagal populiarumą markės produktas, nusileidžiantis tik SUV tipo modeliui RX. Tačiau Europos Sąjungoje šis modelis iki šiol nebuvo siūlomas: čia jo vietą užimdavo klasikinės komponuotės sedanai GS. Dabar pastarasis modelis pasitraukia nuo scenos, ją užleisdamas septintosios kartos ES modeliui.
Nauja pavaros sistema
Svarbiausia naujojo ES 300h ypatybė jame pirmą kartą sumontuota visiškai nauja, IV kartos hibridinės pavaros sistema, kurią sudaro 2,5 l tūrio benzininis variklis, suderintas su elektros motoru. Gamintojas deklaruoja palyginti kuklų šios sistemos pajėgumą, siekiantį 218 AG. Galima palyginti, kad panašią galią pasiekia vokiški 2 litrų tūrio turbobenzininiai ir turbodyzeliniai varikliai. Įspūdžio nepalieka ir dinaminės charakteristikos: greitėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 8,9 sek., o maksimalus greitis siekia 180 km/val. Tačiau Belgijoje jau vykusiame pristatyme su automobiliu susipažinę Lexus atstovai tikina, kad kelyje naujasis sedanas stebina tiek savo dinamika, tiek ekonomija. Be to, jo elektros pavara leidžia važiuoti net 120 km/val. greičiu.
Oficialios ES 300h degalų sąnaudos siekia 4,7 l/100 km, o CO2 tarša tik 106 g/km. Gamintojo atstovai sakė, kad šiame modelyje ir toliau naudojami nikelio metalo hidrido (Ni-MH) akumuliatoriai. Jie efektyvumu gerokai nusileidžia plačiai naudojamiems ličio jonų akumuliatoriams, tačiau juos lenkia saugumu ir ilgaamžiškumu.
Priekinių ratų pavara
Europinėje Lexus gamoje ES ypatingas ir dėl savo priekinių ratų pavaros sistemos, kuri iki šiol buvo naudojama tik mažiausiame markės modelyje CT 200h.
Tai tikrai patiks mūsų klientams, nes ne vienas pirkėjas atsisakė senesniojo GS vien dėl to, kad abejojo galiniais ratais varomo sedano galimybėmis užvažiuoti į kalnelį prie namų, tvirtino p. Sudaras.
Kitos 7-osios kartos ES ypatybės erdvios vietos gale sėdintiems keleiviams, 8 laipsnių kampu reguliuojamas galinės sėdynės atlošas, nauja garso izoliacija, kuri turėtų eliminuoti kai kuriuos naudotojus erzinantį hibridinės pavaros sistemos veikimo garsą.
Pigiausia ES versija Comfort kainuos 45.200 Eur, o brangiausioji Luxury 61.100 Eur. Toks kainų diapazonas, numatant tradiciškai gausią Lexus įrangą, leidžia tikėtis pranašumo prieš kitus premium segmento sedanus.
Pirmieji ES egzemplioriai mūsų rinką pasieks kitų metų pradžioje. Markės atstovai tvirtina jau sulaukę pirmųjų užsakymų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti