Didžiausias „DFDS Seaways“ keltas „Aura Seaways“ išplaukė į pirmąjį reisą

Tarp Lietuvos ir Švedijos pradeda plaukioti naujasis AB DFDS Seaways keleiviniskrovininis keltas Aura Seaways.
Didžiausias bendrovės keltas plukdys keleivius ir krovinius maršrutu tarp Klaipėdos ir Švedijos Karlshamno.
Aura Seaways yra pirmasis keleivinio laivo sertifikatą turintis, DFDS pastatytas keltas nuo 1982 metų. Taip pat naujasis keltas geriau atliepia mūsų tvarumo ambicijas iki 2030 metų 45% sumažinti CO2 emisiją. Aura Seaways atitinka EEDI (energijos efektyvumo projektavimo indekso) standartus. Kelto CO2 emisija vienai perkeliamai puspriekabei bus 20% mažesnė nei dabartinių mūsų keltų, sako Andersas Refsgaardas, DFDS viceprezidentas ir Baltijos regiono vadovas.

Jonas Nazarovas, AB DFDS Seaways vykdantysis direktorius, atkreipia dėmesį, kad tai didžiausias jų keltas Klaipėdoje.
Kalbant apie krovininę talpą, šiuo metu Baltijos jūroje jis, ko gero, didžiausias ro-pax tipo laivas, galintis plukdyti 4,5 km ilgio automobilių eilę. Jo galinės rampos, per kurias įvažiuoja automobiliai, krovinių denių, keleivių viešosios erdvės atrodo įspūdingai, pasakoja J. Nazarovas, AB DFDS Seaways vykdantysis direktorius.
Lydėjo ginkluota apsauga
Kelto kelionė iš laivų statyklos Kinijoje iki Klaipėdos truko 28 dienas. Įveikęs daugiau nei 11.000 jūrmylių, naujasis DFDS krovininiskeleivinis keltas Aura Seaways, 2022 sausio 17-osios naktį prisišvartavo Klaipėdoje. Dar savaitę užtruko paruošiamieji darbai ir Lietuvos bei Danijos jūrinių administracijų inspekcija.
Aura Seaways kapitonu tapo ilgametis DFDS darbuotojas Vytautas Valteras. Jis ir vadovavo įgulai, plukdant laivą iš Kinijos pro Adeno įlanką, Sueco kanalą, Malakos sąsiaurį.
Išplaukęs iš Kinijos, keltas turėjo daryti 120 jūrmylių lankstą, kad išvengtų ten siautėjusio taifūno. Pakeliui link Sueco kanalo, palei Somalio krantus, Aura Seaways plaukė su ginkluota apsauga tam, kad apsisaugotų nuo teroristų ir piratų atakų. Tuo metu laive galiojo specialus saugumo režimas, kurio metu buvo laikomasi sugriežtintų procedūrų.
Dėmesys vairuotojams
J. Nazarovas pažymi, kad krovinių gabenimas yra viena esminių įmonės teikiamų paslaugų.
Mūsų keltais keliasi daugybė vairuotojų, todėl jų patogumui kelte įrengta atskira maitinimosi ir poilsio zona, nurodo J. Nazarovas.

Keliaujantys Aura Seaways jame ras tris restoranus, tris barus, parduotuvę, vaikų žaidimo kambarį, erdvias viešąsias zonas.
Naujasis keltas neturi sėdimų vietų salono visi keleiviai keliaus dvivietėse arba keturvietėse kajutėse.
Pirmuoju savo reisu Aura Seaways į Karlshamną išplukdė daugiau nei 3.000 linijinių krovinio metrų ir 330 keleivių, įskaitant ir vilkikų vairuotojus, kuriuos aptarnauja 49 lietuviškos įgulos nariai. Keltas tarp Švedijos iš Lietuvos plaukios kasdieną. Išvykęs vakare, po 11 valandų kelionės paskirties uostą pasieks ryte.
DFDS visoje Europoje valdo virš 20 keltų maršrutų (9-ais iš jų gabenami ir keleiviai). Per metus kompanija perveža daugiau nei 5 mln. keleivių. Baltijos jūroje šiuo metu plaukioja 8 DFDS keltai, aptarnaujantys keturis maršrutus: iš Klaipėdos į Kylį (Vokietija), Karlshamną (Švedija), Kiogė/Fredericiją (Danija) bei iš Paldiskio (Estija) į Kapelskarą (Švedija).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti