Pirmoji oficiali informacija apie istorinės „Mercedes“ G klasės įpėdinį

1979 metais Mercedes-Benz pradėtas gaminti G klasės visureigis savo epochos simbolis. Per beveik keturis gamybos dešimtmečius jo niekas neįstengė pakeisti, o dabar paviešinta pirma oficiali informacija apie naują G klasės modelį.
Dabartinis modelis buvo sukurtas kaip armijai skirtas visureigis paprastas, dėl to patikimas ir ypatingai gero pravažumo. Kiekvieną kartą, kai G klasės prekyba smukdavo, gamintojas sugebėdavo pateikti atnaujinimus, kurie padėdavo kampuotų formų visureigiui toliau laikytis rinkoje. Pavyzdžiui, 2016 metais buvo pasiektas G klasės pardavimų rekordas, pasiekęs beveik 20.000 automobilių. Iš viso per 39 gamybos metus parduota apie 300.000 G klasės visureigių.
Laikui bėgant, Mercedes vadovai tvirtindavo, kad G klasė bus gaminama tol, kol bus bent vienas jos pirkėjas. Tačiau pastaraisiais dešimtmečiais ir taip nepigios G klasės populiarumą palaikė itin prabangios jo versijos su labai galingais V8 ir net V12 tipo varikliais.
Debiutas sausio mėn.
Tačiau laikui bėgant netgi iš pagrindų tobulinama konstrukcija nebegali atitikti šiandienos rinkos reikalavimų. Todėl 2018 m. Detroito parodoje Mercedes pristatys visiškai naują G klasės modelį. Iki debiuto likus kelioms savaitėms, gamintojai išplatino pirmąsias naujo visureigio nuotraukas, kuriose matyti salonas ir kai kurios interjero detalės. Mercedes taip pat paviešino pirmąją informaciją ir paskelbė, kad naujasis visureigis bus gaminamas Austrijoje, Graco mieste esančioje gamykloje ten pat, kur ir legendinis jo pirmtakas.
Tiesa, kol kas neskelbiama, ar su naujo modelio pasirodymu bus nutraukta senosios G klasės gamyba.
Viskas nauja
Pirmosiose nuotraukose matyti, kad G klasės salonas visiškai pasikeitė, išlaikydamas tik prietaisų skydelio fasado statumą ir keleiviui skirtą rankeną priekiniame salono skyde. Vairuotojo vietoje yra daug bendro su kitais naujausiais Mercedes-Benz modeliais, tačiau nuotraukose matyti įprastas ne skaitmeninis prietaisų skydelis. Gamintojai skelbia, kad šis sprendimas paliktas klasikos mėgėjams, o už papildomą mokestį jį galima pakeisti dideliu virtualiu prietaisų skydeliu.
Vairuotojas gali naudotis visomis pramogų ir informacinėmis sistemomis, neatitraukdamas rankų nuo vairo. Tai jam leidžia ant vairo rato įrengti, į piršto judesius reaguojantys valdikliai. Gamintojai tikina, kad specialiai suformuoti impulsai ir garsai vairuotojui leidžia naudotis patogiai įrengtu jutikliniu kilimėliu, neatitraukiant akių nuo kelio.
Išliks visureigiu
Mercedes-Benz tvirtina, kad G klasė ir toliau išliks tikru visureigiu: prietaisų skydelyje matyti, kad gamintojas netgi demonstratyviai paliko trijų, mechaniniu būdu blokuojamų, diferencialų valdymo mygtukus. Kituose visureigiuose jų valdymas seniai patikėtas elektronikai.
Kita išsaugota tikro visureigio savybė laikantysis rėmas, kurio didelė dalis pagaminta iš aliuminio. Skelbiama, kad lyginant su dabartiniu rėmu, jo standumas padidėjo 30%, o svoris sumažėjo net apie 150 kg.
Lyginant su dabartiniu modeliu, naujasis bus nežymiai platesnis, paaukštinta jo prošvaisa, net 15 cm pailginta ratų bazė, 10 cm padidintas įveikiamos brastos gylis. Vairuotojo pozicija dabar nežymiai paaukštinta ir kiek atitraukta tolyn nuo stataus priekinio stiklo. Pastarasis sprendimas leido padidinti automobilio saugumą, kartu išlaikant puikų apžvalgos lauką bei galimybę jausti automobilio gabaritus. Pagerinti visi, su vairuotojų ir keleivių patogumu susiję, salono erdvės matmenys.
Nepriklausomos visų ratų pakabos konstrukcijoje panaudota daug aliuminio komponentų, įrengta prisitaikanti pneumatinė pakaba, o archajišką senojo modelio vairo mechanizmą pakeis moderni, elektromechaninė sistema.
Ant automobilio stogo įrengtų rėmų galima vežti 150 kg svorį, tačiau automobiliui stovint, apkrovą leidžiama padvigubinti: tai naudinga, pavyzdžiui įrengiant palapinę ant stogo.
Bus versija profesionalams
Iš pradžių klientams bus pasiūlyta itin galinga versija G500 su 4 litrų, V8 tipo varikliu ir dviem turbokompresoriais, taip pat 2,6 litro, eilėje išdėstytų 6 cilindrų, turbodyzelinis variklis. Ilgainiui bus parduodamos ir versijos su 4 cilindrų varikliais.
Šįkart nebebus versijų su mechaninėmis transmisijomis, vietoje jų pasiūlant 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę, per kurią sukimo momentas bus nuolatos perduodamas į visus keturis G klasės ratus.
Ilgainiui bus pasiūlytos AMG versijos, taip pat yra galimybė, kad pasirodys ir pailginta versija Maybach.
Dabar rinkoje G klasė nesijaus vieniša: jos netiesioginiais konkurentais bus Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, BMW X7 ir būsimas, dar brangesnis Range Rover modelis.
Tiesa, Jalopnik rašo, kad G klasė netaps dar vienu aukštos klasės žaislu: Mercedes-Benz konstruktoriai esą ruošia ir tikro visureigio darbui paruoštą, profesionalams skirtą versiją. Šiuo požiūriu legendinis modelis skirsis nuo absoliučiai visų savo prabangių konkurentų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti