2023-07-27 08:45

Kada imtis dirbtinio intelekto: susidomėjimas „ChatGPT“ paskatino „Girteką“ kurti savo įrankį

„Girtekos“ biuras Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Girtekos“ biuras Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Įvairias sritis užkariavus dirbtiniu intelektu (DI) pagrįstiems sprendimams, logistikos ir transporto sektoriaus įmonės raginamos į vandenį stačia galva dar nešokti. Pirmiausia, sako Rasma Saulė, krovinių gabenimo UAB HRX vadovė, reikia bent jau skaitmenizuoti bendrovėje vykstančius procesus. Tik paskui, kaip rodo „Girtekos“ įmonių grupės pavyzdys, bus galima imtis netgi nuosavų įrankių kūrimo.

Apie sprendimus, pagrįstus dirbtiniu intelektu, „Girtekos“ įmonių grupė galvojo bent dešimtmetį. Paskelbęs, kad įdarbino DI sprendimą, sukurtą drauge su Vengrijos bendrove „Nexogen“, kaip rašė VŽ, Edvardas Liachovičius, UAB „Girteka Holding“ vadovas ir bendraturtis, prisipažino, kad šis bandymas – trečias, nes pirmi du nebuvo sėkmingi.

Svarbiausi žingsniai

Jonas Miliauskas, „Girtekos“ grupės IT integracijų vadovas, paklaustas, kokių namų darbų reikia panorus naudoti DI, pabrėžė, kad pirmiausia reikia vizijos, kaip įmonė atrodys įdiegus sprendimą.

52795
130817
52791