Elektrinį lokomotyvą įsigijusios „Transachemos“ vadovas mato ekonominį pirkinio motyvą

Achemos grupei priklausanti transporto įmonė pradėjo naudoti akumuliatorių tiekiama elektra varomą manevrinį lokomotyvą, skelbia sumažinsianti ne tik triukšmo ir taršos lygį, bet ir gausianti naudos iš pigesnės energijos.
Pirmasis bendrovės nusipirktas akumuliatorinis lokomotyvas gali traukti iki 3.000 t svorio vagonų sąstatus.
Transachemos pranešime cituojamas Jonas Varkulevičius, įmonės generalinis direktorius, sako, kad naujasis pirkinys ne tik užtikrina aplinką tausojantį krovinių pervežimą, nes dyzelinas pakeistas elektra, bet ir yra ekonomiškai naudingas.
Investavome į riedmenų parko atnaujinimą ir įsigijome tvarų lokomotyvą. Jis iš Bulgarijos mums pristatytas dar visai neseniai, tačiau jau spėjome įsitikinti savo pirkinio naudingumu: nors jis atrodo ne didesnis už automobilį, lengvai patraukė 1.500 tonų krovinį, pranešime cituojamas įmonės vadovas.
Jis pasakoja, kad pasižiūrėti vienintelio tokio šalyje lokomotyvo atvyksta kolegos ir iš kaimyninių valstybių.
Lokomotyvo svoris 47 t, ilgis 7,7 m, o triukšmo lygis judant yra minimalus neviršija 10 decibelų. Dyzelinio lokomotyvo skleidžiamas triukšmas siekia 115 decibelų.
Lokomotyve sumontuoti du akumuliatoriai, kurių talpa sudaro po 1.400 Ah. Pilnai įkrautos baterijos lokomotyvui leidžia dirbti apie 7,5 val., iki žemiausios leistinos 30% įkrovos ribos. Akumuliatorių įkrovimo laikas nuo 30% iki maksimalaus lygio trunka maždaug 56 val.
Lokomotyve įrengtas nuotolinio valdymo įranga su nešiojamu pulteliu, kurio veikimo atstumas iki 300 m. Jame įdiegtos ir saugos sistemos: automatinis stovėjimo stabdys, avarinis stabdymas, akumuliatorių įkrovos stebėsena, mašinisto budrumo įrenginys SIFA.
J. Varkulevičius pasakoja, kad šiuo metu personalas yra apmokomas naudotis elektrinio lokomotyvo galimybėmis. Paskutinėmis vasario dienomis atvežta transporto priemonė bandymų metu nuvažiavo apie 200 km.
VŽ rašė, kad Klaipėdos jūrų krovinių kompanija Bega savo teritorijoje dirbančius lokomotyvus pakeitė elektra varomais robotais, o 2017 m. ėmėsi iniciatyvos, kuriant suskystintomis gamtinėmis dujomis varomą lokomotyvą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti