Atnaujintas „Transit Custom“: bus ir hibridas

Publikuota: 2017-12-30
Sportiška „Transit Custom Sport“ versija patraukia akį ir leidžia važiuoti greičiau.
Gamintojo nuotr.
Sportiška „Transit Custom Sport“ versija patraukia akį ir leidžia važiuoti greičiau. Gamintojo nuotr.

2017 m. vasarą paskelbę apie geriausiai Europoje perkamo 1 tonos keliamosios galios furgono „Transit Custom“ atnaujinimą, metų pabaigoje gamintojai šį automobilį pristatė keliuose.

Vokietijoje, Frankfurto prie Maino apylinkėse, spaudos atstovams buvo suteikta galimybė pasivažinėti skirtingais naujojo automobilio modeliais, vežančiais 400–500 kg krovinį. Atnaujintą „Transit Custom“ nesunku atskirti nuo pirmtako: priekinėje jo dalyje yra daug lengviesiems „Ford“ automobiliams būdingų bruožų – paryškintos trapecijos formos dekoratyvios radiatoriaus grotelės ir siauresni priekiniai žibintai su LED tipo dienos žibintų juostelėmis.

Daugiau pokyčių yra salone: į akis krinta visiškai naujas prietaisų skydelis ir brangesnėse versijose montuojamas 8,1 colio įstrižainės jutiklinis ekranas, kuris pakeitė kadaise labai patogų, bet dabar visiškai archajišką mygtukinį valdymo bloką su mažyčiu ekraniuku.

Gamintojas teigia, kad „Tran­sit Custom“ salone esančių dėtuvių talpa siekia 25 lit­rus ir yra didžiausia klasėje. Kai kurios jų tinka A4 formato aplankams, tačiau trys iš jų yra paprasčiausios atviros lentynos – vargu ar tai yra geriausias sprendimas saugiai laikyti smulkius daiktus.

Daugiau išmanumo

„Transit Custom“ panaudota nauja „Sync 3“ informacinė ir pramogų sistema, valdoma panašiai kaip planšetinis kompiuteris. Kad būtų lengvai pa­siekiamas ranka, jutiklinis ekranas įrengtas prie vairuotojo, virš centrinės konsolės. Tačiau tokia jo vieta – nepatogi ir yra vairuotojo regos lauko pakraštyje.

Vairuotojui numatyta galimybė prieš akis patogiai įtvirtinti papildomus elektroninius įrenginius – tam skirti du įrenginių įkrovimo lizdai.

Automobilio saugumą padidins lengvuosiuose automobiliuose ir sunkiasvoriuose sunkvežimiuose jau įprasta aktyvaus saugumo įranga: kelio ženklų atpažinimo programa, susieta su išmaniąja greičio kontrolės sistema, aklosios zonos stebėjimo įranga (labai paranki vairuojant furgoną be galinių langų), automatinė ekstremalaus stabdymo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija, eismo juostos palaikymo įranga su apsauga nuo šoninio vėjo.

Tikslas – ekonomija

2018 m. „Ford Transit Cus­tom“ gamą sudaro trys 2 litrų tūrio „EcoBlue“ turbodyzeliniai agregatai. Senuosius 2,2 litro tūrio variklius keičiantys naujieji pasiekia 105, 130 ir 170 AG pajėgumą. Taip pat bus siūloma ekonomiška „Econetic“ versija su 105 AG varikliu, sistema „stop-start“, energiją taupančiomis padangomis, iki 100 km/val. apribotu maksimaliu greičiu ir specialia akceleratoriaus kontrolės sistema. Visa tai atrodo kaip vairuotojo kankinimo įranga, bet ji leidžia degalų sąnaudas sumažinti iki 5,7 l/100 km, o CO2 taršą – iki 148 g/km.

Naujajame modelyje bus siūloma 6 pavarų mechaninė transmisija ir tiek pat pavarų turinti automatinė „SelectShift“ pavarų dėžė.

Sportiškas furgonas

Visi naujojo „Transit Custom“ varikliai suderinti sunkiam darbui ir pavyzdingai traukai žemų sūkių diapazone. Nė vienas iš variklių neskatina siekti raudonosios tachometro rodyklės zonos, tačiau galingiausioji versija leidžia važiuoti pakankamai greitai. Įdomu, kad „Ford“ pasiūlė „Transit Custom“ versiją su 17 colių ratlankiais, visą kėbulą juosiančiomis dvigubomis „greičio juostomis“, 170 AG varikliu ir pretenzingu „Sport“ pavadinimu. Tai gali kelti šypseną, bet nuotaikos negadina. Jeigu šios versijos kaina nebus pernelyg žiauri, gali būti, kad ja susigundys kelionės tempą vertinantys pavieniai pirkėjai.

Bus ir hibridas

2019 m. „Ford“ ketina pasiūlyti „Transit Custom“ su iš tinklo įkraunama hibridine pavaros sistema, kurią sudarys generatoriaus funkciją atliekantis 1 litro tūrio turbobenzininis „Ecoboost“ variklis ir 50 km atstumą su viena akumuliatorių įkrova nuvažiuoti leidžianti elektros pavara. Tikėtina, kad tokia versija bus nepigi, todėl Lietuvoje jai sunku prognozuoti sėkmę. Tačiau Vakarų Europos miestuose su nustatytomis ribojamos taršos arba triukšmo zonomis tokie automobiliai gali būti tikras išsigelbėjimas.

Kainos – netrukus

Bus siūlomos kelios „Transit Custom“ kėbulo versijos su dviem skirtingais ratų bazės ilgiais, dviem stogo aukščiais ir nuo 2,6 iki 3,4 tonos siekiančiu bendruoju svoriu. Maksimalus krovinio svoris siekia 1.450 kg – tai yra geriausias rodiklis vidutinio dydžio furgonų klasėje. Pirkėjams siūlomas įprastas krovininis furgonas ir versijos su papildomomis sėdynių eilėmis. Ieškantiems keleivinio mikroautobuso siūloma speciali versija „Tourneo Custom“, Lietuvą ji turėtų pasiekti pirmąjį 2018 m. ketvirtį. Jo kainynas dar nepaskelbtas, tačiau gamintojo atstovai tikisi, kad kainos išvengs reikšmingų pokyčių.

FOTOGALERIJA WEB naujas Ford Transit (6 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
VŽ bando: AMG superautomobilis šeimai Premium

Kai pasaulis vis griežtina taršos normas, o „Tesla“ su kitais elektromobilių gamintojais nespėja tenkinti...

Automobiliai
2019.05.18
VŽ bando: mažiausias „Audi“  Premium 1

Naujasis A1 atrodo kur kas mažiau išskirtinis, nei jo tiesioginis, pirmosios kartos pirmtakas arba...

Automobiliai
2019.05.18
„Škodą“ pristatys ledo ritulio čempionate 1

„Škoda“ paskelbė atnaujinto gamos flagmano „Superb“ priekinės dalies eskizą. Jame matyti subtilūs, ne...

Automobiliai
2019.05.12
VŽ bando: į Europą sugrįžo „Toyota Camry“ sedanas Premium 1

„Toyota Camry“ yra geriausiai pasaulyje parduodamas sedanas, nors šiuo modeliu 14 metų nebuvo prekiaujama...

Laisvalaikis
2019.05.11
Europa renkasi benziną, populiarėja ir alternatyvios energijos rūšys 11

2019 m. I ketvirtį beveik 60% ES įregistruotų naujų automobilių varomi benzinu, o „dyzeliniai“ nesudarė nė...

Automobiliai
2019.05.11
Vilniuje – trijų itin prabangių BMW modelių pristatymas  8

„Siemens“ arenoje surengtame šou parodytas didžiausias ir brangiausias BMW markės sedanas bei SUV modelis ir...

Automobiliai
2019.05.10
„Sostena“ atnaujina savo centrus: po Klaipėdos – Kaunas ir Vilnius  14

Klaipėdoje atidarytas naujas, 2 mln. Eur kainavęs „Volvo“, „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centras, kuris...

Automobiliai
2019.05.09
Lietuvoje išgraibstytos rezervacijos naujajam „Volkswagen ID.3“ elektromobiliui  20

„Volkswagen“ trečiadienį paskelbus naujojo elektromobilio pavadinimą ir kainas, Lietuvos rinkai skirti 20...

Automobiliai
2019.05.09
Bankai vilioja ekologiškų automobilių pirkėjus Premium 3

Sudarantiems ekologiško automobilio lizingo sutartį – mažesnės palūkanos. Tokią galimybę pradeda siūlyti...

„Tesla Model 3“ tapo perkamiausiu Europoje brangiu sedanu  20

Kovo mėnesį pigiausias „Teslos“ elektromobilis rinkoje pranoko 3 serijos BMW, „Audi A4“ ir C klasės...

Automobiliai
2019.05.04
Naujų automobilių rinkoje – vėl rekordas  10

Balandžio mėnesį naujų lengvųjų automobilių rinka Lietuvoje išlaikė 44% augimo tempą ir vėl pagerino rekordą.

Automobiliai
2019.05.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau