„Volkswagen“ susizgribo atsiliekantis nuo pokyčių

Publikuota: 2018-08-06
Vokietijos pramonės milžinas „Volkswagen“ susiduria su vis naujais sunkumais. Įmonės nuotr.
Vokietijos pramonės milžinas „Volkswagen“ susiduria su vis naujais sunkumais. Įmonės nuotr.

Koncerno „Volkswagen AG“ vadovas perspėja praradęs variklių plėtros ekspertus: dėl to susiduriama su sunkumais, siekiant atitikti naujuosius WLTP standartus.

VŽ rašė apie nepriklausomos agentūros „PA Consulting Group“ analizės išvadas, kuriose nurodoma, kad „Volkswagen“ bus vienas iš blogiausiai ateinantiems pokyčiams pasirengusių automobilių gamintojų. Dabar apie tai prabilo ir pats gamintojas, nuo 2015 m. prasidėjusio automobilių taršos duomenų klastojimo skandalo pradžios jaučiantis reikšmingą variklių ekspertų nuotėkį.

Nepasiruošė pokyčiams

Praėjusią savaitę Herbertas Diessas, „Volkswagen AG“ vadovas, pripažino, kad gamintojui trūksta inžinierių, kurie padėtų pasirengti naujiesiems WLTP standartams.

„Mes praradome variklių plėtros ekspertus“, – p. Diessą cituoja „Automotive News“.

VŽ rašė, kad šie standartai galutinai įsigalios jau šį rugsėjį. Jie pakeis senuosius, akivaizdžiai realybės neatitinkančius NEDC standartus ir gerokai paveiks ES naujų automobilių rinką, padidindami formaliai pateikiamas degalų sąnaudų ir taršos charakteristikas. Tačiau jeigu vieni gamintojai šiam procesui yra gerai pasiruošę („PA Consulting Group“ duomenimis, tokie yra „Volvo“, „Nissan-Renault-Mitsubishi“, „Toyota“ ir „Jaguar-Land Rover“) tai kiti gamintojai sunkiai atitiks naujus standartus.

Galima pastebėti, kad WLTP standarto įvedimą paspartino būtent dėl nesąžiningos VW veiklos kilęs taršos duomenų klastojimo skandalas, pramintas „dyzelgeitu“.

Prašė pagalbos iš BMW

„Automotive News“ rašo, kad „Volkswagen“ kreipėsi pagalbos į Markusą Duesmanną, BMW variklių ekspertą, tačiau kartu perspėjo, kad automobilių modelių sertifikavimo pagal naują standartą sunkumai gali iššaukti kai kurių modelių tiekimą rugpjūčio–spalio mėn.

„Tai paveiks mūsų gamyklų gamybinio pajėgumo išnaudojimą, nes šiuo laikotarpiu kai kurios gamyklos bus uždarytos“, – sakė p. Diessas. Nors dabar VW įvykdo savo tiekimo tikslus, ilgainiui pramonės gigantui tai gali kelti sunkumus.

Koncerno vadovas tvirtina, kad antrąjį šių metų ketvirtį didžiausius iššūkius kėlė būtent su WLTP standarto įvedimu susiję pokyčiai ir šie uždaviniai liks svarbiausieji iki pat metų pabaigos.

Liepos mėn. VW perspėjo, kad dėl perėjimo prie WLTP standarto bus atidėta 250.000 automobilių gamyba ir bus ieškoma naujų saugojimo aikštelių automobiliams, kurių nepavyksta parduoti.

Toliau dirba pelningai

Frankas Witteris, gamintojo finansų direktorius trečiadienį tvirtino, kad perėjimas prie WLTP standarto koncernui VW kainuos apie 1 mlrd. Eur. Tačiau tai – nedidelė suma, palyginti su 27,4 mlrd. Eur „dyzelgeito“ padarytos žalos.

Nepaisant šių sunkumų, pasaulinė „VW Group“ prekyba 2018 m. II ketv. augo 5,5% ir leido veiklos pelną padidinti nuo 4,55 mlrd. Eur per 2017 m. II ketv. iki 5,58 mlrd. Eur. Gamintojas tikisi šiais metais išlaikyti 6,5–7,5% siekiantį veiklos pelną. Jo artimiausios ateities planuose numatyta intensyvi elektromobilių gamybos plėtra. 2024 m. VW planuoja patys pradėti ir didelio masto akumuliatorių gamybą, atsikratydami priklausomybės nuo tiekėjų iš Azijos.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ susizgribo atsiliekantis nuo pokyčių

Koncerno „Volkswagen AG“ vadovas perspėja praradęs variklių plėtros ekspertus: dėl to susiduriama su...

Transportas
2018.08.06
VŽ bando: visų laikų galingiausias „Volkswagen Polo GTI“ 1

Galingiausia visų laikų „Polo“ versija, žymima įpareigojančiu GTI ženklu, kainuoja nuo 22.8870 Eur – už tai...

Transportas
2018.08.04
Naujų automobilių rinka liepą pasiekė 49% augimą 18

Liepos mėnesį užregistravus 3.049 naujus lengvuosius automobilius, rinkoje palaikomas itin spartus augimas,...

Transportas
2018.08.02
BMW statys naują gamyklą Vengrijoje 12

Pastaruoju metu investavęs į naujas gamyklas Kinijoje, Meksikoje ir JAV, Bavarijos automobilių koncernas...

Transportas
2018.08.01
Naujasis „Audi Q8“ bandys kartoti BMW X6 sėkmę 17

Lietuvą pasiekė birželį pirmą kartą viešai pristatytas visiškai naujas „Audi Q8“, kuris rinkoje konkuruos su...

Transportas
2018.07.31
VŽ bando „Volvo V60“: kai nebesinori SUV 30

Agresyvesnio dizaino, erdvesnis, tačiau toks pats skandinaviškas – tai naujasis „Volvo“ modelis V60, kuriuo...

Transportas
2018.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau