„Volkswagen“ susizgribo atsiliekantis nuo pokyčių

Publikuota: 2018-08-06
Vokietijos pramonės milžinas „Volkswagen“ susiduria su vis naujais sunkumais. Įmonės nuotr.
Vokietijos pramonės milžinas „Volkswagen“ susiduria su vis naujais sunkumais. Įmonės nuotr.

Koncerno „Volkswagen AG“ vadovas perspėja praradęs variklių plėtros ekspertus: dėl to susiduriama su sunkumais, siekiant atitikti naujuosius WLTP standartus.

VŽ rašė apie nepriklausomos agentūros „PA Consulting Group“ analizės išvadas, kuriose nurodoma, kad „Volkswagen“ bus vienas iš blogiausiai ateinantiems pokyčiams pasirengusių automobilių gamintojų. Dabar apie tai prabilo ir pats gamintojas, nuo 2015 m. prasidėjusio automobilių taršos duomenų klastojimo skandalo pradžios jaučiantis reikšmingą variklių ekspertų nuotėkį.

Nepasiruošė pokyčiams

Praėjusią savaitę Herbertas Diessas, „Volkswagen AG“ vadovas, pripažino, kad gamintojui trūksta inžinierių, kurie padėtų pasirengti naujiesiems WLTP standartams.

„Mes praradome variklių plėtros ekspertus“, – p. Diessą cituoja „Automotive News“.

VŽ rašė, kad šie standartai galutinai įsigalios jau šį rugsėjį. Jie pakeis senuosius, akivaizdžiai realybės neatitinkančius NEDC standartus ir gerokai paveiks ES naujų automobilių rinką, padidindami formaliai pateikiamas degalų sąnaudų ir taršos charakteristikas. Tačiau jeigu vieni gamintojai šiam procesui yra gerai pasiruošę („PA Consulting Group“ duomenimis, tokie yra „Volvo“, „Nissan-Renault-Mitsubishi“, „Toyota“ ir „Jaguar-Land Rover“) tai kiti gamintojai sunkiai atitiks naujus standartus.

Galima pastebėti, kad WLTP standarto įvedimą paspartino būtent dėl nesąžiningos VW veiklos kilęs taršos duomenų klastojimo skandalas, pramintas „dyzelgeitu“.

Prašė pagalbos iš BMW

„Automotive News“ rašo, kad „Volkswagen“ kreipėsi pagalbos į Markusą Duesmanną, BMW variklių ekspertą, tačiau kartu perspėjo, kad automobilių modelių sertifikavimo pagal naują standartą sunkumai gali iššaukti kai kurių modelių tiekimą rugpjūčio–spalio mėn.

„Tai paveiks mūsų gamyklų gamybinio pajėgumo išnaudojimą, nes šiuo laikotarpiu kai kurios gamyklos bus uždarytos“, – sakė p. Diessas. Nors dabar VW įvykdo savo tiekimo tikslus, ilgainiui pramonės gigantui tai gali kelti sunkumus.

Koncerno vadovas tvirtina, kad antrąjį šių metų ketvirtį didžiausius iššūkius kėlė būtent su WLTP standarto įvedimu susiję pokyčiai ir šie uždaviniai liks svarbiausieji iki pat metų pabaigos.

Liepos mėn. VW perspėjo, kad dėl perėjimo prie WLTP standarto bus atidėta 250.000 automobilių gamyba ir bus ieškoma naujų saugojimo aikštelių automobiliams, kurių nepavyksta parduoti.

Toliau dirba pelningai

Frankas Witteris, gamintojo finansų direktorius trečiadienį tvirtino, kad perėjimas prie WLTP standarto koncernui VW kainuos apie 1 mlrd. Eur. Tačiau tai – nedidelė suma, palyginti su 27,4 mlrd. Eur „dyzelgeito“ padarytos žalos.

Nepaisant šių sunkumų, pasaulinė „VW Group“ prekyba 2018 m. II ketv. augo 5,5% ir leido veiklos pelną padidinti nuo 4,55 mlrd. Eur per 2017 m. II ketv. iki 5,58 mlrd. Eur. Gamintojas tikisi šiais metais išlaikyti 6,5–7,5% siekiantį veiklos pelną. Jo artimiausios ateities planuose numatyta intensyvi elektromobilių gamybos plėtra. 2024 m. VW planuoja patys pradėti ir didelio masto akumuliatorių gamybą, atsikratydami priklausomybės nuo tiekėjų iš Azijos.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ skatins dyzelinio parko atnaujinimą

Ketvirtadienį koncernas paskelbė ketinantis skatinti Vokietijos dyzelinių automobilių parko atnaujinimą...

Transportas
2018.10.18
„Audi“ paskirta 800 mln. Eur bauda dėl taršos duomenų klastojimo 5

Dar viena sankcija „Dyzelgeito“ skandalo byloje paskirta Vokietijos gamintojui „Audi“.

Transportas
2018.10.16
Po kratos – reikalavimas sureguliuoti apie 100.000 „Opel“ automobilių 2

Vokietijos transporto ministerija paskelbė nurodysianti papildomai patikrai iškviesti apie 100.000 „Opel...

Transportas
2018.10.16
Elektromobiliai: neišvengiama perspektyva su neeiliniu iššūkiu gamintojams Premium

Artimiausiais metais Europos automobilių prekybos salonus užplūs elektromobiliai, tačiau tai gamintojams...

Transportas
2018.10.14
VŽ bando: vienas iš 400 „Yaris GRMN“ 1

Galingiausia, radikaliausia, brangiausia ir rečiausia „Yaris“ versija – ne komercinis „Toyotos“ projektas,...

Transportas
2018.10.07
VŽ bando: ketvirtosios kartos BMW X5 7

Vienas geriausiai valdomų SUV įgavo daugiau išmanumo ir pravažumo. Ir dar didesnę nosį.

Transportas
2018.10.06
Paryžius įveikė slogią nuojautą 4

Kas antrus metus pakaitomis su Frankfurto IAA paroda Paryžiuje rengiama „Mondial de l’Auto“ yra viena...

Transportas
2018.10.05
„Toyota“ kviečia patikrai sugrįžti 2,43 mln. hibridinių „Prius“ ir „Auris“ 2

Šiandien paskelbtas kvietimas patikrai susijęs su „retai pasitaikančiais“ hibridinės pavaros veikimo...

Transportas
2018.10.05
Augimas transporto sektoriuje verslo neapakino – gali būti tik laikinas Premium

Ne procentais, o kartais matuojamas augimas transporto sektoriuje gali būti laikinas, todėl investuoti ir...

Transportas
2018.10.04
„Aston Martin“ per IPO įvertinta beveik 4,9 mlrd. Eur

JK prabangių sportinių automobilių gamintojas „Aston Martin“ per viešą akcijų siūlymą (IPO) išplatino akcijas...

Rinkos
2018.10.03
Automobilių rinkoje – signalai apie bręstantį „Inchcape“ ir „Modus Group“ sandorį Premium 10

Lietuvos naujų automobilių prekybos sektoriuje artimiausiu metu gali įvykti didelis, bent keliasdešimčia...

Transportas
2018.10.03
Naujo standarto įvedimas paskatino nuo 2015 m. neregėtą rinkos nuopuolį

Nuo rugsėjo įsigalioję nauji naujų automobilių atitikties procedūrų pokyčiai pirmą kartą šiais metais...

Transportas
2018.10.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau