Lietuvoje pristatytas 2019 m. laukiamo „Lexus UX“ prototipas
FOTOGALERIJA Lexus UX prototipas (24 nuotr.)
Pažaislyje pristatytas mažiausio Lexus modelio prototipas, kurio pasaulinė premjera vyks rugsėjį Frankfurto parodoje, o prekybą Lietuvoje numatoma pradėti kitų metų sausio mėnesį.
Dabartinėje modelių gamoje 4,495 cm ilgio krosoveris UX 250h užims vietą tarp Toyota Prius pagrindu sukurto hečbeko CT 200h ir vidutinio dydžio sedano IS 300h. Tikėtina, kad ilgainiui jis visiškai pakeis CT modelį, nuo kurio jis skiriasi gerokai išraiškingesniu dizainu, galingesne hibridine pavaros sistema ir siūloma versija su visų ratų pavara.
Naujausias Lexus modelis nėra aukšto kėbulo SUV tipo automobilis, kaip jo konkurentai Audi Q3, BMW X1 ar Volvo XC40. Gan žema UX kėbulo linija jį daro artimesniu modeliu į krosoverį Mercedes-Benz GLA bei konstruktoriams leidžia džiaugtis žemiausiu klasėje svorio centru.
Dar ne serijinis
Lietuvoje parodytas prototipas dar šiek tiek skiriasi nuo būsimo serijinio modelio. Miglė Juškaitė-Žalnierukynienė, Lexus Vilnius pardavimų vadovė, patikino, kad serijinio modelio bagažinė bus gerokai didesnė, nei prototipo, taip pat serijiniame modelyje bus panaudotos kitokios salono ir kėbulo apdailos medžiagos.
Nauji varikliai
Kaip ir SUV tipo modelių RX bei NX atvejais, versijos su visų ratų pavara bus varomos dvigubos hibridinės sistemos: priekinius ratus suks visiškai nauja pavaros sistema THS II, sudaryta iš 2 litrų tūrio benzininio variklio, sugretinto su elektros motoru. Galinius ratus suks po bagažine įrengtas atskiras elektros motoras. Ši sistema, pasiekianti 178 AG pajėgumą, pakeis nuo 2009 m. gaminamą hibridinę sistemą su 1,8 litro tūrio varikliu, kurią pranoks tiek galia, tiek ekonomija. Kaip ir anksčiau, hibridinė pavara derinama su bepakope automatine transmisija, bet šįkart tai bus visiškai naujos konstrukcijos agregatas.
Šalia hibridinės versijos UX 250h bus siūloma ir UX 200 su atmosferiniu, 170 AG pajėgumo 2 litrų benzininiu varikliu, sukančiu tik priekinius ratus.
Nauja platforma
Dar viena svarbi UX naujiena jis sukurtas, naudojantis nauja GA-C platforma, leidusia gerokai sumažinti svorio centrą (nurodoma, kad jis yra žemiausias klasėje) ir padidinti kėbulo standumą.
Mes kūrėme UX galvodami apie šiuolaikinius 3040-mečius, kurie ieško ne tik ko nors naujo ir įdomaus, bet ir to, kas būtų tinkamiausia jų gyvenimo būdui, gamintojo išplatintame pranešime cituojama Chika Kako, UX vyriausioji inžinierė ir Lexus viceprezidentė.
Pasaulinė Lexus UX prototipo premjera įvyko pavasarį Ženevos automobilių parodoje, o serijinis modelis bus pristatytas šį mėnesį Vokietijoje vyksiančioje tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje.
Japoniški akcentai
Gamintojas akcentuoja salono apdailai panaudotu Sashiko stiliaus odos apmušalų apsiuvimu, kurį sukūrė geriausi japonų Takumi meistrystės specialistai. Nurodoma, kad ši dygsniavimo technika paprastai naudojama siekiant sutvirtinti dziudo ar kendo kovų menų drabužius.
Lexus UX bus siūlomas su daugybe pažangių, saugumą užtikrinančių technologijų. Jų tarpe bus naujos kartos Lexus Safety System+ sistema, aktyviai palaikančia automobilio važiavimą pasirinkta eismo juosta. Taip pat įdiegta nuo susidūrimų sauganti sistema, kuri atpažįsta dviratininkus bei pėsčiuosius, nepriklausomai nuo paros laiko.
Europoje prekyba UX bus pradėta 2018 m. spalio mėn,. tačiau Baltijos šalių rinkas jis pasieks tik kitais metais. Automobilio kaina dar nenurodoma, bet ji turėtų būti didesnė, nei hečbeko CT 200h (nuo 28.990 Eur iki 38.430 Eur) ir mažesnė, nei sedano IS 300h (nuo 39.140 Eur).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti