Naujasis X5: daugiau informacijos ir nuotraukų

Publikuota: 2018-06-16
Naujasis BMW X5. Gamintojo nuotr.
Naujasis BMW X5. Gamintojo nuotr.

Anksčiau nei įprasta pasirodysianti BMW modelio pamaina žada naujas galimybes ir rimtą konkurencinę kovą su itin pažangiais kitų markių automoiliais.

VŽ rašė apie gegužę BMW paskelbtas naujojo X5 prototipų nuotraukas ir kuklią informaciją apie naująjį automobilį. Dabar gamintojas išviešino daugiau detalių ir paskelbė atviras, neužmaskuoto naujojo X5 nuotraukas.

Atsižvelgdama į spartėjantį technologijos progresą ir kartu su juo augančius klientų lūkesčius, BMW nusprendė savo modelių gamybos laiką trumpinti iki 4 metų. Todėl jeigu pirmųjų dviejų kartų X5 buvo gaminami po 6 metus, trečiosios kartos modelis bus keičiamas jau šiemet, praėjus tik 4 metams nuo jo debiuto.

Skirtingai nuo dabartinio X5, kuris buvo sukurtas, iš esmės tik patobulinant antrosios kartos modelio konstrukciją, ketvirtosios kartos automobilis buvo kuriamas „baltame lape“. Todėl tai – iš esmės naujas modelis.

Pareiškimai apie tobulėjimą

Tiesios naujojo automobilio kėbulo linijos, daugiau aštrių akcentų, įskaitant briaunas ant kapoto ir įspūdingo dydžio stačiakampės radiatoriaus „šnervės“ primena praėjusiais metais Frankfurto automobilių parodoje pristatytą BMW X7 prototipą. Techniškai giminingos naujojo X5 versijos X7 ir X6 gamyboje turėtų pasirodyti netrukus po X5 debiuto.

Šiuos modelius sies ne tik išvaizda: naujojo X5 kėbulo konstrukcijai panaudota naujutėlė CLAR tipo platforma, kurios konstrukciniai sprendimai bus naudojami būsimuosiuose X7 ir X6 bei jau yra naudojami naujuosiuose 5 ir 7 serijos sedanuose.

Gamintojai skelbia, kad būtent naujoji platforma – brangiausias ir svarbiausias automobilio komponentas – naujųjų modelių galimybes perkels į naują lygmenį. Verta pripažinti, kad X5 konkurentai iš „Volkswagen“ koncerno – naujieji „Audi Q7“ ir Porsche Cayenne“ įtikinamai rodo, kad tobulėti yra kur.

Tiks ir bekelei

Skelbiama, kad važiavimo savybes pagerins visiškai nauja, pirmą kartą BMW X modeliuose panaudota ir rinkoje analogų neturinti visų ratų pneumatinės pakabos technologija „Adaptive M Suspension Professional“. Prie jos prisidės elektronikos reguliuojami stabilizatoriai ir nauja visų ratų vairavimo sistema „Integral Active Steering“.

Nauja, bekelei skirta įranga su specialiais pakabos nustatymais ir diferencialo blokavimo galimybe leidžia suderinti pravažumą su aukščiausio lygio komfortu kelyje. Ji suteikia galimybę mygtuko paspaudimu pakeisti automobilio nustatymus, tobulai prisitaikant prie besikeičiančių kelio sąlygų.

Padidėję gabaritai

Palyginti su dabartiniu modeliu, X5 bus didesnis tiek išorėje, tiek ir iš vidaus: ilgis padidėjo 35 mm (iki 4.921 mm), plotis – 32 mm (iki 1.970 mm), o aukštis – 11 mm (iki 1.737 mm). Ratų bazė pailgėjo 42 mm ir dabar siekia 2.975 mm. Pastarasis pokytis leido suformuoti kiek trumpesnes kėbulo iškyšas ir didesnes tiek priekinių, tiek galinių durų angas.

Nepaisant padidėjusių išorinių matmenų, bagažinės talpa išliko nepakitusi: 645 litrai, arba 1.860 litrų, nulenkus galine sėdynes. Naujojo modelio papildomos įrangos sąraše bus elektra valdomas bagažinės dangtis. Tiksliau – abi dangčio dalys: tiek apatinė, tiek viršutinė. Bus siūlomas ir elektra valdomas bagažinės uždangalas.

Gamintojai kol kas neatskleidžia naujonjo modelio svorio. Todėl tikėtina, kad jis nebus pastebimai mažesnis už dabartinio X5 svorį.

Įrangos akcentai

Prabangiame salone matyti daugiafunkciai ekranai, kuriais bus valdoma daugiafunkcė informacinė ir pramogų įranga. Prietaisų skydelio vietoje dabar bus įrengtas 12,3 colio virtualus skydelis, o centrinėje konsolėje – tokio paties dydžio informacinis ekranas. Išmanusis automobilio raktelis bus pakraunamas belaidžiu būdu, tiek būdamas vairuotojo kišenėje, tiek padėtas ant centrinės konsolės apačioje esančio įkroviklio.

Automobilyje bus panaudota nauja, jau 7 kartos „iDrive“ sistema, galinti belaidžiu ryšiu atnaujinti savo programinę įrangą.

Skelbiamos salono nuotraukos rodo, kad X5 priekinis salono skydas ne itin skirsis nuo X7. Nuotraukose matyti berėmis galinio vaizdo veidrodėlis, tokios pat priekinės sėdynės, vairo ratas.

Papildomos įrangos sąraše bus tiek didelis panoraminis stoglangis, tiek lubose įmontuota žvaigždėto dangaus imitacija – „SkyLounge“ LED žiburėliai.

Bazinėje įrangoje bus montuojama „Harman Kardon“ garso aparatūra, o brangesnėse versijose ką pakeis „Bowers & Wilkins“ kuri dabar bus montuojama vietoje „Bang & Olufsen“ garso aparatūros. Pati brangiausia aparatūros versija bus 1.800 w galios „Diamond Plus“ sistema su 3-D garso efektu. Gamintojas, kaip pasirenkamą įrangą, siūlys priekinius lazerinius žibintus, kurių tolimosios šviesos, lyginant su dabartiniais LED žibintais, siekia net 200 m didesnį atstumą.

Daugiau vietų

Naujasis modelis bus didesnis ir pritaikytas 5+2 sėdynių kombinacijai. Galinėms sėdynėms bus siūlomos šildymo, vėdinimo ir masažo funkcijos, bet galima tik numanyti, kad trečioji sėdynių eilė bus tinkama tik laikinam naudojimui, nes tikrojo septyviečio funkciją gamoje atliks didysis X7.

Variklių gamoje bus šiek tiek galingesni bei taupesni 6 ir 8 cilindrų benzininiai ir turbodyzeliniai varikliai, pasiekiantys 258–462 AG pajėgumą. Taip pat bus ir hibridinė versija su 2 litrų turbobenzininiu varikliu bei 600 AG versija X5 M.

Kaip ir dabartiniame X5, visi naujosios kartos modeliai standartinėje įrangoje bus komplektuojami su 8 laipsnių ZF konstrukcijos automatine pavarų dėže ir „xDrive“ visų ratų pavaros sistema.

Keliuose – metų sandūroje

Kaip ir pirmtakai, naujasis X5 bus gaminamas JAV, Spartanburge esančioje gamykloje. Oficialaus automobilio pristatymas bus siejamas su X5 modelio dvidešimtmečiu ir numatytas rudenį vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje. Per visą gamybos laiką BMW pardavė per 2 mln. trijų kartų X5, įskaitant ir šio modelio pagrindu sukurtus X6.

Salonuose naujasis modelis turėtų pasirodyti 2018 m. pabaigoje arba 2019 m. pradžioje. Skelbiama, kad Vokietijoje pigiausia versija X5 xDrive30d su 258 AG varikliu kainuos nuo 66.700 Eur.

FOTOGALERIJA BMW X5 (18 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Automobiliai – šiapus ir anapus taršos mokesčio ribos  19

Naujo mokesčio objektas – automobilio anglies dvideginio tarša priklauso nuo variklio ir transporto priemonės...

Automobiliai
2019.08.24
„Yandex“ planuose – tūkstantis savavaldžių automobilių  7

Dabar 90 tokių automobilių bandanti Rusijos bendrovė skelbia apie dešimtį kartų siekiančią eksperimentinio...

VŽ bando: amžinai sportiškas „BMW 330i“ Premium 1

Septintoji 3-osios serijos karta kodiniu pavadinimu G20 demonstruoja naują pokytį vieno svarbiausių markės...

Laisvalaikis
2019.08.18
„Hyundai i10“ ruošiasi rudeniniam debiutui

Artėjant rudeninei Frankfurto automobilių parodai, „Hyundai“ paviešino pirmąjį savo naujojo mažiausio modelio...

Laisvalaikis
2019.08.15
VŽ bando: atnaujintas „Renault Kadjar“, „Qashqai“ pusbrolis  Premium

Nors „Kadjar“ skendi savo techninio antrininko – „Nissan Qashqai“ šešėlyje, tai yra vienas iš geriausiai...

Automobiliai
2019.08.15
Plečiamas elektromobilių įkrovimo stotelių tinklas bando klientų kantrybę  Premium

Įvairūs projektai jau artimiausiu metu Lietuvoje numato platų elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą, tačiau...

Lietuvoje bus įrengta 100 naujų elektromobilių įkrovimo stotelių  7

Įgyvendinant taikos sutartį tarp Energetikos ministerijos ir Vokietijos kompanijos „Danpower“, bendrovė...

Dar vienas BMW su priekinių ratų pavara 2

Bavarijos automobilių gamintojas paviešino pirmąsias 2 serijos „Gran Coupe“ pavadinto modelio nuotraukas,...

Automobiliai
2019.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau