Atnaujintas „Transit Custom“: bus ir hibridas

2017 m. vasarą paskelbę apie geriausiai Europoje perkamo 1 tonos keliamosios galios furgono Transit Custom atnaujinimą, metų pabaigoje gamintojai šį automobilį pristatė keliuose.
Vokietijoje, Frankfurto prie Maino apylinkėse, spaudos atstovams buvo suteikta galimybė pasivažinėti skirtingais naujojo automobilio modeliais, vežančiais 400500 kg krovinį. Atnaujintą Transit Custom nesunku atskirti nuo pirmtako: priekinėje jo dalyje yra daug lengviesiems Ford automobiliams būdingų bruožų paryškintos trapecijos formos dekoratyvios radiatoriaus grotelės ir siauresni priekiniai žibintai su LED tipo dienos žibintų juostelėmis.
Daugiau pokyčių yra salone: į akis krinta visiškai naujas prietaisų skydelis ir brangesnėse versijose montuojamas 8,1 colio įstrižainės jutiklinis ekranas, kuris pakeitė kadaise labai patogų, bet dabar visiškai archajišką mygtukinį valdymo bloką su mažyčiu ekraniuku.
Gamintojas teigia, kad Transit Custom salone esančių dėtuvių talpa siekia 25 litrus ir yra didžiausia klasėje. Kai kurios jų tinka A4 formato aplankams, tačiau trys iš jų yra paprasčiausios atviros lentynos vargu ar tai yra geriausias sprendimas saugiai laikyti smulkius daiktus.
Daugiau išmanumo
Transit Custom panaudota nauja Sync 3 informacinė ir pramogų sistema, valdoma panašiai kaip planšetinis kompiuteris. Kad būtų lengvai pasiekiamas ranka, jutiklinis ekranas įrengtas prie vairuotojo, virš centrinės konsolės. Tačiau tokia jo vieta nepatogi ir yra vairuotojo regos lauko pakraštyje.
Vairuotojui numatyta galimybė prieš akis patogiai įtvirtinti papildomus elektroninius įrenginius tam skirti du įrenginių įkrovimo lizdai.
Automobilio saugumą padidins lengvuosiuose automobiliuose ir sunkiasvoriuose sunkvežimiuose jau įprasta aktyvaus saugumo įranga: kelio ženklų atpažinimo programa, susieta su išmaniąja greičio kontrolės sistema, aklosios zonos stebėjimo įranga (labai paranki vairuojant furgoną be galinių langų), automatinė ekstremalaus stabdymo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija, eismo juostos palaikymo įranga su apsauga nuo šoninio vėjo.
Tikslas ekonomija
2018 m. Ford Transit Custom gamą sudaro trys 2 litrų tūrio EcoBlue turbodyzeliniai agregatai. Senuosius 2,2 litro tūrio variklius keičiantys naujieji pasiekia 105, 130 ir 170 AG pajėgumą. Taip pat bus siūloma ekonomiška Econetic versija su 105 AG varikliu, sistema stop-start, energiją taupančiomis padangomis, iki 100 km/val. apribotu maksimaliu greičiu ir specialia akceleratoriaus kontrolės sistema. Visa tai atrodo kaip vairuotojo kankinimo įranga, bet ji leidžia degalų sąnaudas sumažinti iki 5,7 l/100 km, o CO2 taršą iki 148 g/km.
Naujajame modelyje bus siūloma 6 pavarų mechaninė transmisija ir tiek pat pavarų turinti automatinė SelectShift pavarų dėžė.
Sportiškas furgonas
Visi naujojo Transit Custom varikliai suderinti sunkiam darbui ir pavyzdingai traukai žemų sūkių diapazone. Nė vienas iš variklių neskatina siekti raudonosios tachometro rodyklės zonos, tačiau galingiausioji versija leidžia važiuoti pakankamai greitai. Įdomu, kad Ford pasiūlė Transit Custom versiją su 17 colių ratlankiais, visą kėbulą juosiančiomis dvigubomis greičio juostomis, 170 AG varikliu ir pretenzingu Sport pavadinimu. Tai gali kelti šypseną, bet nuotaikos negadina. Jeigu šios versijos kaina nebus pernelyg žiauri, gali būti, kad ja susigundys kelionės tempą vertinantys pavieniai pirkėjai.
Bus ir hibridas
2019 m. Ford ketina pasiūlyti Transit Custom su iš tinklo įkraunama hibridine pavaros sistema, kurią sudarys generatoriaus funkciją atliekantis 1 litro tūrio turbobenzininis Ecoboost variklis ir 50 km atstumą su viena akumuliatorių įkrova nuvažiuoti leidžianti elektros pavara. Tikėtina, kad tokia versija bus nepigi, todėl Lietuvoje jai sunku prognozuoti sėkmę. Tačiau Vakarų Europos miestuose su nustatytomis ribojamos taršos arba triukšmo zonomis tokie automobiliai gali būti tikras išsigelbėjimas.
Kainos netrukus
Bus siūlomos kelios Transit Custom kėbulo versijos su dviem skirtingais ratų bazės ilgiais, dviem stogo aukščiais ir nuo 2,6 iki 3,4 tonos siekiančiu bendruoju svoriu. Maksimalus krovinio svoris siekia 1.450 kg tai yra geriausias rodiklis vidutinio dydžio furgonų klasėje. Pirkėjams siūlomas įprastas krovininis furgonas ir versijos su papildomomis sėdynių eilėmis. Ieškantiems keleivinio mikroautobuso siūloma speciali versija Tourneo Custom, Lietuvą ji turėtų pasiekti pirmąjį 2018 m. ketvirtį. Jo kainynas dar nepaskelbtas, tačiau gamintojo atstovai tikisi, kad kainos išvengs reikšmingų pokyčių.
FOTOGALERIJA WEB naujas Ford Transit (6 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti