Vokietija trigubai didina vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores atsisakyti iškastinio kuro bei dekarbonizuoti savo transporto tinklą.
Degalinių skaičius didžiausioje Europos ekonomikoje iki 2030 metų padidės daugiau nei tris kartus iki 300, sakoma antradienį paskelbtame degalinių tinklo operatorės H2 Mobility bei projekto finansinių rėmėjų pranešime.
Degdamas vandenilis išskiria tik garus ir neišskiria anglies dioksido, todėl tai yra patraukli alternatyva iškastiniam kurui.
Tinklo plėtra bus finansuojama 70 mln. Eur injekcija iš specializuoto investicinio fondo Hy24, kuriam taip pat priklausys 40% projekto akcijų.
Esamos tinklo akcininkės, įskaitant Air Liquide, Daimler Truck, Hyundai, Linde, OMV, Shell ir TotalEnergies, investuos dar 40 mln. Eur.
Rėmėjai tikisi, kad Vokietija, kuri jau dabar gali pasigirti tankiausiu Europoje vandenilio degalinių tinklu, taps Europos transporto tinklo stuburu, kuriame vandenilis bus labai svarbus siekiant sumažinti išmetamų teršalų kiekį. Naujosios degalinės bus sutelktos pagrindiniuose ir didelio eismo keliuose.
Skirtingai nuo keleivinių transporto priemonių, elektriniai varikliai šiuo metu nelaikomi pakankamai galingais, kad juos būtų galima naudoti sunkiasvorėse transporto priemonėse.
Vandenilis yra geriau pritaikytas sunkvežimiams ir autobusams, todėl transporto priemonių vairuotojai gali greitai pasipildyti degalų ir įveikti didelius atstumus neprarasdami naudingos apkrovos, teigia projekto dalyvės.
2021 metais Prancūzijos bendrovių Air Liquide, TotalEnergies ir Vinci kartu su privačiu investicijų namu Ardian įkurtas fondas Hy24 yra skirtas būtent vandenilio infrastruktūros projektams.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti