„Ford Trucks“ pristato naują vilkiką: 100% elektrinį, taupesnį, valdomą autonomiškai

Reklama publikuota: 2022-09-22
svg svg

Viena didžiausių pasaulio automobilių gamintojų patvirtino ambicingą tikslą: planuojama, kad iki 2030 m. 50% „Ford Trucks“ parduodamų sunkvežimių Europoje sudarys transporto priemonės su nuline anglies dvideginio emisija. Hanoveryje vykstančioje „IAA Transportation 2022“ parodoje „Ford Trucks“ pristato pirmuosius visiškai elektrinius sunkvežimius, žengdama didžiulį žingsnį tvarumo link sunkiasvorių krovininių transporto priemonių kategorijoje. „Ford Trucks“ F karta pasiūlė technologijas, kurios tenkina įvairius klientų poreikius: nuo nulinės emisijos iki autonominių transporto priemonių.

„Ford Trucks“ – vienintelis kompanijos „Ford“ sunkiasvorio krovininio transporto priemonių pasaulinis prekės ženklas – Hanoveryje, Vokietijoje, rugsėjo 20–25 d. vykstančioje svarbiausioje tarptautinio mobilumo, transporto ir logistikos parodoje „IAA Transportation 2022“ pristato savo pirmuosius 100% elektrinius sunkvežimius. „Ford Trucks“ akcentuoja, kad sukurtos inovacijos ir naujos kartos technologijos padės išlaikyti aukštas įmonės pozicijas gamybos, dizaino, produktų vystymo, naujų ryšio technologijų srityje ir sudarys sąlygas klestėti verslui. Ilgesnę nei 50 metų sunkiasvorių krovininių transporto priemonių kūrimo patirtį turintis „Ford Trucks“ parodoje „IAA Transportation 2022“ pristato F kartos sunkvežimių transformacijos rezultatus, tarp kurių planai dėl nulinės anglies dvideginio emisijos sprendimų, įspūdingos naujos specifikacijos ir savybės, kurios užtikrins aukštas įmonės pozicijas gamybos, dizaino ir produktų vystymo srityje.

Beje, „Ford Trucks“ 2018 m. Hanoveryje laimėjo prestižinį „International Truck of the Year 2019“ titulą su F-MAX modeliu, o dabar grįžo parodyti naujausių pasiekimų nulinės emisijos srityje. Įmonė, anksčiau pasirašiusi Europos automobilių gamintojų asociacijos (angl. The European Automobile Manufacturers' Association, ACEA) deklaraciją dėl perėjimo prie nulinės emisijos vežant krovinius, neseniai paskelbė savo tikslą: 2040 m. pardavinėti tik nulinės emisijos sunkiasvores krovinines transporto priemones. F kartos transformacijos rezultatai, apimantys visiškai elektrines transporto priemones su integruotomis ir autonominėmis transporto priemonių technologijomis, reiškia, kad „Ford Trucks“ yra dar vienu žingsniu arčiau savo tikslo.

Tikslas 2030 m.: 50% parduodamų sunkvežimių – su nuline anglies dvideginio emisija

„Ford Trucks“ viceprezidentas Serhanas Turfanas teigia, kad „įgyvendindami F kartos transformaciją, jau 2030 m. 50% mūsų pardavimų Europoje sudarys transporto priemonės su nuline anglies dvideginio emisija“. „Ford Trucks“ naujos kartos visiškai elektrinė transporto priemonė, sukurta vadovaujantis principu „Esame partneris kelyje, kuris rūpinasi savo klientais ir užtikrina verslo klestėjimą“. Ji išsiskiria pažangiomis ryšio funkcijomis ir siekia būti labai konkurencingu Europos rinkoje dėl savininkams patrauklių bendrųjų sąnaudų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Atstovaudami inovatyvų prekės ženklą įsiklausome į savo klientų poreikius, susitelkiame į mokslinių tyrimų plėtrą, kad rinkai pateiktume pažangiausias naujos kartos technologijas. Todėl iš esmės mūsų tikslas – padėti sumažinti kelių transporto veiklos sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją bei padidinant transporto priemonių parko produktyvumą, – sako S. Turfanas. – Sustiprinti pozicijas Europoje dabar yra mūsų aukščiausias prioritetas. Remdamiesi sėkme dabartinėse rinkose iki 2024 m. planuojame pasiekti 50 Europos šalių. Vadovaudamiesi ES žaliuoju kursu ir „Ford“ pasaulinio tvarumo tikslais mes žengiame didelį žingsnį šio siekio link – 2040 m. savo elektriniais sunkvežimiais užtikrinti nulinį anglies dvideginio išmetimą ir išsiplėsti Europos rinkose. Artimiausias tikslas, – kad iki 2030 m. 50% Europoje parduodamų transporto priemonių būtų su nuline anglies dvideginio emisija.“

Sunkvežimiai su elektriniais varikliais suteiks daug privalumų

„Ford Trucks“ visiškai elektrinis sunkvežimis, kurio naudingoji apkrova yra 18–26 tonos, pasižymi puikiu manevringumu ir siūlo daug privalumų, įskaitant geresnes mėnesio energijos sąnaudas palyginti su transporto priemonėmis su vidaus degimo varikliais. Pavyzdžiui, energijos sąnaudos sumažės beveik perpus, o išlaidos priežiūrai, matyt, sumažės dviem trečdaliais, nes elektrinėse transporto priemonėse yra mažiau judančių dalių, kurioms reikia priežiūros.

Be to, daugelis Europos šalių skatina verslą investuoti į elektrines transporto priemones. Visi šie veiksniai daro teigiamą poveikį bendroms išlaidoms. Prognozuojama, kad „Ford Trucks“ visiškai elektrinio sunkvežimio išlaidos per 4 metus bus mažesnės palyginti su dyzelinėmis transporto priemonėmis, kurių įsigijimui ir išlaikymui nebus teikiama jokia parama.

Beje, Hanoverio parodoje „Ford Trucks“ komanda demonstruoja savo sukurtas technologijas integruotam ir autonominiam vairavimui. Jos lankytojai gali išbandyti nuotolinio vairavimo technologijas ir valdyti „F-Max“ testavimo trasoje Eskišechire (Eski?ehir, Turkija), esančioje už 2.000 km. Komanda pristato „Ford Trucks CARE“ ekosistemą, kuri siūlo programinės įrangos, darbingumo, elektromobilumo, finansinių sprendimų ir pritaikymo paslaugas.

Naujos funkcijos palengvina vairuotojų ir automobilių parko vadovų gyvenimą

„Ford Trucks“ atstovai taip pat informuoja, kad naujos „ConnecTruck“  funkcijos palengvina vairuotojų ir automobilių parko vadovų gyvenimą. „Ford Trucks“ savo automobilius paverčia duomenimis valdomais, integruotais mobilumo produktais, aprūpintais naujos kartos technologijomis, kurios klientams suteikia didžiulę naudą. Tarp naujausių technologijų – ir GPS pastovaus greičio palaikymo bei daugialypės terpės sistemos, kurios palengvina vairuotojų ir automobilių parko vadovų darbą, siekdamos kuo ilgiau išlaikyti transporto priemones kelyje ir pasiekti jų 100% veikimą.

„Ford Trucks“ taip pat siūlo saugesnius, greitesnius ir efektyvesnius transportavimo sprendimus su autonominėmis technologijomis. „Ford Trucks“ inžinierių sukurta „Level 4 Highway Pilot“ savaiminio vairavimo technologija leidžia vairuotojams savo transporto priemonėmis autonomiškai važiuoti tarp H2H (angl. Hub-to-Hub) logistikos centrų. Kaip vienas svarbiausių transporto pramonės elementų, „Ford Trucks“ nuo šiol galės pasiūlyti daug saugesnį, greitesnį, ekologiškesnį ir, svarbiausia, žymiai patikimesnį transportą. „Ford Trucks“ nuotolinio vairavimo technologija leidžia vairuotojams nuotoliniu būdu prisijungti prie autonominės transporto priemonės ir ją vairuoti ypatingais atvejais, kai autonominės operacijos metu reikalinga žmogaus pagalba.

Dar viena „Ford Trucks“ sukurta technologija – autonominis atbulinis transporto priemonės statymas. Jis supaprastina parkavimą, nes ši funkcija leidžia autonomiškai važiuojančiam sunkvežimiui prisiparkuoti prie pakrovimo ir iškrovimo rampų kaip patyrusiam sunkvežimio vairuotojui.

Lietuvoje vienintelis oficialus „Ford Trucks“ atstovas ir distributorius yra UAB „Fleeton“, „Autokurto“ įmonių grupės narys. „Autokurtas“ – „Ford Trucks“ serviso partneris bei laikinas importuotojas.

„Ilgainiui visą „Ford Trucks“ prekybos veiklą planuojama perduoti į „Fleeton“ rankas. Visais klausimais dėl „Ford Trucks“ esamų ir naujų produktų kviečiame kreiptis į mus iš karto po parodos – operatyviai ir kvalifikuotai pasistengsime atsakyti į visas užklausas, pateiksime įpareigojančius pasiūlymus su aiškiomis kainomis bei pristatymo terminais“, – sako „Fleeton“ komercijos vadovas Tomas Rainys.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Rašyti komentarą 0
Paslaugų eksportas antrąjį ketvirtį ketvirtadaliu didesnis nei prieš metus

Lietuvos paslaugų eksportas antrąjį ketvirtį siekė 4,2 mlrd. Eur – 25,5% daugiau nei pernai tuo pačiu metu.

Verslo aplinka
2022.09.30
VVT profesinė sąjunga susitarė dėl atlyginimų kėlimo, streiką atideda

Bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) įsipareigojus nuo lapkričio 10% darbuotojams didinti...

Logistika
2022.09.30
Rugsėjį pradėti ir baigti NT projektai Premium

Rugsėjį Vilniuje pradėtos „Lidl“ logistikos centro, daugiabučių, Šilalės rajone – karinio miestelio statybos.

Statyba ir NT
2022.09.30
LTG vadovas: per mėnesį iš Ukrainos pervežama apie 15.000 t žemės ūkio produkcijos

Egidijus Lazauskas, „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) vadovas, sako, kad iš Ukrainos per Lenkiją į Lietuvą...

Logistika
2022.09.30
„Autokurtas“ koncentruojasi į pagrindinę veiklą, perduoda sunkvežimių pardavimą Verslo tribūna

Pilno aptarnavimo sunkvežimių remonto paslaugas teikiančios ir „Ford Trucks“ sunkvežimiais prekiaujančios UAB...

Logistika
2022.09.30
LTG: Kaliningrado tranzito krovinių srautas mažėja

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ VŽ nurodė, kad rugsėjį matomas...

Logistika
2022.09.29
„Teltonika“ pradėjo masinę elektromobilių įkrovimo stotelių gamybą

Lietuvos aukštųjų technologijų įmonių grupės „Teltonika“ bendrovė „Teltonika Energy“ Vilniuje pradėjo masinę...

Pramonė
2022.09.29
„Porsche“ akcijos prekybą pradėjo šoktelėjimu

„Volkswagen“ koncernas sėkmingai įgyvendino vieną didžiausių IPO Europos biržų istorijoje. Pirmą listingavimo...

Rinkos
2022.09.29
Vežėjai ir profsąjungos – nesibaigiančiame kovos ringe Premium

Vairuotojų profsąjungos nepailsdamos skelbia, kad dėl tolimųjų reisų vairuotojų darbo sąlygų kylančios...

Logistika
2022.09.29
Vilniaus užmojis – totali 42 ha teritorijos konversija Naujininkuose

Vilniaus miesto savivaldybė nori matyti visiškai kitokius Naujininkus – milžiniškos teritorijos konversijai...

Statyba ir NT
2022.09.28
„AirBaltic“ pranešė apie 18 naujų maršrutų iš Baltijos šalių sostinių

Nauja skrydžių programa vadinama didžiausia plėtra bendrovės istorijoje, Vilniui tenka 4 nauji maršrutai.

Logistika
2022.09.28
Po 2 metų derybų „Tuvlitos“ kontrolė – vienose rankose, planuojama plėtra Premium 8

Vilniaus regione veikianti techninės priežiūros įmonė „Tuvlita“, pasikeitus akcininkų struktūrai, nori...

Logistika
2022.09.28
„Adampolis Rental“: vis daugiau verslų supranta, kad technikos nuoma verta didelio dėmesio Verslo tribūna

Nuo mažiausio, į vonios kambarį įvažiuoti galinčio ekskavatoriaus, iki teleskopinių rotacinių krautuvų ir 3D...

Aiškėja „Omberg“ pirmojo komercinio NT projekto planai Kaune 1

Aiškėja daugiau detalių apie nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovės „Omberg Group“ planus Kaune statyti...

Statyba ir NT
2022.09.27
S. Saikovskaja vadovaus kelionių organizatoriui „Join UP! Baltic“

Prieš keturis mėnesius į Baltijos šalių, taip pat ir Lietuvos, rinką įžengusiam kelionių organizatoriui „Join...

Vadyba
2022.09.27
Lietuvos vardą pasaulyje garsina ir krautuvų vairuotojai Verslo tribūna

Sporto šakos būna pačios įvairiausios ir nebūtinai jos turi būti olimpinės – mūsų šalies vardą garsina ir...

Pandemijos spaudimą suvaldžiusi VIA 3L LT mokosi atlaikyti elektros šoką Premium

Finansinius metus užbaigusi buvusi „Girtekos“ įmonė toliau integruojasi į Estijos logistikos grupę ir...

Logistika
2022.09.27
„CarVertical“ patirtis: kaip augti, kai žemė dreba po kojomis, ir nedrebinti kinkų Premium 1

Sparčiai augančių įmonių strategijas ir planus sumaišė prieš kone trejus metus prasidėjusi pandemija. Verslas...

Gazelė
2022.09.26
Šiaulių oro uosto pelnas pirmąjį pusmetį viršijo metų planą daugiau nei dukart

Šiaulių oro uostas šiemet sausį–birželį uždirbo 124.800 Eur neaudituoto grynojo pelno – 15 kartų daugiau nei...

Logistika
2022.09.26
Tiekimo grandinės išsitempusios, kai kurių prekių trūksta Premium

Sunkumų, kokių buvo per pandemiją ir pradėjus stipriai brangti jūriniams pervežimams, dabar prekių tiekime...

Prekyba
2022.09.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku