VŽ bando: visų laikų galingiausias „Volkswagen Polo GTI“

Publikuota: 2018-08-04

Galingiausia visų laikų „Polo“ versija, žymima įpareigojančiu GTI ženklu, kainuoja nuo 22.8870 Eur – už tai gaunate nedidelį, bet praktišką automobiliuką sangviniko charakteriu.

GTI simbolis jau 40 metų žinomas kaip aukščiausios prabos „karštų“ VW hečbekų – visų pirma – „Golf“ ženklas. Tačiau sportiškos GTI versijos buvo siūlomos ir trijose pastarosiose „Polo“ kartose.

Šiemet rinką pasiekė naujutėlis, 6-osios kartos „Volkswagen Polo GTI“, kuris varomas 200 AG pajėgumo 2 litrų turbobenzininio variklio. Rinkoje šis automobilis konkuruoja su tokios pat galios „Renault Clio RS“ ir „Ford Fiesta ST“ ar 210 AG „Opel Corsa OPC“. Be to, gerai įrengto „Polo GTI“ kaina leidžia pagalvoti ir apie didesnįjį „Golf GTI“. Ir ši mintis yra verta dėmesio.

Padidintas variklis

Skirtingai nuo ankstesnių modelių, naujasis „Polo GTI“ sukurtas ne tobulinant kai kuriuos „civilių“ versijų komponentus, o kaip atskiras, sportiškas modelis. Todėl jis kaip niekada anksčiau atitinka mažo ir greito GTI hečbeko filosofiją. Jam panaudotas segmente didžiausio tūrio variklis, specializuota 6 laipsnių, 2 sankabų automatinė transmisija, specialiai 18 colių dydžio ratams suderinta žemesnė ir standesnė pakaba, taip pat šiam modeliui konfigūruotas vairo mechanizmas.

Pakabos konstrukcijoje įdiegta daug sportiškam važiavimui suderintų svarbių sprendimų, taip pat ir parinkta visiškai kitokia pakabos geometrija – visa tai gerokai keičia automobilio valdymo savybes. Bazinėje „Polo GTI“ versijoje siūloma pakaba su pasyviais amortizatoriais, tačiau VŽ bandyta versija buvo su kintamo standumo „Sport Select“ pakaba.

Nepaisydamas pastaruoju metu plėtoto tendencingo variklių darbinio tūrio mažinimo, „Volkswagen“ naujajame „Polo“ įmontavo jau nebe 1,4 ar 1,8 litro variklį, kaip anksčiau, o jau 2 litrų tūrio agregatą. Jis leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,7 sek. ir visais atvejais turėti žvalios energijos rezervą.

Bazinis „Polo GTI“ kainuoja 22.887 Eur, tačiau gausiai įrengtos bandytosios versijos kaina yra net trečdaliu didesnė ir siekia 31.339 Eur. Už papildomus pinigus įrangoje atsirado 18 colių ratlankiai, LED priekiniai žibintai su dinamine kontrolės funkcija, panoraminis stoglangis, beraktė sistema, skaitmeninis prietaisų skydelis, „Beats“ garso aparatūra, minėta pakaba ir kita komforto bei saugumo įranga.

GTI filosofija

Per 4 dešimtmečius susigulėjusi GTI filosofija garantuoja, kad šiuo ženklu žymimi automobiliai kartu yra ir greiti, ir patogūs kasdieniai automobiliai. Būtent toks yra „Polo GTI“. Jo greitis ir valdymo savybės nepalieka jokių abejonių: automobilis visada pavyzdingu tikslumu reaguoja į visas vairuotojo komandas ir gali nuostabiai greitai nusigauti iš taško A į tašką B. Tačiau jis nėra toks azartiškas, kaip „Peugeot 208 GTI“, „Mini Cooper S“ arba „Ford Fiesta ST“.

Azarto trūksta ir jo stiliuje: viskas greitajame „Polo“ padaryta nepriekaištingai, bet gal pernelyg racionaliai. Klasikos mėgėjus gali trikdyti tiek virtualus prietaisų skydelis, tiek automatinė pavarų dėžė, tačiau abu šie faktoriai neabejotinai vilioja naujus (ir jaunus) VW klientus.

Visa tai rodo, kad „Volkswagen“ gerai žino savo klientų norus: be nereikalingo galvos skausmo šiuo automobiliu galima naudotis kiekvieną dieną ir kartais jį paversti tikru, ne butaforiniu sportininku.

Visapusis prisitaikymas

Prie „Polo GTI“ universalumo prisideda erdvus salonas ir bagažinė, patogi vairuotojo vieta ir keleivių sėdynės, solidžios apdailos medžiagos, reguliuojama pakaba, turtinga įranga ir variklis, užmiestyje sugebantis 100 km kelią įveikti su maždaug 7 litrais benzino. Mieste sąnaudos balansuoja apie 10 l/100 km, tačiau, įvertinant dinamiką, šis rodiklis nėra nepateisinamai didelis.

Pasirinkus „Comfort“ važiavimo režimą, GTI važiuoja lyg įprastas „Polo“. Tačiau viską keičia „Sport“ režimas, kuris pakeičia variklio garsą, pakabos, vairo, transmisijos, variklio ir elektroninių sistemų nustatymus. Tada „Polo“ patiktų ir profesionaliems sportininkams.

Visa tai įrodo, kad „Polo“ puošiantis GTI ženklelis nėra tik klientus viliojantis papuošalas: tai – visavertis, išskirtinį produktą identifikuojantis kokybės ženklas. Vertinantys šį faktą, turėtų suprasti vidutinės klasės automobiliui prilygstančios kainos priežastį ir nenusiminti dėl to, kad kai kurie konkurentai yra labiau azartiški.

Deja, Lietuvoje tokių naujų automobilių pirkėjų nėra daug, todėl vargu ar mūsų gatvėse dažnai pavyks pamatyti 6-os kartos „Polo GTI“.

[infogram id="d09a484d-7cff-4050-9cc4-e82059d6bd9d" prefix="Afb" format="interactive" title="VZ BANDO VW Polo GTI"]

[infogram id="4a225c61-a2d4-4e82-86f1-a031af88e778" prefix="sxg" format="interactive" title="VW Polo GTI technines charakteristikos"]

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pirmosios savivaldybės gauna lėšas įkrovimo stotelių įrengimui 2

Susisiekimo ministerija Jonavai, Klaipėdai, Neringai ir Panevėžiui skiria 281,600 Eur Europos regioninės...

Transportas
2018.09.20
Į Lietuvos kelius išvažiuos 700 AG „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ 16

Lietuvos rinkoje vis dažniau vietą randa itin išskirtiniai ir brangūs automobiliai. Vilniuje, „Jeep“...

Transportas
2018.09.19
„Audi“ ir „Mercedes“ veržiantis į elektromobilių rinką, BMW laukia 2021 m. 4

„Mercedes-Benz“ ir „Audi“ per pastarąsias kelias dienas pristačius serijinei gamybai paruoštus...

Transportas
2018.09.18
„Mazda 6“ – dar vienas į „premium“ segmentą nusitaikęs naujas sedanas 11

Antradienį Vilniuje pristatytas naujas „Mazda“ sedanas be užuolankų taikosi į „Audi“ teritoriją.

Transportas
2018.09.18
„Mercedes” žengia į „Teslos” užimtą teritoriją 14

„Jaguar“, „Audi“, o dabar ir „Mercedes-Benz“ pristatė serijinei gamybai parengtus SUV tipo automobilius ir...

Transportas
2018.09.15
„Volkswagen“ nutrauks legendinio „Beetle“ gamybą 1

Vokietijos koncernas „Volkswagen“ patvirtino 2019 m. liepos mėnesį ketinantis užbaigti trečiosios kartos...

Transportas
2018.09.14
Vilniuje – kolekciniai „Porsche“ modeliai iš gamintojo muziejaus

Vilniaus „Porsche“ centre atidengta šešių modelių ekspozicija, kurią sudarė trumpam atvežti išskirtiniai...

Transportas
2018.09.14
SEB: Lietuvos žmonės gali pirkti beveik 8% brangesnius automobilius 9

Lietuvos gyventojai gali įpirkti vis brangesnius automobilius, bet besikeičiančios aplinkybės nebūtinai...

Rusiška pasaka – iššūkiai „Teslai“ ir vokiškoms „premium“ markėms 25

Net pristatydamos vienetinius savo sukurtus automobilius, žinomos Rusijos įmonės nesikuklina ir sakosi...

Transportas
2018.09.05
Naujų automobilių rinkos šuolis rugpjūtį – net 47% 11

Rugpjūtį Lietuvos naujų automobilių rinka išgyveno įspūdingą augimą, kurį net trečdaliu palaikė reeksportas.

Transportas
2018.09.04
Lietuvoje pristatytas 2019 m. laukiamo „Lexus UX“ prototipas 1

Pažaislyje pristatytas mažiausio „Lexus“ modelio prototipas, kurio pasaulinė premjera vyks rugsėjį Frankfurto...

Transportas
2018.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau