Nepaisant pasitraukimo iš Rusijos, „Maersk“ džiaugiasi pirmojo ketvirčio rezultatais

Pirmąjį šių metų ketvirtį Danijos transporto ir logistikos grupė Maersk gavo 6,8 mlrd. USD grynojo pelno.
Anot The Loadstar, rekordinis rezultatas buvo pasiektas nepaisant 718 mln. USD vertės sumažėjimo, kurį nulėmė įmonės veiklos Rusijoje stabdymas, dėl ko teko nurašyti ir 20.000 Rusijoje įstrigusių konteinerių bei bendrovę Global Ports Investments".
Pajamos už krovinių vežimą sudarė 13,6 mlrd. USD, todėl vidutinis tarifas siekė 2.276 USD už TEU, palyginti su 1.331 USD už TEU anksčiau.
Danijos transporto ir logistikos grupės pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo 55% iki 19,3 mlrd. USD, kadangi pavyko pritraukti daugiau klientų ir sudaryti ilgalaikes sutartis aukštesnėmis kainomis. Tam bendrovei pasitarnavo tiekimo grandinių trikdžiai. Siekdami didesnio stabilumo, 80% klientų pasirašė sutartis šiems metams, o vidutinis tarifas padidėjo 1.400 USD už FEU.
Sorenas Skou, Marsk generalinis direktorius, nurodė, kad dėl likusių sutarčių dar vyksta derybos. Tačiau pridūrė esąs įsitikinęs, jog vidutinis metinis tarifų augimas išliks, o tai šių metų finansinius rezultatus papildys apie 10 mlrd. USD pajamų už krovinių vežimą.
Maersk visų logistikos įmonių pajamos išaugo 41% iki 2,9 mlrd. USD.
Dėl Maersk sprendimo pasitraukti iš verslo Rusijoje jos turimos bendrovės Global Ports Investments, valdančios šešis terminalus Rusijoje, akcijų paketo vertė sumažėjo 485 mln. USD. Tačiau bendrovė nurodė, kad vyksta derybos dėl akcijų pardavimo su keliais potencialiais pirkėjais
Negrįšime į Rusiją, kol nemanysime, kad ji vėl atlieka gerą ir konstruktyvų vaidmenį pasaulyje, per spaudos konferenciją sakė S. Skou.
Pirmadienį Maersk atliko paskutinę krovos operaciją Rusijos uoste. O bendrovės biurai Tolimuosiuose Rytuose, Novorosijske ir Kaliningrade bei Baltarusijoje turėtų būti uždaryti 2022 m. vasarą. Sankt Peterburgo ir Maskvos biurai veiks iki šių metų pabaigos.
Kaip skelbia Reuters, taip pat įmonė nurodė, kad atsinaujinusi įtampa Kinijoje pirmo ketvirčio rezultatams pasijuto minimaliai. Todėl kitą ketvirtį tai gali pasijausti reikšmingiau.
Viena didžiausių pasaulyje konteinerių gabentoja, užimanti apie 17% rinkos, taip pat teigė, kad nors pandemijos metu vartotojai daugiau išleido prekėms, o ne paslaugoms (pvz. restoranams ir kelionėms), padėtis keičiasi.
Sumažėjęs COVID-19 pandemijos poveikis turėtų palaikyti pasaulio ekonomiką, tačiau išlaidų struktūra greičiausiai persiskirstys. Žmonės gali daugiau pinigų skirti paslaugoms, o ne prekėms, kas taip pat gali turėti pasekmių bendrovės ateičiai, prognozuoja bendrovė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti