VŽ bando: atnaujintas mažylis „Hyundai i20“

Publikuota: 2018-09-30

Kuklumas netrukdo sėkmei – taip galima apibūdinti vieną iš geriausiai Lietuvoje perkamų „Hyundai“ modelių i20.

Dabar rinką pasiekė atnaujinta i20 versija, kuri pateikia daugiau patrauklių akcentų, modernizuotą variklių gamą ir naujas įrangos galimybes.

Mažasis korėjiečių gamintojo hečbekas atrodo kukliai, tačiau jo stipriosios savybės nematomos plika akimi. Būtent šis modelis buvo geriausiai perkamas „Hyundai“ 2017 m., o šiemet jis pozicijas užleidžia tik didesniajam modeliui „i30“.

Neliko dyzelio

Išoriniai automobilio pakeitimai nėra esminiai: geriausiai matyti naujos priekinės grotelės, nauji priekinis ir galinis buferiai, bagažinės dangtis, ant kurio buvo perkeltas ant buferio buvęs valstybinis numeris. Taip pat naują versiją galima atskirti iš naujo dizaino ratlankių ir galinių žibintų.

Salone įrengta nauja pramogų ir informacinė sistema, kuri dabar suderinama su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programine įranga.

Įvertinant pastarųjų metų nuotaikas ir tendencijas rinkose, neturėtų stebinti, kad variklių gamoje nebėra dyzelinių versijų. Dabar pirkėjams siūlomi trys benzinu varomi varikliai: 1,2 litro, 75 AG atmosferinis variklis ir 1 litro, 3 cilindrų 100 arba 120 AG turbokompresoriniai agregatai. Pastarieji du agregatai siūlomi su 7 laipsnių automatinėmis, dviejų sankabų transmisijomis. Mechaninių transmisijų asortimente – galingiausiai versijai skirta 6 laipsnių pavarų dėžė ir 5 laipsnių transmisijos silpnesniems varikliams.

Kainos balansas

Turtinga įranga ­– vienas iš didžiųjų „i20“ privalumų. Net baziniame „i20 Fresh“ yra šildomos priekinės sėdynės ir šildomas, oda aptrauktas vairo ratas, oro kondicionierius, garso aparatūra bei kita įranga. Tokia versija siūloma už 11.990 Eur. Tuo tarpu VŽ teko pati brangiausia automobilio versija „Style“ su 120 AG varikliu, automatine transmisija ir odiniu salonu. Šios versijos kaina sukelia šypseną net „Hyundai“ pardavėjams – ji siekia apie 18.500 Eur. Lyg atsiprašinėdami jie sako, kad importuotojai demonstracinius automobilius komplektuoja, nežiūrėdami į kainą.

Tai – puikus pavyzdys, kokią žalą kišenei gali padaryti nepamatuotas papildomos įrangos pasirinkimas. Nes 20 AG silpnesnis variklis ir žemiausias įrangos lygis leidžia „i20“ su automatine transmisija įsigyti už beveik 4.000 Eur mažesnę sumą.

Palyginimui galima pastebėti, kad „Škoda Fabia“ su 110 AG varikliu, automatine DSG transmisija ir brangiausiu įrangos lygiu, net be papildomos įrangos kainuoja 18.257 Eur. „VW Polo“ siūloma alternatyva kainuoja net 19.436 Eur. Todėl brangiosios „i20“ versijos kainą galima įvertinti kaip didelę, bet neišsišokančią rinkos .

Tai rodo, kad „Hyundai“ jau seniai nebėra pigių automobilių markė. Tačiau šio gamintojo siūloma vertė ir 7 metų garantija be ridos apribojimo atrodo kaip rimti argumentai mokėti prašomas sumas.

Santūrus, bet patogus

„Hyundai i20“ išorė daili, nors ir nežadanti emocijų pertekliaus. Kiek stebina kuklaus dizaino, 15 colių ratai su degalus taupančiomis „Michelin“ padangomis, tačiau, lyginant su dailesniais 16 colių ratais, šis pasirinkimas užtikrina geresnę ekonomiją, mažesnį salone girdimą triukšmą ir geresnį važiavimo komfortą.

„Hyundai“ kainyne nurodoma dėmesio verta papildoma įranga – „technologijų paketas“, kuriame yra 7 colių jutiklinis ekranas, galinio vaizdo kamera, „Bluetooth“ įranga ir balso atpažinimo funkcija. Visa tai dabar siūloma už 350 Eur, todėl būtų net negudru to neužsisakyti.

Sėdus prie vairo, apie emocijas kalbėti visai nesinori: visur – tamsus plastikas, niekur nematyti nieko išsišokančio ar nereikalingo. Tačiau viskas čia patogu, išdėstyta tinkamose vietose ir prie surinkimo kokybės tikrai neverta kabinėtis.

Priekaištų neverta ir vairuotojo vieta – ji patogi net ilgoje kelionėje, tačiau galinėse „i20“ sėdynėse palikta kiek mažiau vietos keleivių kojoms, nei, pavyzdžiui, „Volkswagen“ grupės konkurentuose. Tačiau tai nesudaro problemos. Bagažinės talpa yra viena didžiausių klasėje – ji siekia 326 l, o brangesnėse versijose įmontuota apatinė bagažinės perdanga, leidžianti po grindimis paslėpti smulkesnius daiktus. Norint maksimalaus tūrio, perdangą galima nuleisti ant grindų.

Netikėtas azartas

Įspūdingiausios „i20“ savybės atsiskleidžia, automobiliui pajudėjus iš vietos. Mažas ir stebėtinai pajėgus variklis džiugina įspūdinga dinamika, kurią puikiai leidžia realizuoti sportinį veikimo režimą turinti dviejų sankabų transmisija. Pakaba stropiai sugeria tiek kelio nelygumus, tiek išcentrinių jėgų siautėjimą ir šiame komplekse trikdo tik nepakankamai informatyvus vairo mechanizmas ir automobilių dinaminių savybių neatitinkančios degalus taupančios padangos. Mažas hečbekas nejučiomis, bet užtikrintai primena apie tai, kad jis yra artimiausias pasaulio ralio čempionato favorito „Hyundai i20 WRC“ giminaitis.

Šį smagumą sustiprina pagirtina garso izoliacija ir net nelygiame žvyrkelyje pašaliniais garsais neišsiduodanti salono apdaila. Visa tai sukuria greito ir klusnaus, todėl smagaus bet kartu ir pakankamai komfortabilaus  automobilio visumą.

Smagumo kaina – mieste mažo automobilio sąnaudos gali siekti 8 l/100 km, tačiau užmiestyje jos be vargo nukrenta iki 6 l/100 km.

Stiprus varžovas

Lyginant su konkurentais, „i20“ nėra išskirtinis nei vienu požiūriu – šioje klasėje yra daug puikių automobilių. Ir jų kainos ne itin reikšmingai skiriasi. Tačiau „Hyundai“ stiprus tuo, kad nei vienu požiūriu neatrodo prastai. Be to, jam taikomos puikios garantinės sąlygos.

Didžiausia dilema – ar galingiausioji versija verta aukštesniam segmentui prilygstančios kainos?

Turbūt – ne. Mažasis „Hyundai“ puikiai tinkamas būti nepastebimu ir nereikliu „darbiniu poniu“, o ši koncepcija geriausiai dera su racionaliomis versijomis. Ir taip pat verta pagalvoti apie labai patraukliai įkainotus papildomos įrangos paketus.

[infogram id="b968ff22-4c72-4175-b53f-4f264270174f" prefix="QjP" format="interactive" title="Copy: VZ BANDO Hyundai i20"]

[infogram id="bd0d368e-504d-4b47-831e-132b768ee051" prefix="uJO" format="interactive" title="Hyundai i20 technines charakteristikos"] 

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prekybos mokesčio kirvis – ir virš automobilių pramonės atstovų galvų  Premium 2

Specializuotoje rinkoje veikiantys autorizuoti automobilių gamintojų atstovai tikina, kad naujasis stambios...

Automobiliai
2019.12.09
E. Muskas išteisintas šmeižto byloje

Elektromobilių gamybos milžinės „Tesla“ vienas iš įkūrėjų Elonas Muskas penktadienį buvo išteisintas...

Automobiliai
2019.12.07
Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04
Papildoma įranga – vis didėjanti galutinės automobilio kainos dalis Premium

Iš 37-ių šiais metais konkursui Lietuvos „Metų automobilis“ pateiktų naujų ir atnaujintų automobilių dauguma...

Automobiliai
2019.12.02
Lapkritį – 48% siekęs naujų automobilių rinkos augimas ir „Peugeot“ sugrįžimas 

Lapkričio mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinka vėl išlaikė augimą, kurį tradiciškai palaikė reeksportas...

Automobiliai
2019.12.02
VŽ bando „Lexus“: kaip japonai 30 metų vokiečius įveikinėjo Premium

Lygiai prieš trisdešimt metų prabangių automobilių gamintojas „Lexus“ metė iššūkį stipriausiems „premium“...

Automobiliai
2019.12.01
Naujas „Golf“: septintą kartą išvengta revoliucija Premium

Aštuntos kartos kompaktinis „Volkswagen“ hečbekas septintą kartą išvengė esminių permainų – iki šiol tokia jo...

Verslo klasė
2019.11.30
2021 m. – reikšmingi „formulės 1“ pokyčiai

Tarptautinė automobilių sporto federacija (FIA) paskelbė 2021-ųjų „formulės 1“ (F1) reglamentą, kuris pakeis...

Automobiliai
2019.11.23
„Volkswagen“: Kinijos automobilių rinka pasveiks kitąmet

„Volkswagen“ grupė, didžiausia užsienio automobilių gamintoja Kinijoje, tikisi, kad kitais metais šios šalies...

Automobiliai
2019.11.23
Neeilinės išvaizdos „Tesla Cybertruck“ debiutą nustelbė nesėkmingi eksperimentai  4

Seniai žadėto „Tesla“ elektra varomo pikapo pristatymas Kalifornijoje vyko ne pagal planą, tačiau sulaukė...

Automobiliai
2019.11.22
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

„Metų automobilio“ finalininkai – 7 kontrastingi modeliai 

Trečiadienį Vilniuje surengtoje spaudos konferencijoje buvo paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2020“...

Automobiliai
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

VŽ bando: antrosios kartos „Nissan Juke“ Premium

2010-aisiais japonų bend­rovės „Nissan“ į gyvenimą pa­leistas kompaktinis mies­to visureigis „Juke“ rinkoje...

Automobiliai
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau