„Audi“ reklama Kinijoje sukėlė skandalą

Vokietijos premium automobilių gamintoja Audi, neseniai pasidžiaugusi augančiais pardavimais didžiausioje Azijos rinkoje, Kinijoje, įsivėlė į skandalą.
Bendrovės sukurtoje reklamoje, skirtoje naudotiems automobiliams, tinkamos transporto priemonės suradimas prilyginamas žmonos suradimui. Reklamoje teigiama, kad svarbūs sprendimai privalo būti priimti atsakingai.
Trumpame vaizdo siužete scena iš vestuvių, kur prie altoriaus atbėga jaunikio motina ir įdėmiai patikrina būsimos marčios nosį, ausis, dantis.
Tiesa, Audi reklamos autorystės kratosi. Gamintojos atstovas South China Morning Post pabrėžė, kad rinkodaros priemones Kinijoje pasirinko jų vietiniai partneriai, ne koncernas.
Reakcijos aštrios pasigirdo siūlymų boikotuoti Vokietijos automobilių gamintoją, kuris šiandien Kinijoje priklauso vadinamajam Didžiajam trejetui, sudarytam iš Audi drauge su MercedesBenz ir BMW.
Vartotojai piktinasi seksistine reklama, kai kurie klausia, ar kuriant šią reklamos kampaniją prie jos dirbo nors viena moteris. Be to, kadangi jaunikio motina leido jam vesti merginą, tai išprovokavo diskusiją apie šiuolaikines vedybų vertybes, teigia BBC.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti