VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui

Publikuota: 2018-10-29

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina susilygino su giminaičiu „Audi Q7“.

Toks žingsnis atrodo labai drąsus, tačiau jis turi ne vieną paaiškinimą. Nuo pat modelio pasirodymo 2002 m. pirmasis „Volkswagen“ (VW) markės SUV tipo automobilis užėmė rinkos teritoriją, esančią žemiau SUV „premium“ segmento. Tuo metu rinkoje jau buvo itin galingos „Touareg“ versijos su 6.0 W12 ir 5.0 V10 TDI varikliais, kurių kaina prilygo BMW X5, „Mercedes-Benz GL“ ar „Audi Q7“ kainoms. Jos sulaukdavo didelio susidomėjimo, todėl galima tvirtinti, kad pirmieji VW bandymai prabangių SUV segmente jau buvo atlikti.

Ėjimas žirgu

Pastaraisiais metais antrosios kartos „Touareg“ pardavimai visame pasaulyje buvo netoleruotinai sumažėję. Todėl VW „ėjo žirgu“ ir jų gamos flagmanas atsidūrė didesnę pridėtinę vertę žadančiame „premium“ segmente.

Naujasis „Touareg“ neturi labai didelių ir galingų variklių. Šiuo metu jo variklių gamoje yra du 3 litrų tūrio turbodyzeliai: nuo 59.059 Eur kainuojanti 230 AG versija ir nuo 64.076 Eur kainuojanti 286 AG versija. Bloga žinia – abiejų kainos vos 1.000–2.000 Eur skiriasi nuo identiškais varikliais varomų „Audi Q7“. O pastarasis – puikiai pavykęs, rinkos palankiai įvertintas modelis. Negana to, dabar „Audi“ Q modeliams siūlomos akcijos gali atimti norą domėtis bet kokiais konkurentais.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

O kuo gali suvilioti naujasis „Touareg“? Ar jis gali lygiuotis su „Audi Q7“, BMW X5, „Mercedes-Benz GLE“ ar „Volvo XC90“?

Įvairovės dar nedaug

Naujasis VW flagmanas kol kas turi dvi dyzelinio variklio versijas, iš kurių be didelių diskusijų verta rinktis galingesnę. Vėliau žadami V6 ir V8 tipo benzininiai varikliai, ateityje VW neišsisuks ir be įkraunamų hibridų.

Gamintojas atsisakė anksčiau siūlyto, pažemintą pavarą leidžiančio naudoti demultiplikatoriaus – pastarajame modelyje jis sudomino vos 5% pirkėjų.

Kita vertus, automobilis kelia lūkesčių: jo platforma – kaip „Porsche Cayenne“, kai kurie pavaros elementai – kaip „Lamborghini Urus“, pakabos komponentai – kaip „Bentley Bentaygos“, o variklis ir pusiau automatinė valdymo sistema – kaip „Audi Q7“.

Kėbulo konstrukcijoje panaudota 48% aliuminio, todėl naujasis modelis yra 106 kg lengvesnis už dabartinį.

Salone įmontuoti „Inno­vision Cockpit“ ekranai (kainuoja 3.202 Eur), dengiantys prietaisų skydelio teritoriją ir centrinę konsolę. Ant pastarosios esantys jutikliniai ekranai suteikia plačias meniu konfigūravimo galimybes, be to, stiklo paviršius atsparus tepliojimui. Prisiminus, kaip po pusdienio naudojimo atrodo „Audi“ jutikliniai ekranai, pastaroji ypatybė atrodo verta paminklo.

Pažangus visureigis

VŽ bandė galingąją „Touareg“ versiją, jos variklis yra 5.017 Eur (arba 8,5%) brangesnis, tačiau tai yra tai, ko reikia „premium“ segmento automobiliui. Per 8 laipsnių automatinę transmisiją variklio galia perduodama į visus varomus ir vairuojamus ratus.

Standartinės įrangos automobilis komplektuojamas su plieninėmis spyruoklėmis. Už 1.784 Eur siūloma pneumatinė pakaba. Už 2.606 Eur pridedama visų ratų vairavimo sistema, už 5.397 Eur – aktyvi skersinio stabilizavimo sistema. Visa ši brangi įranga akivaizdžiai pagerina automobilio valdymo savybes. VŽ bandytosios versijos, turėjusios išvardytas sistemas, galutinė kaina siekė 92.960 Eur. Tačiau šis „Touareg“ elgėsi taip, kaip dera pažangiam aukštos klasės visureigiui: jis puikiai sugeria kelio nelygumus, lengvai manevruoja ankštose erdvėse ir džiugina stabilumu net labiausiai vingiuotuose keliuose. Su juo galima važiuoti ir ramiai, ir labai greitai: bet kuriuo režimu didelis SUV automobilis demonstruoja subalansuotą, tačiau aktyvų charakterį.

Šiuo požiūriu „Touareg“ įžengė į „premium“ lygą.

Kitos naujoko stiprybės – aukštos klasės salono apdaila ir masė modernios įrangos. Tiesa, norėdami išsiaiškinti milžiniškų jutiklinių ekranų galimybes, turėsite tam skirti laiko. Taip pat teks susitaikyti su madingu sprendimu į jutiklinį ekraną perkelti net klimato kontrolės valdiklius.

Automobilio salonas – erdvus, labai patogus, solidus. Puiki garso izoliacija, aukštos kokybės apdaila – visa tai sukuria tikrą aukštos klasės pojūtį.

Prie viso to puikiai dera galingas variklis ir nepriekaištingai veikianti automatinė pavarų dėžė. Važiuojant nuosaikiu greičiu, automobilio degalų sąnaudos gali siekti apie 8 l/100 km. Žinoma, mieste jos visuomet viršys 10 l/100 km. Tačiau tai priimtina tokio dydžio ir galingumo automobiliui su visų ratų pavara. Taigi trečiosios kartos „Touareg“ gali būti lyginamas su geriausiais segmento atstovais. Kita vertus, jis neturi įtikinamų pranašumų. O jų reikia.

Nelengva misija

Ieškant trūkumų, galima kabinėtis prie vietomis pernelyg komplikuotų išmaniųjų sistemų valdymų algoritmų, bet juos galima perprasti. Gali būti, kad ne visiems „Volkswagen“ ženklas atrodys toks pat prašmatnus kaip „Audi“, BMW, „Volvo“ ar „Mercedes“ ženklai. Be to, koją jam kiša „Audi“ kainodara, dėl kurios dabar tiesiog neverta net žiūrėti į kitų markių SUV modelius.

Todėl naujojo VW flagmano misija neatrodo lengva.

Pristatydami automobilį, „Volkswagen“ atstovai pripažino nepajutę masinio klientų susidomėjimo. Tai – ne tas atvejis, kai vien nuotraukas pamatę pirkėjai užsako dešimtis naujų automobilių. Tačiau galima tikėtis, kad ilgainiui „Touareg“ suras savo pirkėją.

[infogram id="9f3ecc56-11f9-4798-bfa6-309767152f35" prefix="3si" format="interactive" title="Copy: Copy: VZ BANDO Subaru XV"]

[infogram id="fcc57056-f9ff-41c3-b5ae-127e63c37751" prefix="cvZ" format="interactive" title="VW Touareg technines charakteristikos"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Už 135 mln. Eur parduotas 1955-ųjų „Mercedes“

1955-ųjų laidos „Mercedes-Benz“, viena iš vos dviejų egzistuojančių tokio modelio mašinų, šį mėnesį aukcione...

Automobiliai
2022.05.22
„VW Taigo“: kaip detalės keičia paveikslą Premium

Ne itin reikšmingais pokyčiais nuo „VW T-Cross“ besiskiriantis krosoveris sukuria visiškai naujo automobilio...

Automobiliai
2022.05.21
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
2022.05.18
Pirmąkart į Lietuvos gatves šiemet išriedėjo 43.400 naudotų lengvųjų automobilių 1

Šiemet sausį–balandį Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 43.400 naudotų lengvųjų automobilių – 0,2% daugiau...

Automobiliai
2022.05.16
Vilniuje atidarytas naujas „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centras

Ketvirtadienį Vilniuje bendrovė „Sostena“ atidarė naują „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centrą. Tai antras...

Logistika
2022.05.12
„Enyaq“, brangiausias „Škodos“ produktas Premium 22

Vokietijos koncerno „Volkswagen“ valdomų gamintojų rikiuotėje „Škoda“ priskiriama žemų kainų ir pigių...

Automobiliai
2022.05.08
Geriausias BMW pasiūlymas – salono gale Premium 8

Ilgus metus savo didžiausią sedaną pateikdavęs kaip vairuotojo norams suderintą pasiūlymą, Bavarijos...

Automobiliai
2022.05.07
Estijos naujų automobilių rinka susitraukė 14%

Per keturis šių metų mėnesius Estijoje nupirkta 6.970 naujų lengvųjų automobilių – 14,2% mažiau nei per tą...

Logistika
2022.05.06
BMW prekybos rekordas Lietuvoje ir atsinaujinusi „Regitros“ piktžaizdė Premium 2

Naujų automobilių pardavimams toliau krintant dėl riboto tiekimo, Bavarijos „premium“ automobilių gamintojo...

Automobiliai
2022.05.05
„CarVertical“ padvigubino pajamas, planuoja tolesnį spartų augimą 16

Lietuviška automobilių istorijos ataskaitas teikianti platforma skelbia pajamas auginusi nuo 8,5 iki 17,7...

Logistika
2022.05.04
Į Lietuvą ateina Estijos elektromobilių įkrovimo tinklas Premium 58

Šalyje veiklą pradeda dar vienas įkrovimo stotelių tinklo operatorius „Eleport“, planuojantis per metus...

Logistika
2022.05.04
„Bentley continental GT speed“ „Motor Klassik 2022“ apdovanojimuose pripažintas ateities klasika Verslo tribūna

„Bentley Motors“ šiandien paskelbė apie savo pirmąjį apdovanojimą iš žinomo Vokietijos automobilių žurnalo...

„Deals On Wheels“ investuoja 0,5 mln. Eur į elektromobilių prekybą Latvijoje ir Estijoje 1

Birželį ruošiamasi atidaryti atstovybes Rygoje ir Taline, didžioji dalis investicijų skiriama bandomųjų...

Automobiliai
2022.04.28
„AvtoVAZ“ salonuose nebeliko „Lada“ automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis 5

Dėl tarptautinių sankcijų komponentų stokojančio gamintojo atstovai spėlioja, kad tokių versijų nebus...

Automobiliai
2022.04.26
„Deus“ planas naujiems elektromobilių rekordams Premium

Prieš porą metų įkurtas automobilių gamintojas iš Vienos „Deus Automobiles“ Niujorko automobilių parodoje...

Automobiliai
2022.04.24
Niujorko automobilių parodos sugrįžimas: mažiau naujienų, bet daugiau įdomybių Premium

Iš pandemijos gniaužtų ištrūkusi Tarptautinė Niujorko automobilių paroda (NYIAS) po trejų metų pertraukos vėl...

Automobiliai
2022.04.23
„Tesla“ rezultatai viršijo lūkesčius, pasiekė rekordinį pelningumą 1

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ pirmą šių metų ketvirtį gerino rezultatus, didėjant gamybos apimtims ir...

Rinkos
2022.04.21
Automobilių rinkai neatsigaunant, jų pigimo nesitikima

Lietuvos automobilių verslo atstovai ir rinkos ekspertai sako, kad automobilių rinka į priešpandeminį lygį...

Pramonė
2022.04.17
Ar elektromobiliai išpopuliarės? Tendencijos skaičiais Premium 2

Remiantis 2021 m. liepą Europos Komisijos priimtu Žaliuoju planu, nuo 2035 m. uždraudžiama pardavinėti...

Logistika
2022.04.17
Užsiveria landos prekiauti automobiliais pasirašant kauferius 1

Prekiauti automobiliais nelegaliai lieka vis mažiau erdvės, nepaisant to, kad naudotų automobilių paklausa...

Finansai
2022.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku