VŽ bando: ilgasis „Lexus RX 450hL“ su 7 sėdynėmis
FOTOGALERIJA VŽ bando Lexus RX 450hL (28 nuotr.)
Didžiausioms pasaulio rinkoms pageidaujant septynviečio SUV automobilio, Lexus modifikavo nuo 2016 m. gaminamą RX, jame įmontuodami trečią sėdynių eilę.
11 cm ilgesnė galinė dalis vienas iš nedaugelio skirtumų tarp jau gerai žinomo RX ir jo naujosios versijos, žymimos L raide. Kiti skirtumai 105 kg padidėjęs svoris, 0,3 sek. pailgėjęs greitėjimas nuo 0 iki 100 km/val., 20 km/val. mažesnis maksimalus greitis. Duomenų lentelėse galima pamatyti, kad ilgoji versija naudoja šiek tiek daugiau degalų.
Ir visa tai, priklausomai nuo versijos, kainuoja 3.000 arba 3.500 Eur daugiau nei penkiavietis RX. Kitaip tariant, po 272318 Eur už papildomą centimetrą, arba po 28,5733,33 Eur už papildomą kilogramą.
7 vietos jau beveik privaloma ypatybė didžiųjų SUV automobilių rinkoje. 7 vietas siūlo Volvo XC90, Audi Q7, trys sėdynių eilės bus net naujajame BMW X5.
Per mažas
Tačiau RX 450hL pavadinti septynviečiu nesiverčia liežuvis, nes į trečiąją jo sėdynių eilę tilps nebent vaikai. Ir norint padaryti jiems pakankamai vietos, būtinai teks pirmyn pastumti vidurinę sėdynių eilę, tuo veiksmu labai apribojant ant jos sėdinčiųjų komfortą. Akivaizdu, kad papildomi 11 cm RX nepavertė septynviečiu, ne itin gelbsti ir statesnis galinis langas, paliekantis daugiau vietos trečiojoje eilėje sėdinčių asmenų galvoms. Nepaisant 5 m ilgio kėbulo, šiame automobilyje patogiai gali važiuoti 4 žmonės: centrinė vieta viduriniame suole skirta atsitiktiniam naudojimui, kaip ir galinė eilė.
RX 450hL negali nudžiuginti ir didesne nei penkiaviečio automobilio bagažine: nulenkus galinę sėdynių eilę, naudingas tūris siekia 474 l ir nusileidžia 539 l penkiavietės versijos bagažinei. Tik nulenkus visas galines sėdynes, ilgoji versija turi nedidelį talpos pranašumą.
Toks pat malonus
Geros žinios ilgasis RX visais kitais požiūriais yra toks pat malonus ir komfortabilus aukštos klasės automobilis, kaip ir penkiavietis. Tai savo specifinės filosofijos automobilis, siūlantis įdomią alternatyvą kitiems rinkoje esantiems SUV automobiliams. Visų pirma, dėl hibridinės pavaros, sudarytos iš benzininio V6 tipo variklio ir dviejų elektros motorų. Ši sistema leidžia važiuoti gan taupiai, užmiestyje apsiribojant net mažesnėmis, nei 8 l/100 km sąnaudomis.
Tačiau ši pavaros sistema, kaip ir pats automobilis, nėra pritaikytas dinamiškam važiavimui, todėl konkurentų tarpe ieškoti Porsche Cayenne arba BMW X5 tikrai nederėtų. Didysis Lexus geriausiai realizuojamas ramioje ir solidžioje kelionėje, naudojantis papildomos elektros pavaros privalumais.
Penkiavietis geriau
Lyginant su konkurentais, Lexus patrauklus gausiais įrangos paketais, kuriuose vokiškuose automobiliuose būtų skaičiuojama keturženkliais ir net penkiaženkliais skaičiais. Stebina tai, kad Lexus iki šiol siūlo nuo konkurentų žingsniais atsiliekančias informacines sistemas, kurių valdymas pelyte taip pat nekelia susižavėjimo.
Tai gali kompensuoti pavyzdingai veikianti aktyvaus saugumo įranga stabilumo programa, preciziškai galią visiems ratams paskirstanti traukos kontrolės sistema ir pavyzdingai suderintos pagalbinės vairavimo sistemos.
Apibendrinant būtų sunku teigti, kad ilgasis RX turi kokį nors tikrai naudingą pranašumą prieš penkiavietę versiją. Ieškant visaverčio septynviečio SUV automobilio, tektų domėtis Land Rover Discovery, Mercedes-Benz GLS ar palaukti BMW X7. Visais kitais atvejais penkiavietis RX prieš naująją versiją atrodo kaip absoliutus laimėtojas. Kuriam, kaip nenaujam modeliui, gamintojas jau siūlo dėmesio vertas nuolaidas. Tai dar vienas akmuo į naujosios versijos daržą.
[infogram id="a95ab340-fdae-458c-80c4-a765520aa6bb" prefix="O4T" format="interactive" title="VZ BANDO Lexus RXL"]
[infogram id="ed70d0c9-c5ee-4d48-98aa-47547564a2ff" prefix="kj0" format="interactive" title="Copy: technines charakteristikos Lexus LS"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti