Šiaulių oro uostas planuoja rekordinę plėtrą

75% sklypų savo teritorijoje išnuomojęs oro uostas ateitį planuoja su maždaug 25 mln. Eur vertės verslo investicijų perspektyva ir tikisi pritraukti nuomininkų likusiam ketvirtadaliui laisvos žemės.
Įmonės išplatintame pranešime cituojama Aurelija Kuezada, Šiaulių oro uosto direktorė, teigia, kad pandemijos įkarštyje atsigauti pradėjęs oro uostas sėkmingai kuria įvairių ir tarpusavyje nekonkuruojančių aviacijos veiklų centrą Šiaurės Lietuvoje.
Šie metai Šiaulių oro uostui yra išties išskirtiniai. Miesto savivaldybės pastangomis už 10 mln. Eur buvo atnaujinta infrastruktūra. Pavasarį prasidėjo realūs, apie 20 mln. Eur vertės, Estijos kapitalo įmonės Aviatic MRO orlaivių techninės priežiūros ir remonto centro statybos darbai. Oro uosto savininkės Šiaulių miesto savivaldybės su Aviatic MRO pasirašyta investicijų sutartis numato abipusius įsipareigojimus, tačiau ir be tokio tipo sutarties atėję nuomininkai teikia mums užtikrintumo, sako A. Kuezada.
VŽ rašė kad Lietuvos piliečio Dmitrijaus Čeliadino valdoma Aviatic MRO savo angarą ketina atidaryti kitų metų vasarą.
Šiemet Šiaulių oro uostas su Lietuvos kapitalo bendrove J&C Aero sutarė dėl naujo angaro, skirto orlaivių projektavimo, modernizavimo ir ardymo darbams, statybų. Ši įmonė planuoja maždaug 5 mln. Eur investicijas, tačiau nėra juridiškai įsipareigojusi dėl konkrečių veiklos apimčių.
Pasak Šiaulių oro uosto direktorės, sėkmės atveju bendros verslo investicijos gali sudaryti ne mažiau 25 mln. Eur ir tai oro uosto veidą pakeis iš esmės.
Mūsų investuotojai ir nuomininkai planuoja užsiimti aviacijos sektoriuje ypač paklausiomis ir perspektyviomis veiklomis. Galėdami jiems pasiūlyti praktiškai neriboto dydžio orlaivių priėmimo galimybes, išnaudosime maksimalias šios sinergijos perspektyvas. Po ilgų tylos metų Šiaulių oro uoste atsiranda vis daugiau gyvybės ir esame pasiruošę augti, sako ji.
Taip pat pranešama, kad į krovinių gabenimą besiorientuojančiame oro uoste šiemet įsikūrė Lietuvos kapitalo krovinių ekspedijavimo įmonė Rava Cargo. Ji teritorijoje atidarė atviro tipo muitinės sandėlį ir tapo vienintele komercinių krovinių operatore Šiaulių oro uoste. Įmonė planuoja įgyti skubių siuntų vežėjo statusą ir įžvelgia potencialą per Šiaulius gabenti apie 5.000 t krovinių per metus.
Vėl skaičiuoja pelną
Šiaulių oro uostas savo teritorijoje jau yra išnuomojęs 6,1 ha iš turimo 8,1 ha. Be oro uosto teritorijoje likusių laisvų 2 ha, potencialūs investuotojai dar gali pretenduoti į 2,3 ha plotą, esantį už aptvertos Šiaulių oro uosto teritorijos.
Ypač intensyviai ieškome logistikos įmonių, kurios galėtų sandėliuoti bei gabenti krovinius oru iš Lietuvos ir į ją. Kol kas šalyje neturime tokios įmonės, kuri galėtų konsoliduoti krovinius ir užsiimti jų gabenimu. Suprantama, kad konkurencinis spaudimas išties didelis varžomės ir su Lietuvoje veikiančiais tarptautiniais oro uostais, ir su Rygos oro uostu, tačiau krovinių gabenime įžvelgiame dideles perspektyvas. Juo labiau, kad dėl stipriai išaugusių srautų kiti krovinių gabenimo keliai yra smarkiai apkrauti ir brangsta, kroviniai stringa, vėluoja, pastebi A. Kuezada.
VŽ rašė, kad prasidėjus pandemijai, Šiaulių oro uostas tapo didžiausia Šiaurės Lietuvoje parkavimo aikštele ant žemės nutupdytiems orlaiviams ir nuo tada vėl ėmė dirbti pelningai.
Pernai 46.000 Eur grynojo pelno uždirbęs Šiaulių oro uostas šiemet per aštuonis mėnesius skaičiavo apie 25.000 Eur pelną.
Skirtingai nuo VĮ Lietuvos oro uostai valdomų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos oro uostų, Šiaulių oro uostą valdo šio miesto savivaldybės įmonė Šiaulių oro uostas. Ilgiausią Baltijos šalyse 3,5 km ilgio kilimo-tūpimo taką turintis oro uostas gali priimti pačius didžiausius ir sunkiausius lėktuvus.
Kita Šiaulių aviacijos įmonės niša ji vienintelė regione turi sertifikuotą veterinarinį sandėlį su laboratorija ir gali eksportuoti gyvūnus. Nuo 2004 m. Šiaulių oro uoste reziduoja NATO oro policija. Šiuo metu įmonėje dirba 13 darbuotojų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti