Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-14 11:13
2025-11-13 10:33
2025-11-13 05:45
2025-11-12 09:03
RĖMIMAS
2025-11-11 16:20
2025-11-11 12:10
2025-11-10 15:35
2025-11-10 10:10
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kiek laiko truks taip ir neparašyta. Amazing.
tai parašyta, kad panašiai kaip automobiliu. matyt apie 3,5-4 val. nėra blogai pradžiai. 2030 turbūt ir per 2 val pavyks
Biurokratų "panašiai" būna su 50% paklaida.
Panašiai kaip automobiliu nebus, nes realiai vertinant reikėtų pridėti laiką nuo namų iki geležinkelio stoties + keliolika min iki traukinio išvykimo, po to analogiškai Rygoje. Bet kas neturi automobilio ar nenori vairuoti, tai pora valandų plius, matyt, nebus didelė kliūtis.
Nebus per 2 valandas, nes tada reikėtų, kad nebūtų tarpinių stotelių ir varytų visą kelią bent 200.
Vilnius-Šiauliai yra vienas iš maršrutų, kur su traukiniu greičiau nei su automobilius, nes su šiuo, ypač kai dabar nemaža remontų, per 2 val. nuvykti yra sunkokai. Žinant, kad toliau vėžė ant Jelgavos ir Rygos gana tiesi, manau tikrai bus pan. greitis kaip šiuo metu su autobusu, o galbūt ir greičiau. Dar aišku priklausomai kiek stoviniuos stotyse.
Puikios zinios, bet konkuruoti su autobusais, kai ju kainos is Vilniaus i Ryga yra nuo 5 iki mazdaug 20 EUR, bus nelengva. Manau, jog butu verta pagalvoti apie papildoma rytini arba naktini traukinio reisa i Varsuva, nes dabartinis isvykimo laikas nera labai patogus, norint is ten vykti kazkur toliau.