VŽ bando: „Insignia“ su visų ratų pavara

Publikuota: 2018-04-29
Didžiausio „Opel“ vairuotojui visų ratų pavara leidžia drąsiau jaustis, kai kelią kausto ledas. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Didžiausio „Opel“ vairuotojui visų ratų pavara leidžia drąsiau jaustis, kai kelią kausto ledas. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.

Pasaulis keičiasi ir naujoji „Opel Insignia“ puikiai tą įrodo. Beveik 5 metrų ilgio automobilis, nepagailėjus pinigų papildomai įrangai, gali įtikti net labai reikliems vairuotojams.

Antrosios kartos „Insignia“ gaminama jau ilgiau, nei metus. Tačiau šiemet Lietuvos rinką pasiekė versija su visų ratų pavara. Rinkoje tokios versijos nebus dažnos: visų pirma, jos siūlomos tik su trimis 2 litrų tūrio turbokompresorinių variklių versijomis – 260 AG benzininiu varikliu ir su 170 arba 210 AG dyzeliniais. Visos versijos siūlomos tik su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis, išskyrus 170 AG versiją, kurią galima įsigyti ir su 6 laipsnių „mechanika“.

Būtent pastarąją versiją susipažinimui perduodantys „Opel“ atstovai beveik atsiprašinėjo dėl būtinybės spaudyti sankabą ir junginėti pavaras – klientai jau seniai į tokias versijas nežiūri. Juos dažniausiai domina 1,5 litro turbobenzininiai 165 AG varikliai, suderinti su automatine transmisija. Tokios versijos, neskaičiuojant papildomos įrangos, kainuoja maždaug 23.000–26.000 Eur.

„Opel“ vietoje „Lexus“

Tuo tarpu pigiausia „Insignia 4x4“ kainuoja 27.023 Eur, o bandymams pateiktoji – net 38.600 Eur. Iš vienos pusės, už tokią kainą galima galvoti ir apie hibridinį „Lexus IS 350h“. Tačiau iš kitos pusės, „Insignia“ turi argumentų paaiškinti savo kainą.

Nekalbant apie visų pavaros sistemą, odinę salono apdailą, panoraminį stoglangį, OPC apdailos paketus, paslepiamą priekabos tempimo grąžulą ir gausybę kitos įrangos, šiame automobilyje galima išskirti kelis brangius, bet tikrai komplimentų nusipelniusius elementus. Tai – dar nuo pirmosios „Insignia“ kartos pagarsėjusios anatominės AGR sėdynės (nuo 696 Eur), „Flex Ride“ elektronikos kontroliuojama pakaba (938 Eur), „Bose“ garso aparatūra (priklausomai nuo kitos įrangos – bent nuo 696 Eur). Visa tai didžiajam „Opeliui“ suteikia aukštos klasės automobilio savybių. Bendrą įspūdį gali sugadinti nebent tokios smulkmenos, kaip solidumo stokojantys mygtukai ant vairo rato ar kitos, neesminės detalės.

Su šia įranga „Insignia“ yra labai komfortabilus, puikiai valdomas ir malonus tolimų kelionių automobilis. Variklis yra pakankamai galingas ir ekonomiškas, netgi greitose kelionėse 100 km kelio nuvažiuojantis su kiek daugiau, nei 6 litrais dyzelino.

Mechaniniai perlai

Mums įdomiausia šios versijos ypatybė – moderni visų ratų pavaros sistema – taip pat pasirodė verta dėmesio dėl pavyzdingo veikimo. „Opel“ konstruktoriai automobilyje panaudojo „Twinster“ vardu pavadintą sistemą, kurios galiniame tilte vietoje diferencialo panaudotos dvi, kiekvienam ratui skirtos, sankabos. Tokia sistema veikia tiksliau ir yra lengvesnė.

Kam reikalinga tokia, maždaug 2.500 Eur kainuojanti, įranga?

Normaliomis sąlygomis jūs net nežinosite apie visų ratų pavaros veikimą. Vairuotojai, kurie jos buvimo nesureikšmina, tiesiog turės nepalyginamai mažiau galimybių paslysti slidžiame kelyje ir daugiau galimybių užvažiuoti į stačias įkalnes.

O šią savybę vertinantys vairuotojai pastebės, kad automobilis su išjungta ESP sistema leidžia slidžiame kelyje mėgautis paprastai „Subaru“ automobiliams būdingais visų ratų pavaros malonumais. Čia verta pagirti elektronikos kontroliuojamą, 500 kartų per sekundę kelio sąlygas analizuojančią „FlexRide“ pakabą, kuri, pasirinkus „Tour“ režimą, padarytų gėdą ne vienam „premium“ segmento atstovui, o „Sport“ režime sugeba pavyzdingai eliminuoti bet kokius nepageidautinus didelio kėbulo judesius.

Kitoks „Opel“

Reziumuojant galima drąsiai tvirtinti, kad tokio „Opelio“ dar nebuvo. „Insignia“ nėra pigus automobilis, bet šalia svarbiausiųjų konkurentų – „VW Passat“ ir „Ford Mondeo“ jis turi ne vieną argumentą. Gali būti, kad jis padarytų gėdą net „Audi“, „Volvo“ ar „Lexus“. Ir bene vienintelis rimtai erzinantis dalykas šiame automobilyje gali būti beveik 5 metrų ilgio kėbulo gabaritai, kuriuos gana nelengva pajausti dėl žemos sėdėjimo pozicijos ir aukštokos langų linijos. Žinoma, čia padės papildomai siūlomos 360 laipsnių kameros (siūloma pakete už 1.080 Eur) ir radarai, bet tai visada reikalauja papildomo dėmesio.

[infogram id="5b9b7484-f9a0-4e54-bb14-5c1b9102cab1" prefix="6lj" format="interactive" title="VZ BANDO Opel Insignia"]

[infogram id="41cf42ae-a16b-45b9-a9e6-60b4b88fb22b" prefix="SVD" format="interactive" title="Opel Insignia technines charakteristikos"]

FOTOGALERIJA Opel Insignia 4x4 (7 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02
VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui 11

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina...

Transportas
2018.10.29
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose – 33 dalyviai 1

22-uosiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose dalyvauja 33 automobiliai.

Transportas
2018.10.27
Pirmą kartą per 2 metus „Tesla“ uždirbo pelno 16

JAV elektromobilių gamintojas „Tesla“ „išties istoriniu“ vadina trečiąjį šių metų ketvirtį, per kurį generavo...

Rinkos
2018.10.25
Vilniuje parodytas brangiausias pasaulyje „Rolls-Royce“ visureigis 11

Į Sostinę trumpam atvežtas pirmasis britų markės padidinto pravažumo automobilis „Cullinan“ – brangiausias...

Transportas
2018.10.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau