VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui

Publikuota: 2018-10-29

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina susilygino su giminaičiu „Audi Q7“.

Toks žingsnis atrodo labai drąsus, tačiau jis turi ne vieną paaiškinimą. Nuo pat modelio pasirodymo 2002 m. pirmasis „Volkswagen“ (VW) markės SUV tipo automobilis užėmė rinkos teritoriją, esančią žemiau SUV „premium“ segmento. Tuo metu rinkoje jau buvo itin galingos „Touareg“ versijos su 6.0 W12 ir 5.0 V10 TDI varikliais, kurių kaina prilygo BMW X5, „Mercedes-Benz GL“ ar „Audi Q7“ kainoms. Jos sulaukdavo didelio susidomėjimo, todėl galima tvirtinti, kad pirmieji VW bandymai prabangių SUV segmente jau buvo atlikti.

Ėjimas žirgu

Pastaraisiais metais antrosios kartos „Touareg“ pardavimai visame pasaulyje buvo netoleruotinai sumažėję. Todėl VW „ėjo žirgu“ ir jų gamos flagmanas atsidūrė didesnę pridėtinę vertę žadančiame „premium“ segmente.

Naujasis „Touareg“ neturi labai didelių ir galingų variklių. Šiuo metu jo variklių gamoje yra du 3 litrų tūrio turbodyzeliai: nuo 59.059 Eur kainuojanti 230 AG versija ir nuo 64.076 Eur kainuojanti 286 AG versija. Bloga žinia – abiejų kainos vos 1.000–2.000 Eur skiriasi nuo identiškais varikliais varomų „Audi Q7“. O pastarasis – puikiai pavykęs, rinkos palankiai įvertintas modelis. Negana to, dabar „Audi“ Q modeliams siūlomos akcijos gali atimti norą domėtis bet kokiais konkurentais.

O kuo gali suvilioti naujasis „Touareg“? Ar jis gali lygiuotis su „Audi Q7“, BMW X5, „Mercedes-Benz GLE“ ar „Volvo XC90“?

Įvairovės dar nedaug

Naujasis VW flagmanas kol kas turi dvi dyzelinio variklio versijas, iš kurių be didelių diskusijų verta rinktis galingesnę. Vėliau žadami V6 ir V8 tipo benzininiai varikliai, ateityje VW neišsisuks ir be įkraunamų hibridų.

Gamintojas atsisakė anksčiau siūlyto, pažemintą pavarą leidžiančio naudoti demultiplikatoriaus – pastarajame modelyje jis sudomino vos 5% pirkėjų.

Kita vertus, automobilis kelia lūkesčių: jo platforma – kaip „Porsche Cayenne“, kai kurie pavaros elementai – kaip „Lamborghini Urus“, pakabos komponentai – kaip „Bentley Bentaygos“, o variklis ir pusiau automatinė valdymo sistema – kaip „Audi Q7“.

Kėbulo konstrukcijoje panaudota 48% aliuminio, todėl naujasis modelis yra 106 kg lengvesnis už dabartinį.

Salone įmontuoti „Inno­vision Cockpit“ ekranai (kainuoja 3.202 Eur), dengiantys prietaisų skydelio teritoriją ir centrinę konsolę. Ant pastarosios esantys jutikliniai ekranai suteikia plačias meniu konfigūravimo galimybes, be to, stiklo paviršius atsparus tepliojimui. Prisiminus, kaip po pusdienio naudojimo atrodo „Audi“ jutikliniai ekranai, pastaroji ypatybė atrodo verta paminklo.

Pažangus visureigis

VŽ bandė galingąją „Touareg“ versiją, jos variklis yra 5.017 Eur (arba 8,5%) brangesnis, tačiau tai yra tai, ko reikia „premium“ segmento automobiliui. Per 8 laipsnių automatinę transmisiją variklio galia perduodama į visus varomus ir vairuojamus ratus.

Standartinės įrangos automobilis komplektuojamas su plieninėmis spyruoklėmis. Už 1.784 Eur siūloma pneumatinė pakaba. Už 2.606 Eur pridedama visų ratų vairavimo sistema, už 5.397 Eur – aktyvi skersinio stabilizavimo sistema. Visa ši brangi įranga akivaizdžiai pagerina automobilio valdymo savybes. VŽ bandytosios versijos, turėjusios išvardytas sistemas, galutinė kaina siekė 92.960 Eur. Tačiau šis „Touareg“ elgėsi taip, kaip dera pažangiam aukštos klasės visureigiui: jis puikiai sugeria kelio nelygumus, lengvai manevruoja ankštose erdvėse ir džiugina stabilumu net labiausiai vingiuotuose keliuose. Su juo galima važiuoti ir ramiai, ir labai greitai: bet kuriuo režimu didelis SUV automobilis demonstruoja subalansuotą, tačiau aktyvų charakterį.

Šiuo požiūriu „Touareg“ įžengė į „premium“ lygą.

Kitos naujoko stiprybės – aukštos klasės salono apdaila ir masė modernios įrangos. Tiesa, norėdami išsiaiškinti milžiniškų jutiklinių ekranų galimybes, turėsite tam skirti laiko. Taip pat teks susitaikyti su madingu sprendimu į jutiklinį ekraną perkelti net klimato kontrolės valdiklius.

Automobilio salonas – erdvus, labai patogus, solidus. Puiki garso izoliacija, aukštos kokybės apdaila – visa tai sukuria tikrą aukštos klasės pojūtį.

Prie viso to puikiai dera galingas variklis ir nepriekaištingai veikianti automatinė pavarų dėžė. Važiuojant nuosaikiu greičiu, automobilio degalų sąnaudos gali siekti apie 8 l/100 km. Žinoma, mieste jos visuomet viršys 10 l/100 km. Tačiau tai priimtina tokio dydžio ir galingumo automobiliui su visų ratų pavara. Taigi trečiosios kartos „Touareg“ gali būti lyginamas su geriausiais segmento atstovais. Kita vertus, jis neturi įtikinamų pranašumų. O jų reikia.

Nelengva misija

Ieškant trūkumų, galima kabinėtis prie vietomis pernelyg komplikuotų išmaniųjų sistemų valdymų algoritmų, bet juos galima perprasti. Gali būti, kad ne visiems „Volkswagen“ ženklas atrodys toks pat prašmatnus kaip „Audi“, BMW, „Volvo“ ar „Mercedes“ ženklai. Be to, koją jam kiša „Audi“ kainodara, dėl kurios dabar tiesiog neverta net žiūrėti į kitų markių SUV modelius.

Todėl naujojo VW flagmano misija neatrodo lengva.

Pristatydami automobilį, „Volkswagen“ atstovai pripažino nepajutę masinio klientų susidomėjimo. Tai – ne tas atvejis, kai vien nuotraukas pamatę pirkėjai užsako dešimtis naujų automobilių. Tačiau galima tikėtis, kad ilgainiui „Touareg“ suras savo pirkėją.

[infogram id="9f3ecc56-11f9-4798-bfa6-309767152f35" prefix="3si" format="interactive" title="Copy: Copy: VZ BANDO Subaru XV"]

[infogram id="fcc57056-f9ff-41c3-b5ae-127e63c37751" prefix="cvZ" format="interactive" title="VW Touareg technines charakteristikos"]

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švaros broliai“ į tunelinę plovyklą Klaipėdoje investuoja 2,5 mln. Eur 1

Automobilių plovimo bei patalpų valymo paslaugas teikianti bendrovė „Švaros broliai“ žengia į Klaipėdą –...

Vilniuje parodytas būsimasis rinkos naujokas „Lexus ES“ 5

Į sostinėje esantį MO muziejų trumpam atvežtas vienas populiariausių „Lexus“ modelių – ES, kuris kitais...

Transportas
2018.11.19
Sulaikytas „Renault-Nissan-Mitsubishi“ vadovas C. Ghosnas 1

„Nissan“ pranešė apie savo ketinimus atleisti šio gamintojo valdybos pirmininką Karlosą Ghosną, atsiradus...

Transportas
2018.11.19
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau