Paryžius įveikė slogią nuojautą
FOTOGALERIJA Paryziaus salonas (47 nuotr.)
Kas antrus metus pakaitomis su Frankfurto IAA paroda Paryžiuje rengiama Mondial de lAuto yra viena didžiausių automobilių parodų pasaulyje: 2016 m. ją aplankė 1.072.697 lankytojai ir 10.000 žurnalistų iš 100 pasaulio šalių.
Mondial de lAuto ir seniausiai rengiama automobilių paroda. Šiemet spalio 414 d. plačiajai publikai duris atvėrusioje parodoje 120-ojo jubiliejaus proga surinkta ir istorinių automobilių ekspozicija.
Slogi nuojauta
Tokio masto parodos niekada neapsieina be pasaulinės reikšmės naujienų, tačiau šiais metais jų nėra daug. Gali būti, kad dėl to kalti didieji gamintojai, delsiantys pristatyti modelius: VŽ rašė, kad naujų taršos normų įsigaliojimo laukiančios kompanijos savo svarbiąsias premjeras nukėlė į 2019 m. Prognozės buvo suformavusios gana niūrią didžiausios metų parodos perspektyvą: šiemet joje nedalyvauja tokie gamintojai kaip Opel, Ford, Volvo, Volkswagen, Rolls-Royce, Bentley ar McLaren. Vien šis faktas leido pasklisti mintims, esą į antrą šimtmetį įkopusiai automobilių parodų erai artėja galas. Be to, dauguma dalyvių tebekovoja su dyzelinių variklių skandalo padariniais, naujo WLTP automobilių sertifikavimo standarto įvedimo sunkumais ir su nerimu laukia Brexit proceso eigos.
Dėmesys ir vietnamiečiams
Tačiau duris atvėręs renginys greitai išsklaidė blogą nuojautą. Prie to gerokai prisidėjo didieji vietos gamintojai, koncernas PSA su Peugeot, Citroen ir DS markėmis bei Renault, pristatę daug įdomių koncepcinių automobilių. Kaip įprasta Paryžiuje, jie ir yra dominuojantys parodos dalyviai.
Dabar svarbiausiomis pramonės naujienomis (neskaitant daugybės naujų versijų) galima laikyti naujos jau 7-osios kartos 3-ios serijos BMW, B ir GLE klasių Mercedes-Benz. Kitos dvi reikšmingos naujienos elektra varomi, serijinei gamybai paruošti Mercedes-Benz EQC ir Audi e-tron.
Tačiau Paryžiuje netikėtai didelį šurmulį kelia kitas debiutantas Davido Backhamo asmeniškai pristatytas naujas Vietnamo automobilių gamintojas ambicingu pavadinimu Vinfast.
nuotrauka::3left
Pastaroji markė yra pirmoji realizuota šios Azijos šalies ambicija išsiveržti į pasaulinę rinką. Vinfast stendas parodoje su sedanu A2.0 ir SUV tipo SA2.0 automobiliu sulaukė bene didžiausio lankytojų susidomėjimo.
Kur yra lizdai?
Šalia šių žvaigždžių pristatoma daugybė kitų naujienų. Nuo Citroen atskilusi prabangesnių automobilių markė DS parodė nedidelį krosoverį 3 Crossback, kuriam pirmą kartą panaudota naujutėlė koncerno PSA platforma. Ilgainiui ji bus naudojama naujos kartos subkompaktiniams Peugeot 208 ir Opel Corsos automobiliams, į kuriuos atsigaunantis koncernas deda itin daug vilčių.
Paryžiuje pro akis nepraslysta koncepcinis Peugeot e-Legend elektromobilis. Sukurtas interpretuojant istorinio stileivos Peugeot 504 coupe bruožus, pasitelkiant didelės galios elektros pavarą, daugybę interneto prieigą naudojančių funkcijų ir savavaldes technologijas, jis pelnytai gali pretenduoti į įdomiausio parodos koncepcinio modelio titulą.
nuotrauka::1right
Kitos Peugeot naujienos 508, 508 SW ir 3008 versijos su iš tinklo įkraunama hibridine pavaros sistema. Tačiau šioje trijulėje nėra septynviečio modelio 5008, nes norint įrengti hibridinę pavarą tektų atsisakyti trečiosios sėdynių eilės ir modelis prarastų savo išskirtinumą rinkoje.
Jeanas Phillipas Imparato, Peugeot vadovas, parodoje įvardijo, jo nuomone, didžiausią elektromobilių problemą.
Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susiduriame, yra visai ne technologija, produktas ar įkrovimo laikas, tai įkrovimo lizdai. Kur yra visi lizdai? Suraskite juos ir prisijunkite dabar. Žmonės nenori mokėti už tai, kad savo gyvenamosiose patalpose turėtų įkrovimo lizdus, parodoje kalbėjo p. Imparato.
Renault įžvalgos
Renault parodoje pateikė įžvalgiai ateitį įvertinantį prototipą K-Ze. Tai labai realistinis, į galimą serijinį modelį panašus nedidelio elektra varomo SUV automobilio prototipas. Gamintojas K-Ze pristato kaip pasaulinį modelį. Europą jis pasieks apie 2020 m.
nuotrauka::4left
Kitas šio gamintojo koncepcinis modelis prabangus savavaldis EZ-Ultimo atrodo lyg nužengęs iš fantastinio filmo ekrano. Trečioji įdomi koncepcija komercinis savavaldis automobilis EZ-PRO. Renault jau ne pirmas automobilių gamintojas, analizuojantis visiškai naujos savavaldžių komercinių automobilių pakraipos galimybes. Dabartinis jų modelis skirtas paskutiniųjų kilometrų pristatymui.
Brangiausi parduoti
Skirtingai nei pavasarį vykusioje Ženevos automobilių parodoje, Paryžiuje nedaug dėmesio skirta superautomobiliams. Ką ir kalbėti apie tokią įdomybę, kaip iš lego kaladėlių sukonstruotas veikiantis, originalaus dydžio Bugatti Chiron modelis, parodoje akį traukia du V12 tipo variklių varomi Ferrari rodsteriai Monza SP-1 ir SP-2. Gamintojas planuoja parduoti 499 tokius po 1,6 mln. Eur kainuojančius superautomobilius.
nuotrauka::2right
Brangiausias parodos eksponatas 5 mln. Eur kainuojantis Bugatti Divo. 1.500 AG variklio varomas hiperautomobilis bus pagamintas 40 vienetų tiražu. Skelbiama, kad visi jie jau parduoti.
Vokiškos naujienos
Viena iš svarbiųjų 3-ios serijos naujienų gerai matoma plika akimi. Tai naujas markės stilius. Adrianas van Hooydonkas, BMW dizaino vadovas, parodoje tvirtina, kad būtent populiarusis 3-ios serijos modelis yra markės stiliaus kelrodis. Naujasis automobilis bus didesnis už dabartinį trečiuką ir, pasak gamintojų, privers konkurentus gintis visais lygmenimis.
Alternatyvių pavaros sistemų fronte Mercedes-Benz Paryžiuje neapsiribojo naujojo EQC elektromobilio pristatymu. Stende, be itin galingų naujųjų AMG modelių, buvo degalų elementais varomų automobilių prototipų. Ola Kalleniusas, netrukus gamintojo vadovu tapsiantis dabartinis plėtros vadovas, parodoje tvirtino, kad vandeniliu varomi degalų elementai yra dalis sprendimo, ateityje leisiančio pasiekti nulinę automobilių taršą.
Greičiausias septynvietis
Nemažai dėmesio Paryžiuje sulaukia ir sportiška SUV tipo Škoda Kodiaq versija vRS. Gamintojas skelbia, kad tai yra greičiausias serijinis septynvietis automobilis legendinėje Niurburgringo lenktynių trasoje. Ši žiedinė trasa vertinama kaip pati sudėtingiausia pasaulyje ir Škodos pasiekimas atrodo įspūdingai. Kita Kodiaq vRS įdomybė nepaisydami akivaizdžių rinkos reguliavimo ir pačios rinkos tendencijų, jam gamintojai parinko 2 litrų dyzelinį 240 AG pajėgumo variklį. Benzininė šio automobilio versija net nebus siūloma. Dar viena Škodos naujiena 2020 m. laukiama naujos kartos Octavia taip pat bus siūloma su naujos kartos dyzeliniais varikliais. Škodos pristatytas koncepcinis automobilis Vision RS yra būsimoji Rapid Sportback. Viena įdomi detalė galinėje šio automobilio dalyje antrą amžių skaičiuojantį Škodos ženklą pakeitė užrašas su markės pavadinimu. Gamintojai tvirtina, kad toks sprendimas ilgainiui bus naudojamas visoje modelių gamoje, nes tokiose šalyse kaip Kinija žmonėms sunku identifikuoti Škodos ženklą.
Tik hibridai
Toyotos stende net kelios svarbios Europos naujienos. Pirmiausia tai vėl į rinką sugrąžintas didelis hibridinis sedanas Camry, kuris pakeis senąjį Avensis. O Avensis universalą pakeis naujasis Corolla Touring Sports, kuris taip pat pristatomas su hibridine pavaros sistema. Trečioji svarbi markės naujiena naujos kartos hibridinis RAV4. Sportiškos kupė Supra premjera numatyta tik kitų metų pradžioje Detroite vyksiančioje automobilių parodoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti