VŽ bando: visų laikų galingiausias „Volkswagen Polo GTI“

Publikuota: 2018-08-04

Galingiausia visų laikų „Polo“ versija, žymima įpareigojančiu GTI ženklu, kainuoja nuo 22.8870 Eur – už tai gaunate nedidelį, bet praktišką automobiliuką sangviniko charakteriu.

GTI simbolis jau 40 metų žinomas kaip aukščiausios prabos „karštų“ VW hečbekų – visų pirma – „Golf“ ženklas. Tačiau sportiškos GTI versijos buvo siūlomos ir trijose pastarosiose „Polo“ kartose.

Šiemet rinką pasiekė naujutėlis, 6-osios kartos „Volkswagen Polo GTI“, kuris varomas 200 AG pajėgumo 2 litrų turbobenzininio variklio. Rinkoje šis automobilis konkuruoja su tokios pat galios „Renault Clio RS“ ir „Ford Fiesta ST“ ar 210 AG „Opel Corsa OPC“. Be to, gerai įrengto „Polo GTI“ kaina leidžia pagalvoti ir apie didesnįjį „Golf GTI“. Ir ši mintis yra verta dėmesio.

Padidintas variklis

Skirtingai nuo ankstesnių modelių, naujasis „Polo GTI“ sukurtas ne tobulinant kai kuriuos „civilių“ versijų komponentus, o kaip atskiras, sportiškas modelis. Todėl jis kaip niekada anksčiau atitinka mažo ir greito GTI hečbeko filosofiją. Jam panaudotas segmente didžiausio tūrio variklis, specializuota 6 laipsnių, 2 sankabų automatinė transmisija, specialiai 18 colių dydžio ratams suderinta žemesnė ir standesnė pakaba, taip pat šiam modeliui konfigūruotas vairo mechanizmas.

Pakabos konstrukcijoje įdiegta daug sportiškam važiavimui suderintų svarbių sprendimų, taip pat ir parinkta visiškai kitokia pakabos geometrija – visa tai gerokai keičia automobilio valdymo savybes. Bazinėje „Polo GTI“ versijoje siūloma pakaba su pasyviais amortizatoriais, tačiau VŽ bandyta versija buvo su kintamo standumo „Sport Select“ pakaba.

Nepaisydamas pastaruoju metu plėtoto tendencingo variklių darbinio tūrio mažinimo, „Volkswagen“ naujajame „Polo“ įmontavo jau nebe 1,4 ar 1,8 litro variklį, kaip anksčiau, o jau 2 litrų tūrio agregatą. Jis leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,7 sek. ir visais atvejais turėti žvalios energijos rezervą.

Bazinis „Polo GTI“ kainuoja 22.887 Eur, tačiau gausiai įrengtos bandytosios versijos kaina yra net trečdaliu didesnė ir siekia 31.339 Eur. Už papildomus pinigus įrangoje atsirado 18 colių ratlankiai, LED priekiniai žibintai su dinamine kontrolės funkcija, panoraminis stoglangis, beraktė sistema, skaitmeninis prietaisų skydelis, „Beats“ garso aparatūra, minėta pakaba ir kita komforto bei saugumo įranga.

GTI filosofija

Per 4 dešimtmečius susigulėjusi GTI filosofija garantuoja, kad šiuo ženklu žymimi automobiliai kartu yra ir greiti, ir patogūs kasdieniai automobiliai. Būtent toks yra „Polo GTI“. Jo greitis ir valdymo savybės nepalieka jokių abejonių: automobilis visada pavyzdingu tikslumu reaguoja į visas vairuotojo komandas ir gali nuostabiai greitai nusigauti iš taško A į tašką B. Tačiau jis nėra toks azartiškas, kaip „Peugeot 208 GTI“, „Mini Cooper S“ arba „Ford Fiesta ST“.

Azarto trūksta ir jo stiliuje: viskas greitajame „Polo“ padaryta nepriekaištingai, bet gal pernelyg racionaliai. Klasikos mėgėjus gali trikdyti tiek virtualus prietaisų skydelis, tiek automatinė pavarų dėžė, tačiau abu šie faktoriai neabejotinai vilioja naujus (ir jaunus) VW klientus.

Visa tai rodo, kad „Volkswagen“ gerai žino savo klientų norus: be nereikalingo galvos skausmo šiuo automobiliu galima naudotis kiekvieną dieną ir kartais jį paversti tikru, ne butaforiniu sportininku.

Visapusis prisitaikymas

Prie „Polo GTI“ universalumo prisideda erdvus salonas ir bagažinė, patogi vairuotojo vieta ir keleivių sėdynės, solidžios apdailos medžiagos, reguliuojama pakaba, turtinga įranga ir variklis, užmiestyje sugebantis 100 km kelią įveikti su maždaug 7 litrais benzino. Mieste sąnaudos balansuoja apie 10 l/100 km, tačiau, įvertinant dinamiką, šis rodiklis nėra nepateisinamai didelis.

Pasirinkus „Comfort“ važiavimo režimą, GTI važiuoja lyg įprastas „Polo“. Tačiau viską keičia „Sport“ režimas, kuris pakeičia variklio garsą, pakabos, vairo, transmisijos, variklio ir elektroninių sistemų nustatymus. Tada „Polo“ patiktų ir profesionaliems sportininkams.

Visa tai įrodo, kad „Polo“ puošiantis GTI ženklelis nėra tik klientus viliojantis papuošalas: tai – visavertis, išskirtinį produktą identifikuojantis kokybės ženklas. Vertinantys šį faktą, turėtų suprasti vidutinės klasės automobiliui prilygstančios kainos priežastį ir nenusiminti dėl to, kad kai kurie konkurentai yra labiau azartiški.

Deja, Lietuvoje tokių naujų automobilių pirkėjų nėra daug, todėl vargu ar mūsų gatvėse dažnai pavyks pamatyti 6-os kartos „Polo GTI“.

[infogram id="d09a484d-7cff-4050-9cc4-e82059d6bd9d" prefix="Afb" format="interactive" title="VZ BANDO VW Polo GTI"]

[infogram id="4a225c61-a2d4-4e82-86f1-a031af88e778" prefix="sxg" format="interactive" title="VW Polo GTI technines charakteristikos"]

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02
VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui 11

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina...

Transportas
2018.10.29
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose – 33 dalyviai 1

22-uosiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose dalyvauja 33 automobiliai.

Transportas
2018.10.27
Pirmą kartą per 2 metus „Tesla“ uždirbo pelno 16

JAV elektromobilių gamintojas „Tesla“ „išties istoriniu“ vadina trečiąjį šių metų ketvirtį, per kurį generavo...

Rinkos
2018.10.25
Vilniuje parodytas brangiausias pasaulyje „Rolls-Royce“ visureigis 11

Į Sostinę trumpam atvežtas pirmasis britų markės padidinto pravažumo automobilis „Cullinan“ – brangiausias...

Transportas
2018.10.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau