„Mercedes-Benz“ aplenkė BMW ir „Audi“ gamintojus

Mercedes-Benz E klasės sedano, taip pat atnaujintų SUV modelių populiarumas leido šiam gamintojui aplenkti BMW ir Audi bei tapti prabangių automobilių segmento lyderiu.
Per šių metų devynis mėnesius pasaulyje buvo parduota 1,72 mln. Mercedes-Benz markės automobilių. Bloomberg pastebi, kad šiuo laikotarpiu net 12% siekęs pardavimų augimas buvo trigubai didesnis nei 3,9% sudaręs BMW pardavimų augimas. Antroje vietoje likęs Bavarijos koncernas per devynis mėnesius realizavo 1,54 mln. automobilių. Apie 2% sumažėjusią prekybą pranešusi Audi liko trečiojoje vietoje, pardavusi 1,38 mln. šių transporto priemonių.
2016 m. Mercedes-Benz perėmė prabangių automobilių segmento lyderio poziciją iš ilgiau nei dešimtmetį jame pirmavusio BMW. Šį proveržį leido padaryti atnaujinta gama su tokiais naujais SUV tipo modeliais kaip GLC Coupe, X klasės pikapu ar sportiniu modeliu AMG GT.
Rugsėjo mėnesį Vokietijos koncernui Daimler priklausančios Mercedes-Benz markės SUV modelių pardavimai, palyginti su praėjusių metų rugsėjo mėnesiu, padidėjo 15%. O kupė ir modelių atvirais kėbulais pardavimai pakilo 21%.
BMW savo nesėkmę paaiškino tuo, kad šios markės pirkėjai susilaiko nuo pirkinių, laukdami naujos kartos X3 SUV tipo automobilio.
Bloomberg rašo, kad bavarų koncernas taip pat laukia naujo, septynių vietų SUV modelio X7 ir 8 serijos kupė pasirodymo. Jis susitelkęs į veiklos pelningumo palaikymą tuo metu, kai juntamas didelis spaudimas investuoti į elektromobilius ir savavaldžius.
Audi pamažėle atsigauna po visą Volkswagen AG supurčiusio dyzelgeito skandalo ir ginčo su atstovais Kinijoje. Pranešama, kad rugsėjį šios markės pardavimai, skatinami SUV modelių paklausos ir augančios prekybos Kinijoje, didėjo 2,7%.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti