Pietinį Klaipėdos uosto pakraštį planuojama skirti pramoginei laivybai

Pietinės Klaipėdos jūrų uosto dalies teritorijoje ketinama įrengti pramoginių laivų uostą, o Kuršių marias sujungti su Karaliaus Vilhelmo kanalu.
Vystoma pietinių uosto vartų teritorija būtų naudojama ne tik pramoninei veiklai, bet ir miestiečių poreikiams, sako Klaipėdos uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Pietiniai vartai bus naudojami ne tik įprastoms uosto veikloms, čia taip pat numatome ir mažųjų bei pramoginių laivų uosto infrastruktūrą, direkcijos pranešime cituojamas A. Latakas.
Bendrovės Sweco Lietuva perengtuose projektiniuose pasiūlymuose numatyta pastatyti keleiviniams keltams skirtą krantinę, taip pat prieplauką su pontoniniais lieptais, kranu laivams nuleisti ir iškelti, slipu ir zona buriavimo mokyklai. Prieplauka būtų pritaikyta švartuoti daugiau kaip 300 laivų, kurių ilgis iki 15 metrų.
Svarbiausiu statiniu taptų dvi apsauginės dambos, būtinos išlaikyti tinkamą hidrodinaminį režimą išgilinus uosto akvatoriją.
Projektuotojų pasiūlymuose taip pat numatyta galimybė ateityje sujungti Karaliaus Vilhelmo kanalą su Kuršių mariomis ir atverti galimybę susisiekimui tarp jų.
Visuomenė su siūlomu planu gali susipažinti iki balandžio pabaigos, gegužės 2-ąją planuojamas viešas projekto aptarimas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti