VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui

Publikuota: 2018-10-29

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina susilygino su giminaičiu „Audi Q7“.

Toks žingsnis atrodo labai drąsus, tačiau jis turi ne vieną paaiškinimą. Nuo pat modelio pasirodymo 2002 m. pirmasis „Volkswagen“ (VW) markės SUV tipo automobilis užėmė rinkos teritoriją, esančią žemiau SUV „premium“ segmento. Tuo metu rinkoje jau buvo itin galingos „Touareg“ versijos su 6.0 W12 ir 5.0 V10 TDI varikliais, kurių kaina prilygo BMW X5, „Mercedes-Benz GL“ ar „Audi Q7“ kainoms. Jos sulaukdavo didelio susidomėjimo, todėl galima tvirtinti, kad pirmieji VW bandymai prabangių SUV segmente jau buvo atlikti.

Ėjimas žirgu

Pastaraisiais metais antrosios kartos „Touareg“ pardavimai visame pasaulyje buvo netoleruotinai sumažėję. Todėl VW „ėjo žirgu“ ir jų gamos flagmanas atsidūrė didesnę pridėtinę vertę žadančiame „premium“ segmente.

Naujasis „Touareg“ neturi labai didelių ir galingų variklių. Šiuo metu jo variklių gamoje yra du 3 litrų tūrio turbodyzeliai: nuo 59.059 Eur kainuojanti 230 AG versija ir nuo 64.076 Eur kainuojanti 286 AG versija. Bloga žinia – abiejų kainos vos 1.000–2.000 Eur skiriasi nuo identiškais varikliais varomų „Audi Q7“. O pastarasis – puikiai pavykęs, rinkos palankiai įvertintas modelis. Negana to, dabar „Audi“ Q modeliams siūlomos akcijos gali atimti norą domėtis bet kokiais konkurentais.

O kuo gali suvilioti naujasis „Touareg“? Ar jis gali lygiuotis su „Audi Q7“, BMW X5, „Mercedes-Benz GLE“ ar „Volvo XC90“?

Įvairovės dar nedaug

Naujasis VW flagmanas kol kas turi dvi dyzelinio variklio versijas, iš kurių be didelių diskusijų verta rinktis galingesnę. Vėliau žadami V6 ir V8 tipo benzininiai varikliai, ateityje VW neišsisuks ir be įkraunamų hibridų.

Gamintojas atsisakė anksčiau siūlyto, pažemintą pavarą leidžiančio naudoti demultiplikatoriaus – pastarajame modelyje jis sudomino vos 5% pirkėjų.

Kita vertus, automobilis kelia lūkesčių: jo platforma – kaip „Porsche Cayenne“, kai kurie pavaros elementai – kaip „Lamborghini Urus“, pakabos komponentai – kaip „Bentley Bentaygos“, o variklis ir pusiau automatinė valdymo sistema – kaip „Audi Q7“.

Kėbulo konstrukcijoje panaudota 48% aliuminio, todėl naujasis modelis yra 106 kg lengvesnis už dabartinį.

Salone įmontuoti „Inno­vision Cockpit“ ekranai (kainuoja 3.202 Eur), dengiantys prietaisų skydelio teritoriją ir centrinę konsolę. Ant pastarosios esantys jutikliniai ekranai suteikia plačias meniu konfigūravimo galimybes, be to, stiklo paviršius atsparus tepliojimui. Prisiminus, kaip po pusdienio naudojimo atrodo „Audi“ jutikliniai ekranai, pastaroji ypatybė atrodo verta paminklo.

Pažangus visureigis

VŽ bandė galingąją „Touareg“ versiją, jos variklis yra 5.017 Eur (arba 8,5%) brangesnis, tačiau tai yra tai, ko reikia „premium“ segmento automobiliui. Per 8 laipsnių automatinę transmisiją variklio galia perduodama į visus varomus ir vairuojamus ratus.

Standartinės įrangos automobilis komplektuojamas su plieninėmis spyruoklėmis. Už 1.784 Eur siūloma pneumatinė pakaba. Už 2.606 Eur pridedama visų ratų vairavimo sistema, už 5.397 Eur – aktyvi skersinio stabilizavimo sistema. Visa ši brangi įranga akivaizdžiai pagerina automobilio valdymo savybes. VŽ bandytosios versijos, turėjusios išvardytas sistemas, galutinė kaina siekė 92.960 Eur. Tačiau šis „Touareg“ elgėsi taip, kaip dera pažangiam aukštos klasės visureigiui: jis puikiai sugeria kelio nelygumus, lengvai manevruoja ankštose erdvėse ir džiugina stabilumu net labiausiai vingiuotuose keliuose. Su juo galima važiuoti ir ramiai, ir labai greitai: bet kuriuo režimu didelis SUV automobilis demonstruoja subalansuotą, tačiau aktyvų charakterį.

Šiuo požiūriu „Touareg“ įžengė į „premium“ lygą.

Kitos naujoko stiprybės – aukštos klasės salono apdaila ir masė modernios įrangos. Tiesa, norėdami išsiaiškinti milžiniškų jutiklinių ekranų galimybes, turėsite tam skirti laiko. Taip pat teks susitaikyti su madingu sprendimu į jutiklinį ekraną perkelti net klimato kontrolės valdiklius.

Automobilio salonas – erdvus, labai patogus, solidus. Puiki garso izoliacija, aukštos kokybės apdaila – visa tai sukuria tikrą aukštos klasės pojūtį.

Prie viso to puikiai dera galingas variklis ir nepriekaištingai veikianti automatinė pavarų dėžė. Važiuojant nuosaikiu greičiu, automobilio degalų sąnaudos gali siekti apie 8 l/100 km. Žinoma, mieste jos visuomet viršys 10 l/100 km. Tačiau tai priimtina tokio dydžio ir galingumo automobiliui su visų ratų pavara. Taigi trečiosios kartos „Touareg“ gali būti lyginamas su geriausiais segmento atstovais. Kita vertus, jis neturi įtikinamų pranašumų. O jų reikia.

Nelengva misija

Ieškant trūkumų, galima kabinėtis prie vietomis pernelyg komplikuotų išmaniųjų sistemų valdymų algoritmų, bet juos galima perprasti. Gali būti, kad ne visiems „Volkswagen“ ženklas atrodys toks pat prašmatnus kaip „Audi“, BMW, „Volvo“ ar „Mercedes“ ženklai. Be to, koją jam kiša „Audi“ kainodara, dėl kurios dabar tiesiog neverta net žiūrėti į kitų markių SUV modelius.

Todėl naujojo VW flagmano misija neatrodo lengva.

Pristatydami automobilį, „Volkswagen“ atstovai pripažino nepajutę masinio klientų susidomėjimo. Tai – ne tas atvejis, kai vien nuotraukas pamatę pirkėjai užsako dešimtis naujų automobilių. Tačiau galima tikėtis, kad ilgainiui „Touareg“ suras savo pirkėją.

[infogram id="9f3ecc56-11f9-4798-bfa6-309767152f35" prefix="3si" format="interactive" title="Copy: Copy: VZ BANDO Subaru XV"]

[infogram id="fcc57056-f9ff-41c3-b5ae-127e63c37751" prefix="cvZ" format="interactive" title="VW Touareg technines charakteristikos"]

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

VŽ bando: amžinai sportiškas „BMW 330i“ Premium

Septintoji 3-osios serijos karta kodiniu pavadinimu G20 demonstruoja naują pokytį vieno svarbiausių markės...

Laisvalaikis
2019.08.18
„Hyundai i10“ ruošiasi rudeniniam debiutui

Artėjant rudeninei Frankfurto automobilių parodai, „Hyundai“ paviešino pirmąjį savo naujojo mažiausio modelio...

Laisvalaikis
2019.08.15
VŽ bando: atnaujintas „Renault Kadjar“, „Qashqai“ pusbrolis  Premium

Nors „Kadjar“ skendi savo techninio antrininko – „Nissan Qashqai“ šešėlyje, tai yra vienas iš geriausiai...

Automobiliai
2019.08.15
Plečiamas elektromobilių įkrovimo stotelių tinklas bando klientų kantrybę  Premium

Įvairūs projektai jau artimiausiu metu Lietuvoje numato platų elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą, tačiau...

Lietuvoje bus įrengta 100 naujų elektromobilių įkrovimo stotelių  7

Įgyvendinant taikos sutartį tarp Energetikos ministerijos ir Vokietijos kompanijos „Danpower“, bendrovė...

Dar vienas BMW su priekinių ratų pavara 2

Bavarijos automobilių gamintojas paviešino pirmąsias 2 serijos „Gran Coupe“ pavadinto modelio nuotraukas,...

Automobiliai
2019.08.04
„Tesla“ vagystės tikimybė – 90% mažesnė už vidutinę 10

Tikimybė, kad vagys nusivarys „Tesla“ automobilį yra 90% mažesnė už vidurkį, o tarp trijų rečiausiai JAV...

„Audi Q3 Sportback“ užpildys spragą gamoje 2

„Audi“ nusprendė užpildyti nišą rinkos, kurioje iki šiol sėkmingai karaliavo „Mercedes-Benz GLC Coupe“ bei...

Laisvalaikis
2019.08.03
VŽ bando „Mazda MX-5“: kai pojūčiai svarbiau už skaičiavimus Premium 1

„Mazda MX-5“ į istoriją įėjo kaip populiariausias istorijoje sportiškas automobilis, dabar turintis tik...

Laisvalaikis
2019.08.02
Lietuvos naujų automobilių rinka mažina tempą 18

Lietuvos naujų automobilių rinkos augimas sulėtėjo iki 29%. Jį palaiko reeksportas, o vietinės rinkos lyderis...

Automobiliai
2019.08.01
Pasaulinė automobilių pramonė – ties dramatiškų pokyčių slenksčiu 20

Pasaulio automobilių gamintojai susiduria su problemomis, kurios nuo jų nepriklauso, todėl ir galimybės jas...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau