Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-02 08:56
RĖMIMAS
2025-12-01 06:00
2025-11-30 09:18
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Toli neis, sprendžiant iš grafų, tai ir įkainiai 50% pakelti, nes nuvažiuojamu km ir laiko kiekis krito, tai augimas ne per naujų klientų pritraukima.
Butent! Realiai nuvaziuojamas atstumas net sumazejo lyginant su 2020 m. Nors parkas didejo, vadinasi sumazejo uzkrovimas. Realiai bepigu dabar reeksportuoti masinas, kai toks stygius ir is to uzdirbti pelnus. Labai jau netvarus toks verslo modelis.
tvarus verslo modelis, kuris nuostoli generuoja ir zemiau savikainos veza? kam daugiau km, jei nuostoli generuoji?
O dabar jau tvarus verslo modelis jei uzdirba pelna ne is nuomos, o is masinu perpardavimo?
jei uzirba, mano vertinimu tvarus. Verslo tikslas uzdirbti.
Idomu kaip seksis, kai Bolt ateis.
jei Bolt'ui LT pagrindine rinka, tai reikia investuotojams susirupinti ar ten pinigus deda:)
Kiek pajamų iš veiklos, o kiek iš automobilių pardavimo? Pernai 80% pajamų buvo iš auto pardavimo, tai tie pjamų augimai nedaug ką pasako apie įmonės rezultatus.