Lietuvoje pristatytas 2019 m. laukiamo „Lexus UX“ prototipas

Publikuota: 2018-09-03

Pažaislyje pristatytas mažiausio „Lexus“ modelio prototipas, kurio pasaulinė premjera vyks rugsėjį Frankfurto parodoje, o prekybą Lietuvoje numatoma pradėti kitų metų sausio mėnesį.

Dabartinėje modelių gamoje 4,495 cm ilgio krosoveris „UX 250h“ užims vietą tarp „Toyota Prius“ pagrindu sukurto hečbeko „CT 200h“ ir vidutinio dydžio sedano „IS 300h“. Tikėtina, kad ilgainiui jis visiškai pakeis CT modelį, nuo kurio jis skiriasi gerokai išraiškingesniu dizainu, galingesne hibridine pavaros sistema ir siūloma versija su visų ratų pavara.

Naujausias „Lexus“ modelis nėra aukšto kėbulo SUV tipo automobilis, kaip jo konkurentai „Audi Q3“, BMW X1 ar „Volvo XC40“. Gan žema UX kėbulo linija jį daro artimesniu modeliu į krosoverį „Mercedes-Benz GLA“ bei konstruktoriams leidžia džiaugtis žemiausiu klasėje svorio centru.

Dar ne serijinis

Lietuvoje parodytas prototipas dar šiek tiek skiriasi nuo būsimo serijinio modelio. Miglė Juškaitė-Žalnierukynienė, „Lexus Vilnius“ pardavimų vadovė, patikino, kad serijinio modelio bagažinė bus gerokai didesnė, nei prototipo, taip pat serijiniame modelyje bus panaudotos kitokios salono ir kėbulo apdailos medžiagos.

Nauji varikliai

Kaip ir SUV tipo modelių RX bei NX atvejais, versijos su visų ratų pavara bus varomos dvigubos hibridinės sistemos: priekinius ratus suks visiškai nauja pavaros sistema THS II, sudaryta iš 2 litrų tūrio benzininio variklio, sugretinto su elektros motoru. Galinius ratus suks po bagažine įrengtas atskiras elektros motoras. Ši sistema, pasiekianti 178 AG pajėgumą, pakeis nuo 2009 m. gaminamą hibridinę sistemą su 1,8 litro tūrio varikliu, kurią pranoks tiek galia, tiek ekonomija. Kaip ir anksčiau, hibridinė pavara derinama su bepakope automatine transmisija, bet šįkart tai bus visiškai naujos konstrukcijos agregatas.

Šalia hibridinės versijos „UX 250h“ bus siūloma ir UX 200 su atmosferiniu, 170 AG pajėgumo 2 litrų benzininiu varikliu, sukančiu tik priekinius ratus.

Nauja platforma

Dar viena svarbi UX naujiena – jis sukurtas, naudojantis nauja GA-C platforma, leidusia gerokai sumažinti svorio centrą (nurodoma, kad jis yra žemiausias klasėje) ir padidinti kėbulo standumą.

„Mes kūrėme „UX“ galvodami apie šiuolaikinius 30–40-mečius, kurie ieško ne tik ko nors naujo ir įdomaus, bet ir to, kas būtų tinkamiausia jų gyvenimo būdui, – gamintojo išplatintame pranešime cituojama Chika Kako, UX vyriausioji inžinierė ir „Lexus“ viceprezidentė.

Pasaulinė „Lexus UX“ prototipo premjera įvyko pavasarį Ženevos automobilių parodoje, o serijinis modelis bus pristatytas šį mėnesį Vokietijoje vyksiančioje tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje.

Japoniški akcentai

Gamintojas akcentuoja salono apdailai panaudotu „Sashiko“ stiliaus odos apmušalų apsiuvimu, kurį sukūrė geriausi japonų „Takumi“ meistrystės specialistai. Nurodoma, kad ši dygsniavimo technika paprastai naudojama siekiant sutvirtinti dziudo ar kendo kovų menų drabužius.

„Lexus UX“ bus siūlomas su daugybe pažangių, saugumą užtikrinančių technologijų. Jų tarpe bus naujos kartos „Lexus Safety System+“ sistema, aktyviai palaikančia automobilio važiavimą pasirinkta eismo juosta. Taip pat įdiegta nuo susidūrimų sauganti sistema, kuri atpažįsta dviratininkus bei pėsčiuosius, nepriklausomai nuo paros laiko.

Europoje prekyba UX bus pradėta 2018 m. spalio mėn,. tačiau Baltijos šalių rinkas jis pasieks tik kitais metais. Automobilio kaina dar nenurodoma, bet ji turėtų būti didesnė, nei hečbeko „CT 200h“ (nuo 28.990 Eur iki 38.430 Eur) ir mažesnė, nei sedano IS 300h (nuo 39.140 Eur).

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02
VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui 11

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina...

Transportas
2018.10.29
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose – 33 dalyviai 1

22-uosiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose dalyvauja 33 automobiliai.

Transportas
2018.10.27
Pirmą kartą per 2 metus „Tesla“ uždirbo pelno 16

JAV elektromobilių gamintojas „Tesla“ „išties istoriniu“ vadina trečiąjį šių metų ketvirtį, per kurį generavo...

Rinkos
2018.10.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau