LOGIFLY dirbtinio intelekto sprendimu logistikai džiaugiasi lyderiaujančios Lietuvos kompanijos

Reklama publikuota: 2021-11-09
svg svg

Daugiau nei 5 metus Lietuvos rinkoje veikiantis LOGIFLY sprendimas logistikos valdymui džiaugiasi sėkme – sparčiai plečia klientų ratą ir neria į tarptautinius vandenis. „Sėkmės pagrindas – stiprus produktas, klientų lūkesčių supratimas ir gilus procesinis mąstymas“ – sakė LOGIFLY kūrėjas ir vadovas Arminas Samsonas.

Kodėl niekas nedrįsta pavėluoti pristatyti prekes dideliam mažmenos tinklui, o net stambiai gamyklai, tai tolima svajonė?

Lietuvoje mažmenos tinklams prekės pristatomos tiksliai nurodytu laiku, pavėlavus prekės ne tik nepriimamos, bet ir gali būti išrašomos baudos.  Galėtume tvirtinti, kad mažmenos logistika dirba kaip šveicariškas laikrodis, o kitų, kaip šveicariškas sūris — daugybė skylių logistikos valdymo procese. Žinoma, viską nurašyti drausmei, baudoms ir pan. būtų labai neprofesionalu.  Mažmenos tiekėjai tiekia mažmenai metų metus, maršrutai nusistovėję, kroviniai iš esmės tokie patys. Tai leidžia šlifuoti reguliarų mažmenos tinklo aptarnavimą. Tačiau visai kitas vaizdas, jei kalbame apie gamyklas. Dažna iš jų gamina skirtingus užsakymus, jų dydis, įvykdymo terminai ir pristatymo šalys gali labai varijuoti.

Siekdamos užtikrinti sklandų darbo procesą, įmonės ieško sprendimų, bet ne visada pasirenka tinkamą.

Lietuvos įmonės vis daugiau investuoja į įvairius IT sprendimus, tokius, kaip "atvykimo ir išvykimo kontrolė”, “teritorijos valdymas”, “rampų valdymas”, “sandėlio valdymas”, “gamybos valdymas”. Bet yra didelė problema — dauguma šių sprendimų yra diegiami atskirai, dažnai sukurti skirtingų diegėjų, nepilnai išbaigti, dalis reikšmingos informacijos ir toliau pateikiama žodžiu, raštu, telefonu. Todėl IT sprendimai lyg ir yra, bet neveikia kaip vieninga sistema. Todėl susidaro įspūdis, kad išlaidos didelės, o nauda beveik neapčiuopiama.

Panagrinėkime dažnai pasitaikantį pavyzdį.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Įmonė įsigijo rampų planavimo modulį, sumontavo kelis ekranus, kad sandėlio darbuotojai ir vairuotojai matytų darbų eiliškumą. Tačiau prabėgus kažkuriam laikui nustojama planuoti, o ekranai išjungiami.

Kodėl? Gamybinėje aplinkoje transporto vėlavimas (dėl atstumų, nereguliarių maršrutų, skirtingų vežėjų ir pan.) yra greičiau norma, o ne išimtis. Todėl pavėlavus automobiliui, būtina perplanuoti rampos užimtumą. Tai dar būtų ne problema, jei žinotume kiek automobilių ir kiek laiko vėluos. Kadangi niekas negali atsakyti į šį klausimą — rampos planavimas tampa bergždžiu reikalu, tiesiog beprasmybe.

Ką daryti? Jei pakrovimas ir iškrovimas nedirbs taip laikrodis – efektyvumą įmonės mastu bus galima matyti kaip savo ausis. Šis, atrodantis nelabai jau reikšmingas, chaosas įmonės kieme gali lemti nuostolius visos įmonės mastu. Įsivaizduokite situaciją, kurią mes stebėjome — gamyba laukia kritinių žaliavų, kitaip ji neįvykdys svarbaus užsakymo. Atėjus numatytam atvykimo laikui paaiškėja, kad sunkvežimis į teritoriją neatvyko. Kviečiami vadybininkai, jie skambina logistikos įmonei, įmonė — transporto kompanijai, kuri priėmė užsakymą ir po gero pusvalandžio paaiškėja, kad sunkvežimis su kroviniu vis tik atvyko, bet jis laukia už vartų bendroje eilėje, nes niekur sistemoje nepažymėta, kad tai kritinis krovinys – to nežino nei vežėjas, nei vartų sargas, net ir sandėlio darbuotojai.

Grandinės stiprumas priklauso nuo silpniausios grandies.

nuotrauka::1 right

LOGIFLY kūrėjas, Arminas Samsonas, suprato, kad yra viena ypatingai svarbi vieta, kuri lemia visos logistikos efektyvumą. Tai užsakymo formavimo sistema, kuri sugeneruoja konkretaus užsakymo “ID”. Jeigu unikalus užsakymas formuojamas turint visus būtinus duomenis, jis atrakina vartus visos sistemos automatizavimui.

LOGIFLY esmė ir efektyvumo šaltinis — žinios kaip greitai sutvarkyti šią raktinę vietą. Daugelyje įmonių užsakymo sistema, tai paprastas EXCEL failas, klientų aptarnavimo ar pardavimų vadybininko kompiuteryje. Daugelis Lietuvos įmonių naudoja apskaitos ir sandėlių valdymo programas, bet jos nepritaikytos logistikos srauto valdymui, nekalbant apie visą logistikoje dalyvaujančią aparatinę įrangą – švieslentės, šviesoforus, svarstykles, numerių atpažinimo kameros, automatiniai vartai – visa tai nesujungus į bendrą sistemą efektyvumas negaunamas, nes tuos darbus turi atlikti atskiri darbuotojai.

„Turbūt didžiausias iššūkis įmonėse parodyti kokią pridėtinę vertę gali atnešti teisingai veikiantis skaitmenizuotas logistikos procesas. Klaidingas požiūris, jog už proceso efektyvumą atsakingas tik logistikos padalinys. Tik pakeitę požiūrį ir matydami visą srautą galime rasti žmogiškųjų resursų klodus“. — tvirtina LOGIFLY įkūrėjas A. Samsonas.

Kai tik sutvarkome “skyles” informacijos valdyme, pats laikas pereiti prie logistikos srauto valdymo.

„Vidutinio dydžio kompanija neturinti skaitmenizuoto logistikos proceso sugaišta virš 400 valandų per mėnesį informacijos paieškai, planavimui, derinimui ar klaidų taisymui. Laikas prarandamas pridėtinės vertės neturintiems darbams atlikti: skambučiams, elektroninio pašto tikrinimui ir laiškų rašymui, informacijos gavimui ir suvedimui iš vienos sistemos į kitą, atvykusio transporto paieškai ir iškvietimui. Šį darbą gali lengvai atlikti LOGIFLY sistema, o darbuotojai fokusuotųsi į veiklos proceso tobulinimą, naujų idėjų įgyvendinimą“, — sakė tiekimo grandinės ekspertas D. Radkevičius.

nuotrauka::2 left

LOGIFLY sprendimas panašus į oro uosto valdymą

Užsakymo numeris yra tolygus skrydžio numeriui. Su skrydžio numeriu yra susieta parduotų bilietų ir keleivių informacija. Yra žinoma kada lėktuvas atskris, kiek keleivių bus, kiek laiko užtruks išlaipinimas, valymas, įlaipinimas ir išvykimas. Švieslentėse ir televizoriuose aiškiai matome ir galime sekti pokyčius, gauti nurodymus.

Taip veikia ir LOGIFLY sistema. Dirbtinis intelektas yra pasitelktas greitam rampos užimtumo perplanavimui, konkrečių, o ne suvidurkintų pakrovimo/iškrovimo laikų nustatymui, automobilio nukreipimui prie konkretaus sandėlio rampos ar kelių skirtingų lokacijų – nuolatos besikeičianti situacija sandėlyje automatiškai turi būti suvaldoma sistemos pagalba – automobilio krovimo plano sukūrimas ar perplanavimas privalo būti vertinamas bendrai su sandėlyje esančia situacija ir produkcijos gamybos planu.

Analitika leidžia kaupti ir įvertinti pagrindines vėlavimo priežastis daugiausia lemiančias logistikos srauto sutrikimus kiekvienoje grandies vietoje. Maža to, LOGIFLY sistema gali iš anksto pranešti apie gresiantį transporto vėlavimą.

LOGIFLY viena pirmųjų Lietuvoje įdarbino dirbtinį intelektą

Klientų užsakymų išvežimai suformuojami automatiškai įvertinus sandėlio likučius ir gamybos planą.  Pakrovimo ir iškrovimo laikai ir trukmės apskaičiuojamos iš sukauptų faktinių duomenų. Apie būsimą transporto vėlavimą darbuotojai automatiškai sužino transportui dar neatvykus į teritoriją. Atvykęs pavėlavęs transportas automatiškai perplanuojamas ir nukreipiamas į reikiamą rampą įvertinus pasikeitusią situaciją sandėlyje ir kieme. LOGIFLY pateikia analitiką nurodančią tobulinimo kryptis.

Ambicingi tikslai ir dideli tarptautiniai planai

Džiaugiamės, kad vis daugiau įvairaus pobūdžio kompanijų atranda mūsų nešamas naudas ir pritaiko mūsų siūlomus sprendimus. Gamybinės, prekybinės, logistinės ar sandėliavimo paslaugas teikiančios kompanijos naudodamos LOGIFLY sėkmingai taupo laiką ir pinigus. Keliame aukštus reikalavimus savo komandai. Supratimas, kaip veikia dirbtinis intelektas, padeda vystyti mūsų produktą ir įgyvendinti klientų poreikius. Siekiame tapti rinkos lyderiais tiek Lietuvoje, tiek Europoje. Jaučiame stiprų palaikymą iš mūsų klientų ir suprantame, kad abipusė nauda pasiekiama bendradarbiaujant.

Klientai apie LOGIFLY

„Nuolatos plečiamės ir augame, todėl natūralu, kad ieškome būdų skaitmenizuoti procesus. Kokybiškai ir teisingai valdomas logistikos procesas yra tarsi pagrindinė arterija sveikame kūne. Mūsų klientai reiklūs mums, todėl to paties reikalaujame ir iš partnerių. Labai džiaugiamės, kad galime dirbti efektyviau ir paprasčiau.“ – sakė „Vičiūnai“ ir Ko logistikos vadovas Aidas Veverskis. 

„Didžiausias iššūkis skaitmenizuojant logistikos proceso valdymą — kaip neprisidiegti daug įvairios programinės įrangos ir neapsunkinti proceso valdymą. LOGIFLY produktas pasirodė patrauklus, nes apima visą transporto valdymą visuose mūsų sandėliuose ir teritorijose. Taip pat esame patenkinti produkto diegėjų įsitraukimu ir pagalba, kuri padėjo greičiau ir efektyviau skaitmenizuoti logistiką. “ – sakė Žemaitijos pienas AB logistikos direktorius Marius Dromantas. 

„Klientų reiklumas ir mūsų teikiamos paslaugos stiprinimas pareikalavo automatizacijos logistikos procese. Labai džiaugiamės galėdami efektyviau suvaldyti savo klientų vizitus į mūsų gamyklą bei nuimti logistikos proceso valdymą nuo mūsų darbuotojų pečių. Pilnai automatizavom transporto įleidimą, nukreipimą, informavimą ir krovimo eiliškumo valdymą“ – sakė Novameta UAB tiekimo grandinės procesų vadovė Kornelija Oscinauskaitė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Rašyti komentarą 0
„LTG Infra“ su Italijos „Rizzani de Eccher“ pasirašė sutartį dėl tilto per Nerį statybų

AB „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LTG Infra“ su Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ pasirašė...

Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium

Vilniuje pradėtos biurų pastato statybos, Misionierių vienuolyno statinių ansamblio rekonstrukcija. Sostinėje...

Statyba ir NT
2022.03.31
„AerCap“ pateikė 3,5 mlrd. USD draudimo reikalavimą dėl Rusijos pavogtų lėktuvų

Didžiausia pasaulyje lėktuvų lizingo bendrovė nurodo neturinti daug vilčių gauti draudimo kompensacijas,...

Logistika
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
ES skirs 60 mln. Eur karinės svarbos kelių atnaujinimui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį pareiškė, jog Vyriausybė Europos Sąjungos paramos lėšomis...

Verslo aplinka
2022.03.31
Pašto rinka 2021 m. IV ketvirtį augo 2,4%

Lietuvos pašto ir kurjerių rinka pernai ketvirtąjį ketvirtį siekė 63,6  mln. Eur – 2,4% daugiau nei prieš...

Logistika
2022.03.31
„Versli Lietuva“: lietuviškos kilmės prekių eksporto vertė augs 11,1%, paslaugų 3,8%

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ blogina Lietuvos eksporto prognozę – pasak jos, šiemet...

Logistika
2022.03.31
Pradėtas eismas naujuoju tiltu per Nerį Kaune

Kaune, magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ketvirtadienį oficialiai eismui atidarytas naujas tiltas per Nerį...

Logistika
2022.03.31
„Inbalance“ gavo 1,5 mln. Eur finansavimą, įrengs 640 elektromobilių įkrovimo stotelių

Investicijų bendrovės „I asset management“ fondas „NuCapital“‚ suteikė 1,5 mln. Eur paskolą, kurią per...

Automobiliai
2022.03.31
Vilnių ir Kauną jungiantis kelias nuo balandžio tampa automagistrale 21

Vilnių ir Kauną jungiančiam keliui nuo balandžio 1-osios suteikiama automagistralės kategorija, trečiadienį...

Logistika
2022.03.30
„Girteka“ atskirs veiklą Rusijoje nuo grupės, keis pervežimų geografiją 20

Didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti lietuviška transporto įmonių grupė paviešino savo...

Logistika
2022.03.30
Po kibernetinės atakos „Rosaviacija“ bando surasti 65 TB ištrintų duomenų 4

Pasak pranešimų, strateginė Rusijos aviacijos agentūra prarado visus savo serveriuose laikytus duomenis,...

Logistika
2022.03.30
VRM prašys 24 mln. Eur Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti 3

Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti iš Europos Sąjungos bus prašoma papildomų 24 mln. Eur,...

Verslo aplinka
2022.03.30
Paslaugų eksportas paskutinį ketvirtį augo 23,9%, importas – 48,5%

Lietuvos paslaugų eksportas 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį siekė 3,6 mlrd. Eur – 23,9% daugiau nei tuo pačiu...

Logistika
2022.03.30
Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų, 5 iš jų buvo apšaudyti

Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų ir daugiau kaip 1.000 jūrininkų – šių...

Logistika
2022.03.30
Verslo rizika auga, gali būti, kad laukia daug darbo su žalomis ir išmokomis Premium 1

Dėl karo Ukrainoje ir agresoriams pritaikytų tarptautinių sankcijų Lietuvos įmonės kol kas tiesiogiai...

Finansai
2022.03.30
Vokietija trigubai didina vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores...

Logistika
2022.03.29
Karo poveikis automobilių pramonei: Vakarų gamintojai perskirsto tiekėjus, rusai bandys viską darytis patys Premium 1

Žaliavų ir komponentų pristigę Europos gamintojai ieško naujų tiekimo sprendimų, o dėl masinės tarptautinių...

Automobiliai
2022.03.29
Seime liko paskutinis balsavimas dėl PVM lengvatos už įmonių elektromobilius

Seime skinasi kelią pataisa, leidžianti nuo 2023 metų taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą už...

Logistika
2022.03.29
Vilniuje pavojingai palikti automobiliai bus nutempiami 2

Savivaldybės tarnybos nuo antradienio vykdys automobilių nutempimo funkciją, kuri anksčiau buvo leistina tik...

Logistika
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku