Taršos duomenis klastojantiems „Volkswagen“ grupės automobiliams – priverstinis išregistravimas

Publikuota: 2018-08-19
„Volkswagen“ grupės automobiliai, kuriems neatliktas privalomas taršos sureguliavimas, bus išregistruojami. Gamintojo nuotr.
„Volkswagen“ grupės automobiliai, kuriems neatliktas privalomas taršos sureguliavimas, bus išregistruojami. Gamintojo nuotr.

Vokietijoje registruotų ir su taršos duomenų klastojimo skandalu susijusių „Volkswagen“ grupės modelių savininkai rizikuoja sulaukti priverstinio automobilių išregistravimo, jeigu pastariesiems nebus atliktas privalomas variklių sureguliavimas.

Apie tai, nurodydama Vokietijos Federalinės automobilio agentūros KBA pranešimą, rašo „Automobilwoche“. Skelbiama, kad „Volkswagen“ grupės automobiliai, kuriuose nebus sutvarkyta taršos duomenis klastojanti gamyklinė įranga, bus pašalinti iš eismo.

Hamburge ir Miunchene jau buvo priverstinai išregistruoti keli „Audi“ ir VW automobiliai su „Euro 5“ standartus atitinkančiais dyzeliniais varikliais, nes jų savininkai ignoravo pakartotinius priminimus sureguliuoti automobilių taršą.

Dabar tokio likimo gali sulaukti reikalavimams nepaklūstantys Bavarijos vairuotojai – jiems dabar suteikta paskutinė galimybė susitvarkyti taršos duomenis klastojančius automobilius. KBA pranešime nurodoma, kad su skandalu susijusių automobilių savininkai turėjo maždaug 1,5 m. laikotarpį, per kurį galėjo susitvarkyti variklių taršą.

Agentūra nurodė, kad taršos duomenys klastojami 1,2, taip pat 1,6 ir 2 litrų tūrio EA 189 tipo dyzeliniuose varikliuose. 2015 m. „VW Group“ pripažino taršos duomenis klastojančią įrangą įmontavę į 11 mln. automobilių, iš kurių 5 mln. yra Europoje.

KBA nurodo, kad Birželio pradžioje 95% iš 2,46 mln. Vokietijoje registruotų ir su skandalu susijusių automobilių buvo sutvarkyti.

JAV atveju „VW Group“ buvo priversta mokėti apie 30 mlrd. USD (per 26 mlrd. Eur) kompensacijas savo klientams, nusipirkusiems su skandalu susijusius automobilius. Kitose pasaulio šalyse buvo reikalaujama tik pakoreguoti programinę įrangą, o 1,6 litro varikliuose įrengti ir nesudėtingą papildomą įrenginį.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02
VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui 11

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina...

Transportas
2018.10.29
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose – 33 dalyviai 1

22-uosiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose dalyvauja 33 automobiliai.

Transportas
2018.10.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau