Naujas automobilių parodos formatas: idėja gera, bet yra ką tobulinti

Publikuota: 2018-05-18

Penktadienį parodų centre „Litexpo“ surengta naujos koncepcijos automobilių paroda „Auto Bazaar“ rengėjus paskatino galvoti apie tolimesnę renginio evoliuciją: dalyviai buvo užimti, bet lankytojų – per mažai.

„Nėra abejonių, kad tokiam renginiui geriausiai tiktų nedarbo diena. Todėl dabar, sulaukę visų dalyvių atsiliepimų, susėsime ir galvosime, ką su tuo renginiu būtų galima padaryti“, VŽ sakė Valdas Valiukevičius, parodos iniciatorius ir rengėjas.

Jis sutiko, kad pirmajam bandymui koją pakišo trumpas parodų „Transbaltica“ ir „Mechanika“ darbo laikas: penktadienį parodos užsidarė dar 16 val., nors „Auto Bazaar“ veikimo laikas – iki 20 val.

Paprasta idėja

Ponas Valiukevičius savo idėją pristatė kaip labai paprastą – automobilių parodą, kurioje nauji automobiliai būtų eksponuojami vienodose palapinėse, lankytojams suteikiant galimybę automobilius čia pat išbandyti.

„Priklausomai nuo palapinės dydžio, dalyviai už vieną palapinę mokėjo po 270–450 Eur. Čia jiems nereikia brangių stendų tam, kad galėtų parodyti savo mašinas potencialiems klientams. Nors renginyje žmonių ir nebuvo daug, mačiau, kad ne vienos markės atstovai net sušilę dirbo su juos lankančiais žmonėmis“, – sakė p. Valiukevičius.

Iš viso „Auto Bazar“ ekspozicijoje buvo per 90 naujų lengvųjų automobilių, motociklų, sportinių, istorinių, patobulintų modelių. Visi jie demonstruojami lauke, 10.500 kv. m. ploto teritorijoje.

„Tokio tipo renginyje, kuriame visi besidomintys gali išbandyti motociklus, dalyvaujame pirmą kartą. Iki šiol organizuodavome renginius klientams, o parodose tik eksponuodavome. Rizika, žinoma, yra: kasko motociklų niekas nedraudžia, tad galimi nuostoliai – nemaži. Tačiau savo esamais ar būsimais klientais pasitikime. Juk prieš įsigyjant motociklą, reikia jį išbandyti“, – sakė Mindaugas Šimėnas, „Motoshop“ vadovas.

Sutrukdė specifika

Rengėjai susidūrė su kliūtimis ir rengdami klasikinių, taip pat ir sportinių automobilių ekspozicijas.

„Šį savaitgalį vyksta net keli sporto renginiai, todėl pas mus negalėjo atvykti „Fast Lap“ ir ralio lenktynių dalyviai. Todėl kitą kartą savo renginio datą turėsime pasiderinti su visų lenktynių kalendoriais. Taip pat mokysimės užmegzti glaudesnius ryšius su istorinių automobilių klubais, kad galėtume visus juos sudominti“, – išmoktas pamokas vardijo p. Valiukevičius.

Kalbėdamas apie galimą naujo renginio ateitį, jis visų pirma pastebėjo, kad dabar buvo šliejamasi prie kas antrus metus rengiamos „Transbaltica“ parodos. „Norint daryti renginį dažniau, reikės ieškoti naujų galimybių. Nedideli mokesčiai dalyviams riboja ir rengėjo finansines galimybes, todėl ateityje neišvengiamai reikėtų ieškoti renginio rėmėjų“, – sakė jis.

Geriausi komerciniai automobiliai

Parodoje buvo paskelbti kas antrus metus rengiamo „Komercinio automobilio 2018“ nugalėtojai ir apdovanoti istoriniai automobiliai.

Titulus skirtingose klasėse pasidalijo keturi skirtingi automobiliai, o nugalėtojais pripažinti techniškai identiški „Volkswagen Crafter“ bei MAN TGE lengvieji komerciniai automobiliai.

Pikapų kategorijoje pagrindinį prizą pelnė „Mercedes-Benz“ X klasė, taip pat gavusi specialią „Saugaus stabdžio“ nominaciją, paskirtą už trumpiausią stabdymo kelią.

Geriausiu mažuoju furgonu pripažintas „Ford Transit Custom Van“. Iš viso konkurse dalyvavo 8 automobilių modeliai, o geriausius išrinko žurnalistų ir transporto verslo profesionalų komisija.

Geriausio Lietuvos komercinio automobilio rinkimus kas dvejus metus organizuoja Lietuvos žurnalistų autoklubas. 2014 m. konkurse geriausiu pripažintas „Ford Transit Van“, 2016 m. – „Iveco Daily“.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02
VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui 11

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina...

Transportas
2018.10.29
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose – 33 dalyviai 1

22-uosiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose dalyvauja 33 automobiliai.

Transportas
2018.10.27
Pirmą kartą per 2 metus „Tesla“ uždirbo pelno 16

JAV elektromobilių gamintojas „Tesla“ „išties istoriniu“ vadina trečiąjį šių metų ketvirtį, per kurį generavo...

Rinkos
2018.10.25
Vilniuje parodytas brangiausias pasaulyje „Rolls-Royce“ visureigis 11

Į Sostinę trumpam atvežtas pirmasis britų markės padidinto pravažumo automobilis „Cullinan“ – brangiausias...

Transportas
2018.10.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau