VŽ bando: „Insignia“ su visų ratų pavara

Publikuota: 2018-04-29
Didžiausio „Opel“ vairuotojui visų ratų pavara leidžia drąsiau jaustis, kai kelią kausto ledas. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Didžiausio „Opel“ vairuotojui visų ratų pavara leidžia drąsiau jaustis, kai kelią kausto ledas. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.

Pasaulis keičiasi ir naujoji „Opel Insignia“ puikiai tą įrodo. Beveik 5 metrų ilgio automobilis, nepagailėjus pinigų papildomai įrangai, gali įtikti net labai reikliems vairuotojams.

Antrosios kartos „Insignia“ gaminama jau ilgiau, nei metus. Tačiau šiemet Lietuvos rinką pasiekė versija su visų ratų pavara. Rinkoje tokios versijos nebus dažnos: visų pirma, jos siūlomos tik su trimis 2 litrų tūrio turbokompresorinių variklių versijomis – 260 AG benzininiu varikliu ir su 170 arba 210 AG dyzeliniais. Visos versijos siūlomos tik su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis, išskyrus 170 AG versiją, kurią galima įsigyti ir su 6 laipsnių „mechanika“.

Būtent pastarąją versiją susipažinimui perduodantys „Opel“ atstovai beveik atsiprašinėjo dėl būtinybės spaudyti sankabą ir junginėti pavaras – klientai jau seniai į tokias versijas nežiūri. Juos dažniausiai domina 1,5 litro turbobenzininiai 165 AG varikliai, suderinti su automatine transmisija. Tokios versijos, neskaičiuojant papildomos įrangos, kainuoja maždaug 23.000–26.000 Eur.

„Opel“ vietoje „Lexus“

Tuo tarpu pigiausia „Insignia 4x4“ kainuoja 27.023 Eur, o bandymams pateiktoji – net 38.600 Eur. Iš vienos pusės, už tokią kainą galima galvoti ir apie hibridinį „Lexus IS 350h“. Tačiau iš kitos pusės, „Insignia“ turi argumentų paaiškinti savo kainą.

Nekalbant apie visų pavaros sistemą, odinę salono apdailą, panoraminį stoglangį, OPC apdailos paketus, paslepiamą priekabos tempimo grąžulą ir gausybę kitos įrangos, šiame automobilyje galima išskirti kelis brangius, bet tikrai komplimentų nusipelniusius elementus. Tai – dar nuo pirmosios „Insignia“ kartos pagarsėjusios anatominės AGR sėdynės (nuo 696 Eur), „Flex Ride“ elektronikos kontroliuojama pakaba (938 Eur), „Bose“ garso aparatūra (priklausomai nuo kitos įrangos – bent nuo 696 Eur). Visa tai didžiajam „Opeliui“ suteikia aukštos klasės automobilio savybių. Bendrą įspūdį gali sugadinti nebent tokios smulkmenos, kaip solidumo stokojantys mygtukai ant vairo rato ar kitos, neesminės detalės.

Su šia įranga „Insignia“ yra labai komfortabilus, puikiai valdomas ir malonus tolimų kelionių automobilis. Variklis yra pakankamai galingas ir ekonomiškas, netgi greitose kelionėse 100 km kelio nuvažiuojantis su kiek daugiau, nei 6 litrais dyzelino.

Mechaniniai perlai

Mums įdomiausia šios versijos ypatybė – moderni visų ratų pavaros sistema – taip pat pasirodė verta dėmesio dėl pavyzdingo veikimo. „Opel“ konstruktoriai automobilyje panaudojo „Twinster“ vardu pavadintą sistemą, kurios galiniame tilte vietoje diferencialo panaudotos dvi, kiekvienam ratui skirtos, sankabos. Tokia sistema veikia tiksliau ir yra lengvesnė.

Kam reikalinga tokia, maždaug 2.500 Eur kainuojanti, įranga?

Normaliomis sąlygomis jūs net nežinosite apie visų ratų pavaros veikimą. Vairuotojai, kurie jos buvimo nesureikšmina, tiesiog turės nepalyginamai mažiau galimybių paslysti slidžiame kelyje ir daugiau galimybių užvažiuoti į stačias įkalnes.

O šią savybę vertinantys vairuotojai pastebės, kad automobilis su išjungta ESP sistema leidžia slidžiame kelyje mėgautis paprastai „Subaru“ automobiliams būdingais visų ratų pavaros malonumais. Čia verta pagirti elektronikos kontroliuojamą, 500 kartų per sekundę kelio sąlygas analizuojančią „FlexRide“ pakabą, kuri, pasirinkus „Tour“ režimą, padarytų gėdą ne vienam „premium“ segmento atstovui, o „Sport“ režime sugeba pavyzdingai eliminuoti bet kokius nepageidautinus didelio kėbulo judesius.

Kitoks „Opel“

Reziumuojant galima drąsiai tvirtinti, kad tokio „Opelio“ dar nebuvo. „Insignia“ nėra pigus automobilis, bet šalia svarbiausiųjų konkurentų – „VW Passat“ ir „Ford Mondeo“ jis turi ne vieną argumentą. Gali būti, kad jis padarytų gėdą net „Audi“, „Volvo“ ar „Lexus“. Ir bene vienintelis rimtai erzinantis dalykas šiame automobilyje gali būti beveik 5 metrų ilgio kėbulo gabaritai, kuriuos gana nelengva pajausti dėl žemos sėdėjimo pozicijos ir aukštokos langų linijos. Žinoma, čia padės papildomai siūlomos 360 laipsnių kameros (siūloma pakete už 1.080 Eur) ir radarai, bet tai visada reikalauja papildomo dėmesio.

[infogram id="5b9b7484-f9a0-4e54-bb14-5c1b9102cab1" prefix="6lj" format="interactive" title="VZ BANDO Opel Insignia"]

[infogram id="41cf42ae-a16b-45b9-a9e6-60b4b88fb22b" prefix="SVD" format="interactive" title="Opel Insignia technines charakteristikos"]

FOTOGALERIJA Opel Insignia 4x4 (7 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Automobilių reeksportas Lietuvoje: įtaka rinkoje ir lyderiai Premium

Pateikta detali naujų automobilių reeksporto ir reimporto Lietuvoje statistika rodo, kad reali naujų...

Transportas
2018.05.21
VŽ bando: penktoji „Subaru Impreza“ – mažoji XV versija

„Subaru“ Baltijos šalyse pristatė kompaktinį hečbeką „Impreza“, kuriam sunku prognozuoti pirkėjų dėmesį, net...

Transportas
2018.05.19
Naujas automobilių parodos formatas: idėja gera, bet yra ką tobulinti 2

Penktadienį parodų centre „Litexpo“ surengta naujos koncepcijos automobilių paroda „Auto Bazaar“ rengėjus...

Transportas
2018.05.18
Britų „Riversimple“ pradės gaminti vandeniliu varomus automobilius „Rasa“ 6

Kol dauguma gamintojų karštligiškai investuoja į naujos kartos elektromobilių gamybą, britų įmonė...

Transportas
2018.05.16
„Rolls-Royce“ pasidavė madai: pristatė savo pirmąjį visureigį 1

Bavarijos koncernui BMW priklausanti, „geriausius pasaulyje automobilius“ gaminanti britų markė pagaliau...

Transportas
2018.05.15
Lewisas Hamiltonas norėtų patobulinti būsimą Majamio trasą

Patvirtinus sprendimą „Formulės 1“ etapą rengti Majamyje, Lewisas Hamiltonas sako nesuprantantis, kodėl...

Transportas
2018.05.12
„Volkswagen“ koncernas atšauks apie 411.000 automobilių 1

Vokietijos automobilių koncernas „Volkswagen AG“ dėl saugos diržų konstrukcinio defekto atšauks naujuosius...

Transportas
2018.05.12
„Audi“ pereis prie elektromobilių nemažindama pelningumo Premium 1

„Audi“ paskelbė planus 2025 m. parduoti apie 800.000 elektra varomų ir hibridinių automobilių. Tai ketinama...

Transportas
2018.05.11
Nauji reikalavimai automobiliams – daugiau spalvų ir mažiau dyzelino Premium 2

Nauji automobilių pirkėjų poreikiai iš rinkos negailestingai stumia viską, kas nepanašu į visureigį. Dar...

Transportas
2018.05.06
Reeksportas paskatino naujų automobilių prekybos rekordą 6

Lietuvos automobilių prekybininkų vykdomas reeksportas sudarė net 20% naujų automobilių rinkos, taip...

Transportas
2018.05.04
Gamintojai nebeskuba Europoje pristatyti naujos kartos modelių

Siekdami išlaikyti reikiamą pelningumą, automobilių gamintojai atideda naujos kartos, ekologiškai pažangesnių...

Transportas
2018.05.01

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau