VŽ bando: atnaujintas mažylis „Hyundai i20“

Publikuota: 2018-09-30

Kuklumas netrukdo sėkmei – taip galima apibūdinti vieną iš geriausiai Lietuvoje perkamų „Hyundai“ modelių i20.

Dabar rinką pasiekė atnaujinta i20 versija, kuri pateikia daugiau patrauklių akcentų, modernizuotą variklių gamą ir naujas įrangos galimybes.

Mažasis korėjiečių gamintojo hečbekas atrodo kukliai, tačiau jo stipriosios savybės nematomos plika akimi. Būtent šis modelis buvo geriausiai perkamas „Hyundai“ 2017 m., o šiemet jis pozicijas užleidžia tik didesniajam modeliui „i30“.

Neliko dyzelio

Išoriniai automobilio pakeitimai nėra esminiai: geriausiai matyti naujos priekinės grotelės, nauji priekinis ir galinis buferiai, bagažinės dangtis, ant kurio buvo perkeltas ant buferio buvęs valstybinis numeris. Taip pat naują versiją galima atskirti iš naujo dizaino ratlankių ir galinių žibintų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Salone įrengta nauja pramogų ir informacinė sistema, kuri dabar suderinama su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programine įranga.

Įvertinant pastarųjų metų nuotaikas ir tendencijas rinkose, neturėtų stebinti, kad variklių gamoje nebėra dyzelinių versijų. Dabar pirkėjams siūlomi trys benzinu varomi varikliai: 1,2 litro, 75 AG atmosferinis variklis ir 1 litro, 3 cilindrų 100 arba 120 AG turbokompresoriniai agregatai. Pastarieji du agregatai siūlomi su 7 laipsnių automatinėmis, dviejų sankabų transmisijomis. Mechaninių transmisijų asortimente – galingiausiai versijai skirta 6 laipsnių pavarų dėžė ir 5 laipsnių transmisijos silpnesniems varikliams.

Kainos balansas

Turtinga įranga ­– vienas iš didžiųjų „i20“ privalumų. Net baziniame „i20 Fresh“ yra šildomos priekinės sėdynės ir šildomas, oda aptrauktas vairo ratas, oro kondicionierius, garso aparatūra bei kita įranga. Tokia versija siūloma už 11.990 Eur. Tuo tarpu VŽ teko pati brangiausia automobilio versija „Style“ su 120 AG varikliu, automatine transmisija ir odiniu salonu. Šios versijos kaina sukelia šypseną net „Hyundai“ pardavėjams – ji siekia apie 18.500 Eur. Lyg atsiprašinėdami jie sako, kad importuotojai demonstracinius automobilius komplektuoja, nežiūrėdami į kainą.

Tai – puikus pavyzdys, kokią žalą kišenei gali padaryti nepamatuotas papildomos įrangos pasirinkimas. Nes 20 AG silpnesnis variklis ir žemiausias įrangos lygis leidžia „i20“ su automatine transmisija įsigyti už beveik 4.000 Eur mažesnę sumą.

Palyginimui galima pastebėti, kad „Škoda Fabia“ su 110 AG varikliu, automatine DSG transmisija ir brangiausiu įrangos lygiu, net be papildomos įrangos kainuoja 18.257 Eur. „VW Polo“ siūloma alternatyva kainuoja net 19.436 Eur. Todėl brangiosios „i20“ versijos kainą galima įvertinti kaip didelę, bet neišsišokančią rinkos .

Tai rodo, kad „Hyundai“ jau seniai nebėra pigių automobilių markė. Tačiau šio gamintojo siūloma vertė ir 7 metų garantija be ridos apribojimo atrodo kaip rimti argumentai mokėti prašomas sumas.

Santūrus, bet patogus

„Hyundai i20“ išorė daili, nors ir nežadanti emocijų pertekliaus. Kiek stebina kuklaus dizaino, 15 colių ratai su degalus taupančiomis „Michelin“ padangomis, tačiau, lyginant su dailesniais 16 colių ratais, šis pasirinkimas užtikrina geresnę ekonomiją, mažesnį salone girdimą triukšmą ir geresnį važiavimo komfortą.

„Hyundai“ kainyne nurodoma dėmesio verta papildoma įranga – „technologijų paketas“, kuriame yra 7 colių jutiklinis ekranas, galinio vaizdo kamera, „Bluetooth“ įranga ir balso atpažinimo funkcija. Visa tai dabar siūloma už 350 Eur, todėl būtų net negudru to neužsisakyti.

Sėdus prie vairo, apie emocijas kalbėti visai nesinori: visur – tamsus plastikas, niekur nematyti nieko išsišokančio ar nereikalingo. Tačiau viskas čia patogu, išdėstyta tinkamose vietose ir prie surinkimo kokybės tikrai neverta kabinėtis.

Priekaištų neverta ir vairuotojo vieta – ji patogi net ilgoje kelionėje, tačiau galinėse „i20“ sėdynėse palikta kiek mažiau vietos keleivių kojoms, nei, pavyzdžiui, „Volkswagen“ grupės konkurentuose. Tačiau tai nesudaro problemos. Bagažinės talpa yra viena didžiausių klasėje – ji siekia 326 l, o brangesnėse versijose įmontuota apatinė bagažinės perdanga, leidžianti po grindimis paslėpti smulkesnius daiktus. Norint maksimalaus tūrio, perdangą galima nuleisti ant grindų.

Netikėtas azartas

Įspūdingiausios „i20“ savybės atsiskleidžia, automobiliui pajudėjus iš vietos. Mažas ir stebėtinai pajėgus variklis džiugina įspūdinga dinamika, kurią puikiai leidžia realizuoti sportinį veikimo režimą turinti dviejų sankabų transmisija. Pakaba stropiai sugeria tiek kelio nelygumus, tiek išcentrinių jėgų siautėjimą ir šiame komplekse trikdo tik nepakankamai informatyvus vairo mechanizmas ir automobilių dinaminių savybių neatitinkančios degalus taupančios padangos. Mažas hečbekas nejučiomis, bet užtikrintai primena apie tai, kad jis yra artimiausias pasaulio ralio čempionato favorito „Hyundai i20 WRC“ giminaitis.

Šį smagumą sustiprina pagirtina garso izoliacija ir net nelygiame žvyrkelyje pašaliniais garsais neišsiduodanti salono apdaila. Visa tai sukuria greito ir klusnaus, todėl smagaus bet kartu ir pakankamai komfortabilaus  automobilio visumą.

Smagumo kaina – mieste mažo automobilio sąnaudos gali siekti 8 l/100 km, tačiau užmiestyje jos be vargo nukrenta iki 6 l/100 km.

Stiprus varžovas

Lyginant su konkurentais, „i20“ nėra išskirtinis nei vienu požiūriu – šioje klasėje yra daug puikių automobilių. Ir jų kainos ne itin reikšmingai skiriasi. Tačiau „Hyundai“ stiprus tuo, kad nei vienu požiūriu neatrodo prastai. Be to, jam taikomos puikios garantinės sąlygos.

Didžiausia dilema – ar galingiausioji versija verta aukštesniam segmentui prilygstančios kainos?

Turbūt – ne. Mažasis „Hyundai“ puikiai tinkamas būti nepastebimu ir nereikliu „darbiniu poniu“, o ši koncepcija geriausiai dera su racionaliomis versijomis. Ir taip pat verta pagalvoti apie labai patraukliai įkainotus papildomos įrangos paketus.

[infogram id="b968ff22-4c72-4175-b53f-4f264270174f" prefix="QjP" format="interactive" title="Copy: VZ BANDO Hyundai i20"]

[infogram id="bd0d368e-504d-4b47-831e-132b768ee051" prefix="uJO" format="interactive" title="Hyundai i20 technines charakteristikos"] 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„VW Taigo“: kaip detalės keičia paveikslą Premium

Ne itin reikšmingais pokyčiais nuo „VW T-Cross“ besiskiriantis krosoveris sukuria visiškai naujo automobilio...

Automobiliai
14:30
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
2022.05.18
Pirmąkart į Lietuvos gatves šiemet išriedėjo 43.400 naudotų lengvųjų automobilių 1

Šiemet sausį–balandį Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 43.400 naudotų lengvųjų automobilių – 0,2% daugiau...

Automobiliai
2022.05.16
Vilniuje atidarytas naujas „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centras

Ketvirtadienį Vilniuje bendrovė „Sostena“ atidarė naują „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centrą. Tai antras...

Logistika
2022.05.12
„Enyaq“, brangiausias „Škodos“ produktas Premium 22

Vokietijos koncerno „Volkswagen“ valdomų gamintojų rikiuotėje „Škoda“ priskiriama žemų kainų ir pigių...

Automobiliai
2022.05.08
Geriausias BMW pasiūlymas – salono gale Premium 8

Ilgus metus savo didžiausią sedaną pateikdavęs kaip vairuotojo norams suderintą pasiūlymą, Bavarijos...

Automobiliai
2022.05.07
Estijos naujų automobilių rinka susitraukė 14%

Per keturis šių metų mėnesius Estijoje nupirkta 6.970 naujų lengvųjų automobilių – 14,2% mažiau nei per tą...

Logistika
2022.05.06
BMW prekybos rekordas Lietuvoje ir atsinaujinusi „Regitros“ piktžaizdė Premium 2

Naujų automobilių pardavimams toliau krintant dėl riboto tiekimo, Bavarijos „premium“ automobilių gamintojo...

Automobiliai
2022.05.05
„CarVertical“ padvigubino pajamas, planuoja tolesnį spartų augimą 16

Lietuviška automobilių istorijos ataskaitas teikianti platforma skelbia pajamas auginusi nuo 8,5 iki 17,7...

Logistika
2022.05.04
Į Lietuvą ateina Estijos elektromobilių įkrovimo tinklas Premium 58

Šalyje veiklą pradeda dar vienas įkrovimo stotelių tinklo operatorius „Eleport“, planuojantis per metus...

Logistika
2022.05.04
„Bentley continental GT speed“ „Motor Klassik 2022“ apdovanojimuose pripažintas ateities klasika Verslo tribūna

„Bentley Motors“ šiandien paskelbė apie savo pirmąjį apdovanojimą iš žinomo Vokietijos automobilių žurnalo...

„Deals On Wheels“ investuoja 0,5 mln. Eur į elektromobilių prekybą Latvijoje ir Estijoje 1

Birželį ruošiamasi atidaryti atstovybes Rygoje ir Taline, didžioji dalis investicijų skiriama bandomųjų...

Automobiliai
2022.04.28
„AvtoVAZ“ salonuose nebeliko „Lada“ automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis 5

Dėl tarptautinių sankcijų komponentų stokojančio gamintojo atstovai spėlioja, kad tokių versijų nebus...

Automobiliai
2022.04.26
„Deus“ planas naujiems elektromobilių rekordams Premium

Prieš porą metų įkurtas automobilių gamintojas iš Vienos „Deus Automobiles“ Niujorko automobilių parodoje...

Automobiliai
2022.04.24
Niujorko automobilių parodos sugrįžimas: mažiau naujienų, bet daugiau įdomybių Premium

Iš pandemijos gniaužtų ištrūkusi Tarptautinė Niujorko automobilių paroda (NYIAS) po trejų metų pertraukos vėl...

Automobiliai
2022.04.23
„Tesla“ rezultatai viršijo lūkesčius, pasiekė rekordinį pelningumą 1

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ pirmą šių metų ketvirtį gerino rezultatus, didėjant gamybos apimtims ir...

Rinkos
2022.04.21
Automobilių rinkai neatsigaunant, jų pigimo nesitikima

Lietuvos automobilių verslo atstovai ir rinkos ekspertai sako, kad automobilių rinka į priešpandeminį lygį...

Pramonė
2022.04.17
Ar elektromobiliai išpopuliarės? Tendencijos skaičiais Premium 2

Remiantis 2021 m. liepą Europos Komisijos priimtu Žaliuoju planu, nuo 2035 m. uždraudžiama pardavinėti...

Logistika
2022.04.17
Užsiveria landos prekiauti automobiliais pasirašant kauferius 1

Prekiauti automobiliais nelegaliai lieka vis mažiau erdvės, nepaisant to, kad naudotų automobilių paklausa...

Finansai
2022.04.16
„Honda“ per dešimtmetį į elektromobilius žada investuoti beveik 40 mlrd. USD

Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ antradienį pranešė, kad per ateinantį dešimtmetį į elektromobilių...

Logistika
2022.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku