2022-03-14 16:47

Nutrūkus žaliavų tiekimui iš Rytų, geležinkelių klientai perorientuoja tiekimo grandines į Vakarus

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dėl sankcijų mažėjant galimybių atsivežti žaliavų iš Rusijos ir Baltarusijos, atrodo, kad „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės investicijos į infrastruktūrą Lenkijoje gali atsipirkti. Vis daugiau klientų kreipiasi ieškodami būdų perorientuoti tiekimo grandines iš Rytų į Vakarus.

Pernai, kai „Belaruskalij“ ir kitų baltarusiškų krovinių pervežimų praradimai buvo tik prognozė, „Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo ieškoti naujų rinkų ir įsteigė antrines įmones Ukrainoje ir Lenkijoje. Nors tuo metu, anot Nyderlandų geležinkelio logistikos naujienų portalo „Railfreight“, dėl didesnių kaštų jų nauda vertinta atsargiai, šiuo metu LTG padalinys Lenkijoje gali tapti viena išeičių, siekiant atsivežti reikalingų žaliavų Lietuvos gamintojams.

LTG Grupė VŽ nurodo, kad dar vertina, kaip jų veiklą paveikė kovo pradžioje į sankcijų sąrašus įtrauktų krovinių sustabdymas. Tačiau pastarosiomis dienomis bendrovė sulaukė pirmųjų užklausų dėl galimybių bendradarbiauti ir gabenti klientams reikalingą produkciją siaurąja vėže į Vakarus ir atgal.

52795
130817
52791