VŽ bando: ilgasis „Lexus RX 450hL“ su 7 sėdynėmis

Publikuota: 2018-07-14

Didžiausioms pasaulio rinkoms pageidaujant septynviečio SUV automobilio, „Lexus“ modifikavo nuo 2016 m. gaminamą RX, jame įmontuodami trečią sėdynių eilę.

11 cm ilgesnė galinė dalis – vienas iš nedaugelio skirtumų tarp jau gerai žinomo RX ir jo naujosios versijos, žymimos „L“ raide. Kiti skirtumai – 105 kg padidėjęs svoris, 0,3 sek. pailgėjęs greitėjimas nuo 0 iki 100 km/val., 20 km/val. mažesnis maksimalus greitis. Duomenų lentelėse galima pamatyti, kad ilgoji versija naudoja šiek tiek daugiau degalų.

Ir visa tai, priklausomai nuo versijos, kainuoja 3.000 arba 3.500 Eur daugiau nei penkiavietis RX. Kitaip tariant, po 272–318 Eur už papildomą centimetrą, arba po 28,57–33,33 Eur už papildomą kilogramą.

7 vietos – jau beveik privaloma ypatybė didžiųjų SUV automobilių rinkoje. 7 vietas siūlo „Volvo XC90“, „Audi Q7“, trys sėdynių eilės bus net naujajame BMW X5.

Per mažas

Tačiau RX 450hL pavadinti septynviečiu nesiverčia liežuvis, nes į trečiąją jo sėdynių eilę tilps nebent vaikai. Ir norint padaryti jiems pakankamai vietos, būtinai teks pirmyn pastumti vidurinę sėdynių eilę, tuo veiksmu labai apribojant ant jos sėdinčiųjų komfortą. Akivaizdu, kad papildomi 11 cm RX nepavertė septynviečiu, ne itin gelbsti ir statesnis galinis langas, paliekantis daugiau vietos trečiojoje eilėje sėdinčių asmenų galvoms. Nepaisant 5 m ilgio kėbulo, šiame automobilyje patogiai gali važiuoti 4 žmonės: centrinė vieta viduriniame suole skirta atsitiktiniam naudojimui, kaip ir galinė eilė.

RX 450hL negali nudžiuginti ir didesne nei penkiaviečio automobilio bagažine: nulenkus galinę sėdynių eilę, naudingas tūris siekia 474 l ir nusileidžia 539 l penkiavietės versijos bagažinei. Tik nulenkus visas galines sėdynes, ilgoji versija turi nedidelį talpos pranašumą.

Toks pat malonus

Geros žinios – ilgasis RX visais kitais požiūriais yra toks pat malonus ir komfortabilus aukštos klasės automobilis, kaip ir penkiavietis. Tai – savo specifinės filosofijos automobilis, siūlantis įdomią alternatyvą kitiems rinkoje esantiems SUV automobiliams. Visų pirma, dėl hibridinės pavaros, sudarytos iš benzininio V6 tipo variklio ir dviejų elektros motorų. Ši sistema leidžia važiuoti gan taupiai, užmiestyje apsiribojant net mažesnėmis, nei 8 l/100 km sąnaudomis.

Tačiau ši pavaros sistema, kaip ir pats automobilis, nėra pritaikytas dinamiškam važiavimui, todėl konkurentų tarpe ieškoti „Porsche Cayenne“ arba BMW X5 tikrai nederėtų. Didysis „Lexus“ geriausiai realizuojamas ramioje ir solidžioje kelionėje, naudojantis papildomos elektros pavaros privalumais.

Penkiavietis – geriau

Lyginant su konkurentais, „Lexus“ patrauklus gausiais įrangos paketais, kuriuose vokiškuose automobiliuose būtų skaičiuojama keturženkliais ir net penkiaženkliais skaičiais. Stebina tai, kad „Lexus“ iki šiol siūlo nuo konkurentų žingsniais atsiliekančias informacines sistemas, kurių valdymas pelyte taip pat nekelia susižavėjimo.

Tai gali kompensuoti pavyzdingai veikianti aktyvaus saugumo įranga – stabilumo programa, preciziškai galią visiems ratams paskirstanti traukos kontrolės sistema ir pavyzdingai suderintos pagalbinės vairavimo sistemos.

Apibendrinant būtų sunku teigti, kad ilgasis RX turi kokį nors tikrai naudingą pranašumą prieš penkiavietę versiją. Ieškant visaverčio septynviečio SUV automobilio, tektų domėtis „Land Rover Discovery“, „Mercedes-Benz GLS“ ar palaukti BMW X7. Visais kitais atvejais penkiavietis RX prieš naująją versiją atrodo kaip absoliutus laimėtojas. Kuriam, kaip nenaujam modeliui, gamintojas jau siūlo dėmesio vertas nuolaidas. Tai – dar vienas akmuo į naujosios versijos daržą.

[infogram id="a95ab340-fdae-458c-80c4-a765520aa6bb" prefix="O4T" format="interactive" title="VZ BANDO Lexus RXL"]

[infogram id="ed70d0c9-c5ee-4d48-98aa-47547564a2ff" prefix="kj0" format="interactive" title="Copy: technines charakteristikos Lexus LS"]

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švaros broliai“ į tunelinę plovyklą Klaipėdoje investuoja 2,5 mln. Eur 1

Automobilių plovimo bei patalpų valymo paslaugas teikianti bendrovė „Švaros broliai“ žengia į Klaipėdą –...

Vilniuje parodytas būsimasis rinkos naujokas „Lexus ES“ 5

Į sostinėje esantį MO muziejų trumpam atvežtas vienas populiariausių „Lexus“ modelių – ES, kuris kitais...

Transportas
2018.11.19
Sulaikytas „Renault-Nissan-Mitsubishi“ vadovas C. Ghosnas 1

„Nissan“ pranešė apie savo ketinimus atleisti šio gamintojo valdybos pirmininką Karlosą Ghosną, atsiradus...

Transportas
2018.11.19
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau