Trečiosios kartos „Sprinter“: daug naujų sprendimų ir elektros pavara
FOTOGALERIJA Mercedes Sprinter (18 nuotr.)
Mercedes-Benz pristatytas naujasis, trečiosios kartos komercinis Sprinter modelis. Gamintojai dabar siūlo per 1.700 galimų versijų, galinių, priekinių arba visų ratų pavarą ir naujas išmaniąsias technologijas.
Skirtingai nuo ankstesniojo modelio, Mercedes-Benz naująjį Sprinter sukūrė be išorinės koncerno Volkswagen pagalbos. Gamintojas žada, kad naujasis automobilis tapo modernesniu, saugesniu ir patogesniu. Taip pat kitais metais bus pristatyta ir elektra varoma versija eSprinter.
Nauja įranga
Viena iš svarbiausių naujojo Sprinter naujienų yra internetu teikiamų paslaugų išnaudojimas. Mercedes PRO tinklo paslaugos, susietos su naująja Mercedes-Benz User Experience (MBUX) multimedijos sistema, sukuria pagrindą įvairių logistikos ir transporto sprendimų pritaikymui. Mercedes PRO sujungia automobilių parko valdymo centrą su visais automobiliais ir vairuotojais tai leidžia internetu valdyti užduotis, stebėti automobilio buvimo vietą, degalų kiekį ar techninės priežiūros statusą. Gamintojai žada, kad klientams bus galima rinktis iš aštuonių skirtingų Mercedes PRO paslaugų paketų.
Vairuotojo darbo vieta apibūdinama kaip neperkrauta ir praktiška. Įrangoje siūlomas beraktis užvedimas, elektros pagalba reguliuojamos sėdynės ir modernizuota oro kondicionavimo sistema. Centrinėje konsolėje siūloma įrengti 7 arba 10,25 colio įstrižainės jutiklinį ekraną. Taip pat siūlomos ir pagalbinės sistemos: automatiškai nusivalanti galinio vaizdo kamera, transliuojanti vaizdą į galinio vaizdo veidrodėlį, modernus automobilio statymo paketas su 360 laipsnių apžvalgos lauku, lietaus jutiklis ir valytuvai su integruota Wet Wiper sistema, kuri užtikrina optimalų matomumą langų valymo metu.
Siauresni priekiniai žibintai dabar siūlomi su švytinčių diodų technologijomis, taip pat ir su full LED tipo priekiniais žibintais.
1.700 versijų
Iki šiol siūlytas su galiniais arba visais varomaisiais ratais, dabar Sprinter turės ir versiją su priekiniais varančiaisiais ratais. Gamintojai skelbia, kad ji pasižymi 80 mm žemesnėmis pakrovimo angomis ir 50 kg didesne keliamąja galia. Specialiai jai sukurtos dvi naujos pavarų dėžės: 6 laipsnių mechaninė transmisija ir pirmoji šiame segmente 9 laipsnių automatinė transmisija.
Kėbulo tipų pasiūloje bus krovininis furgonas, keleivinis autobusas, bortinis sunkvežimis, perdarymams skirta atvira važiuoklė. Taip pat trys pavaros konfigūracijos, trys ratų bazės ilgiai ir keturi kėbulo ilgiai. Kartu su pasirenkama keliamąja galia, kabinų dizainu ir kita įranga leidžia sukurti daugiau nei 1.700 skirtingų naujojo Sprinter kombinacijų.
Naujojo Sprinter bendroji masė gali siekti iki 5,5 tonų, o krovinio tūris iki 17 kub. m. Variklių gamoje bus keturios skirtingos 2,1 litro tūrio, 4 cilindrų dyzelinio agregato versijos, pasiekiančios 114177 AG bei 6 litrų tūrio V6 tipo, 190 AG turbodyzelinis agregatas.
Jau Lietuvoje
Naujieji Sprinter Lietuvą pasieks šių metų birželio mėnesį, jo bazinė kaina, neskaitant mokesčių, turėtų siekti apie 20.000 Eur. Čia jis konkuruos su mūsų rinkos lyderiu Renault Master, taip pat Ford Transit ar VW Crafter.
Elektra varomas eSprinter rinką pasieks 2019 m. Auto Bild rašo, kad jis su viena akumuliatorių įkrova turėtų nuvažiuoti 150 arba 200 km (priklausomai nuo versijos) atstumą. Ilgainiui Mercedes-Benz ketina elektrifikuoti ir mažesnįjį Vito modelį.
Vienas toks trečiosios kartos, specialiu kamufliažu užmaskuotas, Sprinter prototipas jau kurį laiką yra atgabentas į Vilniaus pakraštyje esančią Altas komercinis transportas autobusų gamyklą, kurioje ruošiama nauja Sprinter mikroautobuso versija. Lietuviškų autobusų gamintojas ketina jau pirmąjį šių metų pusmetį pristatyti galutinai užbaigtą naujos kartos modelį.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą