VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui
FOTOGALERIJA VW Touareg (19 nuotr.)
Naujasis Volkswagen gamos flagmanas trečiosios kartos Touareg žengė į premium segmentą ir kaina susilygino su giminaičiu Audi Q7.
Toks žingsnis atrodo labai drąsus, tačiau jis turi ne vieną paaiškinimą. Nuo pat modelio pasirodymo 2002 m. pirmasis Volkswagen (VW) markės SUV tipo automobilis užėmė rinkos teritoriją, esančią žemiau SUV premium segmento. Tuo metu rinkoje jau buvo itin galingos Touareg versijos su 6.0 W12 ir 5.0 V10 TDI varikliais, kurių kaina prilygo BMW X5, Mercedes-Benz GL ar Audi Q7 kainoms. Jos sulaukdavo didelio susidomėjimo, todėl galima tvirtinti, kad pirmieji VW bandymai prabangių SUV segmente jau buvo atlikti.
Ėjimas žirgu
Pastaraisiais metais antrosios kartos Touareg pardavimai visame pasaulyje buvo netoleruotinai sumažėję. Todėl VW ėjo žirgu ir jų gamos flagmanas atsidūrė didesnę pridėtinę vertę žadančiame premium segmente.
Naujasis Touareg neturi labai didelių ir galingų variklių. Šiuo metu jo variklių gamoje yra du 3 litrų tūrio turbodyzeliai: nuo 59.059 Eur kainuojanti 230 AG versija ir nuo 64.076 Eur kainuojanti 286 AG versija. Bloga žinia abiejų kainos vos 1.0002.000 Eur skiriasi nuo identiškais varikliais varomų Audi Q7. O pastarasis puikiai pavykęs, rinkos palankiai įvertintas modelis. Negana to, dabar Audi Q modeliams siūlomos akcijos gali atimti norą domėtis bet kokiais konkurentais.
O kuo gali suvilioti naujasis Touareg? Ar jis gali lygiuotis su Audi Q7, BMW X5, Mercedes-Benz GLE ar Volvo XC90?
Įvairovės dar nedaug
Naujasis VW flagmanas kol kas turi dvi dyzelinio variklio versijas, iš kurių be didelių diskusijų verta rinktis galingesnę. Vėliau žadami V6 ir V8 tipo benzininiai varikliai, ateityje VW neišsisuks ir be įkraunamų hibridų.
Gamintojas atsisakė anksčiau siūlyto, pažemintą pavarą leidžiančio naudoti demultiplikatoriaus pastarajame modelyje jis sudomino vos 5% pirkėjų.
Kita vertus, automobilis kelia lūkesčių: jo platforma kaip Porsche Cayenne, kai kurie pavaros elementai kaip Lamborghini Urus, pakabos komponentai kaip Bentley Bentaygos, o variklis ir pusiau automatinė valdymo sistema kaip Audi Q7.
Kėbulo konstrukcijoje panaudota 48% aliuminio, todėl naujasis modelis yra 106 kg lengvesnis už dabartinį.
Salone įmontuoti Innovision Cockpit ekranai (kainuoja 3.202 Eur), dengiantys prietaisų skydelio teritoriją ir centrinę konsolę. Ant pastarosios esantys jutikliniai ekranai suteikia plačias meniu konfigūravimo galimybes, be to, stiklo paviršius atsparus tepliojimui. Prisiminus, kaip po pusdienio naudojimo atrodo Audi jutikliniai ekranai, pastaroji ypatybė atrodo verta paminklo.
Pažangus visureigis
VŽ bandė galingąją Touareg versiją, jos variklis yra 5.017 Eur (arba 8,5%) brangesnis, tačiau tai yra tai, ko reikia premium segmento automobiliui. Per 8 laipsnių automatinę transmisiją variklio galia perduodama į visus varomus ir vairuojamus ratus.
Standartinės įrangos automobilis komplektuojamas su plieninėmis spyruoklėmis. Už 1.784 Eur siūloma pneumatinė pakaba. Už 2.606 Eur pridedama visų ratų vairavimo sistema, už 5.397 Eur aktyvi skersinio stabilizavimo sistema. Visa ši brangi įranga akivaizdžiai pagerina automobilio valdymo savybes. VŽ bandytosios versijos, turėjusios išvardytas sistemas, galutinė kaina siekė 92.960 Eur. Tačiau šis Touareg elgėsi taip, kaip dera pažangiam aukštos klasės visureigiui: jis puikiai sugeria kelio nelygumus, lengvai manevruoja ankštose erdvėse ir džiugina stabilumu net labiausiai vingiuotuose keliuose. Su juo galima važiuoti ir ramiai, ir labai greitai: bet kuriuo režimu didelis SUV automobilis demonstruoja subalansuotą, tačiau aktyvų charakterį.
Šiuo požiūriu Touareg įžengė į premium lygą.
Kitos naujoko stiprybės aukštos klasės salono apdaila ir masė modernios įrangos. Tiesa, norėdami išsiaiškinti milžiniškų jutiklinių ekranų galimybes, turėsite tam skirti laiko. Taip pat teks susitaikyti su madingu sprendimu į jutiklinį ekraną perkelti net klimato kontrolės valdiklius.
Automobilio salonas erdvus, labai patogus, solidus. Puiki garso izoliacija, aukštos kokybės apdaila visa tai sukuria tikrą aukštos klasės pojūtį.
Prie viso to puikiai dera galingas variklis ir nepriekaištingai veikianti automatinė pavarų dėžė. Važiuojant nuosaikiu greičiu, automobilio degalų sąnaudos gali siekti apie 8 l/100 km. Žinoma, mieste jos visuomet viršys 10 l/100 km. Tačiau tai priimtina tokio dydžio ir galingumo automobiliui su visų ratų pavara. Taigi trečiosios kartos Touareg gali būti lyginamas su geriausiais segmento atstovais. Kita vertus, jis neturi įtikinamų pranašumų. O jų reikia.
Nelengva misija
Ieškant trūkumų, galima kabinėtis prie vietomis pernelyg komplikuotų išmaniųjų sistemų valdymų algoritmų, bet juos galima perprasti. Gali būti, kad ne visiems Volkswagen ženklas atrodys toks pat prašmatnus kaip Audi, BMW, Volvo ar Mercedes ženklai. Be to, koją jam kiša Audi kainodara, dėl kurios dabar tiesiog neverta net žiūrėti į kitų markių SUV modelius.
Todėl naujojo VW flagmano misija neatrodo lengva.
Pristatydami automobilį, Volkswagen atstovai pripažino nepajutę masinio klientų susidomėjimo. Tai ne tas atvejis, kai vien nuotraukas pamatę pirkėjai užsako dešimtis naujų automobilių. Tačiau galima tikėtis, kad ilgainiui Touareg suras savo pirkėją.
[infogram id="9f3ecc56-11f9-4798-bfa6-309767152f35" prefix="3si" format="interactive" title="Copy: Copy: VZ BANDO Subaru XV"]
[infogram id="fcc57056-f9ff-41c3-b5ae-127e63c37751" prefix="cvZ" format="interactive" title="VW Touareg technines charakteristikos"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti