Verslas juda tvarumo link

Kaip sukurti 15 minučių miestą? Kodėl viešasis transportas yra darnaus miesto stuburas ir ar įmanoma gyventi be automobilio? Į šiuos klausimus atsakymų ekspertai ieškos JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) organizuojamoje nuotolinėje konferencijoje Verslas juda 2022. Tvarumo link. Gruodžio 7 d., 10 val., vyksiančiame renginyje verslo ir valstybinių įstaigų atstovai bei miesto gyventojai turės galimybę susipažinti su sprendimais, vedančiais link darnaus ir tvaraus judumo kūrimo Vilniaus mieste.
Ekspertai vieningai tvirtina judėti tvariai apsimoka. Taip ne tik sutaupoma pinigų ir brangaus laiko, bet ir prisidedama prie aplinkos saugojimo.
Viešojo transporto bilietus savo darbuotojams kasmet kompensuoja apie 600 įmonių Vilniaus mieste. Džiaugiamės, kad vis daugiau socialiai atsakingų verslų prisideda prie Vilniaus darnaus judumo plano tikslų įgyvendinimo, mažesnių spūsčių ir aplinkai draugiškesnių kelionių po Vilnių, teigia Jonas Damidavičius, JUDU judumo transformacijos vadovas.
Nemokamai į renginį užsiregistruoti galima ČIA.
Automobilius Vilniaus gatvėse vis dažniau keičia aplinkai draugiškos transporto priemonės
Spūstyse vilnietis per metus vidutiniškai praleidžia 32 val., rodo JUDU duomenys. Ekspertai teigia, jog kylančios kuro kainos, sparčiai besiplečiančios apmokestinamos parkavimo zonos mieste, automobilių remontas ir kitos eksploatacijos išlaidos skatina gyventojus vis dažniau ieškoti alternatyvių judėjimo būdų.
Anot JUDU viešojo transporto organizavimo vadovės Loretos Levulytės-Staškevičienės, vienas dažniausių sprendimų, leidžiančių išvengti kamščių mieste viešasis transportas.
Viešojo transporto paslaugų vystymas strateginė Vilniaus miesto kryptis. Kelionės autobusais ir troleibusais tampa vis patogesnis ir patrauklesnis judėjimo būdas sostinėje joje kasdien į gatves išrieda daugiau kaip 380 atnaujintų autobusų ir troleibusų. Mūsų tikslas užtikrinti, kad iki 2030 m. Vilniaus gatvėmis važinėjančių viešojo transporto autobusų vidutinis amžius būtų ne didesnis nei 5 m., o troleibusų 6,6 m. Elektrinės transporto priemonės turėtų sudaryti ne mažiau 55 proc. viešojo transporto parko, alternatyviais degalais varomas transportas 45 proc. parko, teigia L. Levulytė-Staškevičienė.
Ji taip pat pažymi, jog vilniečiai, siekdami išvengti kamščių, taupyti savo laiką ir gyventi tvariau, vis dažniau naudojasi Statyk ir važiuok aikštelėmis: Pastebime, jog toliau nuo miesto centro gyvenantys vilniečiai kasmet vis aktyviau naudojasi šia paslauga. Per šiuos metus visų keturių Statyk ir važiuok aikštelių (Ukmergės g. 246 (šalia PC Senukai), Sėlių g. 62 (Žvėryne), Savanorių pr. 124, V. Pociūno g. 8 (šalia PC Vilnius Outlet) užimtumas auga arba atsistato po pandemijos.
Kaip verslas gali prisidėti prie užterštumo ir spūsčių mažinimo Vilniaus mieste nuotolinėje nemokamoje konferencijoje Verslas juda 2022. Tvarumo link pristatys šios srities profesionalai: Bolt vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius, NT vystytojo Releven Tvarumo ir inovacijų direktorius Guido Wolf, JUDU viešojo transporto organizavimo vadovė Loreta Levulytė-Staškevičienė, TRINITI JUREX vyresnysis teisininkas, mokesčių ekspertas Lukas Pultaražinskas, Vilniaus miesto savivaldybės vyriausiasis inžinierius Anton Nikitin, LTG Link Verslo vystymo ir rinkodaros vadovė Dovilė Aleksandravičienė, Susisiekimo ministerijos Ateities susisiekimo politikos grupės vyresnioji patarėja Jurgita Rimkuvienė, Technopolis Lietuva paslaugų vadovė Vytautė Jonaitė. Renginį moderuos JUDU judumo transformacijos vadovas Jonas Damidavičius.
Nemokamai į renginį užsiregistruoti galima ČIA.
JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti