Taršos duomenis klastojantiems „Volkswagen“ grupės automobiliams – priverstinis išregistravimas

Publikuota: 2018-08-19
„Volkswagen“ grupės automobiliai, kuriems neatliktas privalomas taršos sureguliavimas, bus išregistruojami. Gamintojo nuotr.
„Volkswagen“ grupės automobiliai, kuriems neatliktas privalomas taršos sureguliavimas, bus išregistruojami. Gamintojo nuotr.

Vokietijoje registruotų ir su taršos duomenų klastojimo skandalu susijusių „Volkswagen“ grupės modelių savininkai rizikuoja sulaukti priverstinio automobilių išregistravimo, jeigu pastariesiems nebus atliktas privalomas variklių sureguliavimas.

Apie tai, nurodydama Vokietijos Federalinės automobilio agentūros KBA pranešimą, rašo „Automobilwoche“. Skelbiama, kad „Volkswagen“ grupės automobiliai, kuriuose nebus sutvarkyta taršos duomenis klastojanti gamyklinė įranga, bus pašalinti iš eismo.

Hamburge ir Miunchene jau buvo priverstinai išregistruoti keli „Audi“ ir VW automobiliai su „Euro 5“ standartus atitinkančiais dyzeliniais varikliais, nes jų savininkai ignoravo pakartotinius priminimus sureguliuoti automobilių taršą.

Dabar tokio likimo gali sulaukti reikalavimams nepaklūstantys Bavarijos vairuotojai – jiems dabar suteikta paskutinė galimybė susitvarkyti taršos duomenis klastojančius automobilius. KBA pranešime nurodoma, kad su skandalu susijusių automobilių savininkai turėjo maždaug 1,5 m. laikotarpį, per kurį galėjo susitvarkyti variklių taršą.

Agentūra nurodė, kad taršos duomenys klastojami 1,2, taip pat 1,6 ir 2 litrų tūrio EA 189 tipo dyzeliniuose varikliuose. 2015 m. „VW Group“ pripažino taršos duomenis klastojančią įrangą įmontavę į 11 mln. automobilių, iš kurių 5 mln. yra Europoje.

KBA nurodo, kad Birželio pradžioje 95% iš 2,46 mln. Vokietijoje registruotų ir su skandalu susijusių automobilių buvo sutvarkyti.

JAV atveju „VW Group“ buvo priversta mokėti apie 30 mlrd. USD (per 26 mlrd. Eur) kompensacijas savo klientams, nusipirkusiems su skandalu susijusius automobilius. Kitose pasaulio šalyse buvo reikalaujama tik pakoreguoti programinę įrangą, o 1,6 litro varikliuose įrengti ir nesudėtingą papildomą įrenginį.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Niujorko automobilių parodoje – korėjiečių pasirodymas ir „Jaguar“ triumfas  Premium 1

Penktadienį plačiajai publikai duris atvėrusioje Niujorko automobilių parodoje – išvakarėse paskelbti...

Automobiliai
2019.04.20
Europos Parlamentas pritarė papildomoms saugumo priemonėms automobiliuose

Nuo 2022 m. Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamuose naujuose automobilių modeliuose turės būti sumontuota...

Vėl suimtas buvęs „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso vadovas savo tiesą išdėstė vaizdo įraše  2

Neseniai žadėjęs balandžio 11 d. surengti konferenciją, o dabar vėl suimtas Carlosas Ghosnas, buvęs...

Automobiliai
2019.04.09
BMW, „Daimler“ ir VW kaltinami karteliniu susitarimu, FCA gelbėsis su „Tesla“ Premium 3

Taršos mažinimo reikalavimų spaudžiami automobilių gamintojai ieško netradicinių sprendimų, už kuriuos gresia...

Automobiliai
2019.04.08
VŽ bando: „Hyundai Kona Electric“ Premium 10

Elektromobilių rinka pildosi vis naujais modeliais, o „Kona“ electric šiuo metu yra vienas įdomiausių...

Automobiliai
2019.04.07
Kuklumas pagal „Bentley“: legendinė britų markė turi keletą labai rimtų iššūkių 4

Praėjus ketveriems metams nuo gamybos pradžios, „Bentayga“ vėl turi kovoti dėl išlikimo: į jos pozicijas...

Verslo klasė
2019.04.06
„CarVertical“ peržengė Atlantą  4

Naudotų automobilių duomenis teikiantis lietuviškas startuolis įžengė į JAV rinką – tai padaryta nuo...

Automobiliai
2019.04.04
„Ford" elektrifikuoja europietiškų modelių gamą 3

„Ford of Europe“, šiuo metu reorganizuojamas JAV automobilių koncerno padalinys Senajame Žemyne, Nyderlandų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau