Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

23
  • 2024-09-17T13:36:14+03:00

    Jiems duotum 2 milijardus - pasikeistų tik viena - projektai pabrangų tiek pat, o apimtys liktų tos pačios.. tuo pačiu ir kelių būklė

  • 2024-09-17T13:58:55+03:00

    O man atrodo 0.5 milijardo yra per akis.

  • 2024-09-17T14:17:05+03:00

    Kodėl kuro akcizai skirstomi kitoms sritims, o ne keliams? Kas čia per netvarka? Kodėl iš akcizų pajamų mokamos pensijos?

    • 2024-09-17T14:23:27+03:00

      Yra biudžeto pajamos ir yra biudžeto išlaidos. Tai yra du skirtingi dalykai. Tai keliams daugiau iš niekur nereikia skirti? Kai sumažės akcizo surinkimas per krizę, tada kalių nebereikės normaliai finansuoti. P. s. stulbina piliečių neišmanymas arba kažkieno manipuliacija "paprastais" piliečiais.

    • 2024-09-17T14:24:56+03:00

      Papildant. Ukrainoje taip pat nukirpo ir valstybinę raketų programą bei Charkove kelių tiesimą finansavo. Kai tankai įvažiavo, mažiau jų užklimpo, bet raketų trūkumas buvo nežmoniškas.

    • 2024-09-17T14:28:53+03:00

      Lietuvoje mažiau nei 50% surenkamų akcizų pajamų skiriama keliams. Šis mokestis ir turi būti skiriamas keliams, o ne pensijoms. Plius reikia nepamiršti, jog Akcizas apmokestinamas PVM'u. Tai yra labai tikslinis mokestis iš kurio turi būti finansuojami keliai. O ką turim? Jau svarstoma apmokestinti kelius, nes tipo pinigų trūksta. Bet juk netrūksta! NEt per daug!

    • 2024-09-17T14:37:16+03:00

      Akcizas apmokestinamas PVM'u ??????

    • 2024-09-17T15:21:38+03:00

      Mokesčiai yra skirti biudžetą surinkti. Jeigu rinks kelių direkcija, tada į jos biudžetą eis ir galės skirstyti pas save kaip nori (kaip SUMIN leis). Čia dedamas taškas ir demagogija uždaroma. Dėl kelių tiesimo kainų - atskiras klausimas.

    • 2024-09-17T15:35:22+03:00

      Iki 2008 m. visi akcizu surenkami pinigai keliavo keliams, tačiau vėliau Kubiliaus vyriausybė sukūrė naują tradiciją dalį tų pinigų skirti kitkam. Su sekančiais akcizo padidėjimais politikai žadėjo, kad visi pinigai bus skiriami keliams, bet taip neįvyko. Čia dedamas taškas ir demagogija uždaroma.

    • 2024-09-17T18:16:12+03:00

      Tipo, geriau gaminkim raketas, kelių nereikia, idant tankai nepravažiuotų ? Gal dar po gelžbetoninį bunkerį kiekvienam piliečiui ? Hodžos laikų Albanija tyliai rūko kamputyje :)

    • 2024-09-18T11:40:51+03:00

      O ką - neapmokestinamas? Gi kuro litro kaina degalinėje susideda iš visų dedamųjų, o tada dar apmokestinama PVM. Vadinasi ir akcizo dedamoji apmokestinama PVM.

    • 2024-09-18T11:47:15+03:00

      Tokiu atveju visi mokesciai apmokestinami PVM :)))

    • 2024-09-18T12:55:12+03:00

      Na, parduodant prekę ar paslaugą tai taip, visos dedamosios apmokestinamos. Tačiau žmogaus mokami GPM ar PSD, taip pat NT mokestis neapmokestinami:) Tad ne, ne visi mokesčiai:)

    • 2024-09-18T13:04:07+03:00

      akcizas - eilute imones didziosios knygos sanaudose. Akcizas, tai vartojimo mokestis, susietas su parduodamais litrais, todel ji nesunku ikalkuliuot i ceki. Taciau jis tiesiog eilute imones DK sdanaudose ir tiek. Pasibaigus mokestiniams metams (zinant pajamas), NT mokesti taip pat gali idalint kiekvienam pajamu eurui :)) Gausi ta pati.

    • 2024-09-18T13:06:21+03:00

      Mokestiniam metams pasibaigus, maxima tau irgi pasakys, kiek viename cekio eure yra NT mokescio sanaudu :) Tai galima sakyt, kad ir NT mokestis apmokestinamas PVM :)

    • 2024-09-18T13:10:47+03:00

      Ok, kas liečia įmones, tai tiesa, jos visas savo sąnaudas įskaičiuoja.

  • 2024-09-17T14:59:36+03:00

    Pigiau paramą SUVams paleisti :-)

  • 2024-09-17T15:46:23+03:00

    Daug metų, ten visi gerai gyveno (turbūt vienas iš korumpuočiausių sektorių buvo) :), iš dalies tai ir lemia prastą kelių būklę.

  • 2024-09-17T16:33:44+03:00

    Vertinant transporto infrastruktūros būklę, gal būt ir reikia. Tačiau infrastruktūros sektoriaus gen. rangovus vienijančios asociacijos vadovas matyt taip pat gerai žino ir asociacijos narius kamuojančias problemas. Dėl nuo 2009 metų mažėjusio realaus (įvertinus infliaciją) kelių priežiūros ir remonto finansavimo, sektoriaus pajėgumai susitraukė. Įmonės per mažai investavo į inovacijas (kelių direkcija, dabartinė Via Lietuva, taip pat to niekaip neskatino, vengimas taikyti BIM tik vienas iš pavyzdžių), darbuotojų sumažėjo gal trečdaliu, iš verslo pasitraukė (bankrutavo, buvo perimtos, susikoncentravo kituose sektoriuose) eilė įmonių, ženkliai krito šiam sektoriui reikalingų specialybių populiarumas aukštosiose mokyklose. Verslas šiame statybų sektoriuje paskutinius 15 metų vystėsi apgailėtinai, lyginant su daugeliu kitų. Tą akivaizdžiai rodo auganti koncentracija, sėkmingų M&A sandorių stoka, menkas investicinis patrauklumas. Nemanau, kad asociacijos atstovaujamas verslas yra pajėgus efektyviai susidoroti su reikšmingai išaugsiančiomis darbų apimtimis, todėl auginti finansavimą dešimtimis procentų būtų neprotinga, 10% plius infliacija, kad žandai neplyštų.

  • 2024-09-17T19:50:30+03:00

    kai taip remontuoja, kelininkams išvis negalima pinigų patikėti. Viename ruože kur dažnai pravažiuoju, užtaisė duobes lopais. Šalia lopų už poros mėn. atsidaro kitos duobės. Užtaise jas. Dar neatsirado nauju duobiu, išgremžė ir išasfaltavo po dvi ilgas juostas ant kiekvienos važiavimo juostos. Nepraėjo nė pusmetis, dar lopų spalva nesupanašejo, išasfaltavo visą ruožą per visą plotį. Turtingi esam.

    • 2024-09-17T23:35:41+03:00

      O ką jūs siūlot? Duobes turėjo pusmečiui palikt nesutvarkytas, nes buvo planuojamas viso kelio perasfaltavimas? Ar atsiradus kelioms duobėms pult visą kelią perasfaltuot?

  • 2024-09-18T09:37:13+03:00

    Tai jie gi AB, tai tegul dabar patys ir galvoja kaip uzsidirbt ta 1 mlrd :)))

    • 2024-09-19T00:23:10+03:00

      I Maldyvus konferencijoms reik, keliai palauks ...

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791