Sankcijos Rusijai gali atimti trečdalį „Estijos geležinkelių“ pajamų

Įmonės uždavinys artimiausiai ateičiai ieškoti naujų prekybos srautų tarp Skandinavijos ir Azijos arba Europos.
Kaido Zimmermannas, Estijos valstybinės geležinkelių infrastruktūros valdytojos ir prevežimo operatorės Eesti Raudtee valdybos pirmininkas pareiškė, kad tarptautinės sankcijos Rusijai tiesiogiai paliečia krovinių siuntėjus, kurie Estijos geležinkeliams moka naudojimosi infrastruktūra mokestį,. Pasak jo, dėl to bendrovė gali netekti trečdalio (maždaug 10 mln. Eur) metinių pajamų.
Kita vertus, jo teigimu, sankcijos taip pat spartina krovinių srautų geležinkeliais perorientavimą iš rytų-vakarų krypties į šiaurės-pietų kryptį šis procesas prasidėjo jau prieš kelerius metus.
Tai atsiliepia terminalams, siuntėjams ir gavėjams, jų klientams ir verslo ryšiams. Šis sudėtingas procesas gali pareikalauti papildomų investicijų, sakė K. Zimmermannas.
Pasak jo, Estijos geležinkelių uždavinys artimiausiai ateičiai ieškoti naujų prekybos srautų tarp Skandinavijos ir Azijos arba Europos.
Bendrovė optimizuoja išlaidas, tačiau, anot K. Zimmermanno, didelių atleidimų neplanuoja.
Estijos geležinkeliai turi gana ambicingą investicijų planą ir ketina užbaigti tokius svarbius projektus kaip elektrifikavimas, saugos ir pralaidumo didinimas, eismo valdymo sistemų modernizavimas, o visa tai reikalauja, kad mūsų bendrovė turėtų reikiamą darbo jėgą, pridūrė jis.
2021-aisiais Estijos geležinkeliais pergabenta 23,4 mln. tonų krovinių 48% daugiau nei užpernai ir 9,6% daugiau nei ikipandeminiais 2019 metais. 55% jų pervežė Eesti Raudtee.
VŽ rašė, kad Lietuvos geležinkelių deklaruojami praradimai vien dėl sankcijų Belarusskalij trąšoms gali siekti 100 mln. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti