cargoGO skaitmenizuojasi, plečiasi ir raško pernykščių sprendimų vaisius

Reklama publikuota: 2021-09-10
Osvaldas Švitra, „cargoGO Logistics“ vykdomasis direktorius.
svg svg
Osvaldas Švitra, „cargoGO Logistics“ vykdomasis direktorius.

Vietinių ir tarptautinių krovinių pervežimu keliais užsiimanti UAB „cargoGO Logistics“ logistikos sektoriuje veikia jau dvidešimt metų. Pastarieji metai bendrovei tapo spartaus augimo laikotarpiu: įsidiegė veiklos skaitmenizavo procesus, pradėjo ekspedicinę veiklą, atidarė vairuotojų keitimo bazę Lenkijoje, išplėtė savo veiklą kaimyninėse šalyse, Vilniuje įkūrė mokymų centrą, kuriame vairuotojams teikia ir kitas – apgyvendinimo bei poilsio – paslaugas. Visa tai 2020 m. apyvartą didino net 40% – iki 48 mln. Eur. Šiemet plėtra tęsiama ir vykdomas dar spartesnis augimas.

Osvaldas Švitra, „cargoGO Logistics“ vykdomasis direktorius, akcentuoja, kad labiausiai iššūkius padėjo ir padeda suvaldyti bendrovėje praktikuojamas operatyvus valdymas. Organizacijoje visi vadovai trumpam susitinka kasdien, tad kylantys klausimai svarstomi čia ir dabar, o sprendimai priimami nedelsiant. Taigi, visos organizacijos mastu vadovaujamasi greitų sprendimų kultūra. Anot jo, dabar jau matyti, kad operatyvus problemų identifikavimas ir greitas reagavimas tiesiogiai lemia finansinius įmonės rezultatus. Taip pat įmonė vykdo intensyvų kasdienių procesų skaitmeninimą – tai nuolatinis procesų tobulinimas diegiant naujausias technologijas, mažinant sąnaudas ir didinant veiklos efektyvumą.

Skaitmeninimas ir bendras supratimas

„Todėl netikėtai užklupęs karantinas ar kiti veiksniai mūsų kasdieninei veiklai reikšmingos įtakos neturėjo, nes jau buvome įžengę į skaitmenizavimą, įsidiegę procesų optimizavimo sistemas, kurios puikiai veikia. Šiandien visi vadovai realiu laiku bet kur būdami mato įmonės ir atskirų padalinių rezultatus, tendencijas, bręstančias problemas. Tai – mūsų konkurencinis pranašumas“, – atvirauja O. Švitra.

Anot įmonės vadovo, pernykštė karantino sukelta situacija parodė, kad sprendimas skaitmenintis buvo savalaikis, todėl procesų skaitmeninimas tęsiamas ir planuojami dar didesni pokyčiai – toliau diegiamos bei tobulinamos verslo, personalo, finansų valdymo bei kitos programos.

„Ir mūsų dabartinis šūkis – „cargoGO – Digital Logistics“ – atspindi šiuolaikišką organizacijos požiūrį, strategiją bei viziją tapti pavyzdine logistikos kompanija. Kai pasaulis juda labai greitai, mes turime judėti dar didesniu greičiu, kad nuolat pataikytume į savo tikslų taikinį ir būtume priekyje, – pasakoja O. Švitra. – Planuojame skaitmeninti visus įmanomus procesus, kuriuos galima automatizuoti ir atsisakyti techninio darbo, siekiame, kad darbuotojai savo laiką skirtų didelę pridėtinę vertę kuriantiems darbams ir jaustų prasmę darbe.“

cargoGO vadovas akcentuoja, kad bet kurio įmonės skyriaus darbuotojai gilinasi ir supranta kitų skyrių darbą, nuolatos kelia idėjas, kaip procesus skaitmenizuoti ir tobulinti, skirtingų skyrių darbuotojai buriasi į komandas projektams įgyvendinti. O tai labai svarbu organizacijai, nes jos rezultatai priklauso nuo kiekvieno skyriaus darbo kaip sujungtos grandinės stiprumas priklauso nuo kiekvienos jos grandies.

Kūrybingi permainų metai

„cargoGO Logistics“ vykdomasis direktorius dabartinį laikotarpį organizacijoje įvardija kaip didelių permainų ir labai kūrybingą metą: buvo išgrynintos atskirų departamentų veiklos, sukurti nauji skyriai, surinktos skirtingos komandos, pradėtas ekspedicinis krovinių gabenimas tarp Lietuvos ir Vakarų Europos šalių. Įkūrus Ekspedicijos skyrių dar 2020 m. pradžioje įmonės veikla tapo platesnė, buvo pradėta siūlyti kitiems vežėjams ekspedijavimo paslaugas. Šiuo metu net pusė įmonės pajėgumų skiriama ekspedicinei veiklai, planuojamas dar spartesnis šios veiklos auginimas.

„Ekspedijavimo paslauga neužsiimantiems vežėjams patraukliomis sąlygomis siūlome krovinių ir darbo, todėl tokių partnerių nuolat gausėja. Pernai taip pat išanalizavome savo klientus atsirinkdami tik tuos, su kuriais dirbame pelningiausiai, – pasakoja O. Švitra. – Subūrėme tiesioginių klientų ratą, kurio anksčiau neturėjome. Veiklą metų pradžioje papildėme ir dalinių bei pilnų krovinių eksporto–importo paslauga tarp Lietuvos ir Vakarų Europos, kuri pastaruoju metu stipriai įsibėgėja.“

Raško pernykščių sprendimų vaisius

Anot O. Švitros, šie metai rodo, kad pernai buvo priimti sėkmingi sprendimai, kurie šiemet duoda vaisių. Todėl dabar vykdoma ypatingai didelė plėtra: įsteigta nauja įmonė ir pradėta veikla  Lenkijoje, šalia Vokietijos sienos pastatyta vairuotojų keitimo bazė, kad jiems būtų kuo patogiau atvykti į darbą bei gauti visus reikalingus mokymus ir informaciją. Įmonė tokiais sprendimais siekia būti šalia savo klientų ir darbuotojų.

Pernai įmonė atnaujino savo transporto parką įsigydama patikimiausių gamintojų vilkikų. Dabar ji valdo daugiau kaip 500 vilkikų parką. Per šiuos metus planuojama augti dar bent 50%.

nuotrauka::1 left

„Mūsų ir mūsų partnerių vilkikai per mėnesį su kroviniais nuvažiuoja beveik 20% daugiau nei skelbiamas rinkos vidurkis, todėl atitinkamai gali geriau išnaudoti turimą transportą, daugiau uždirbti, pasiekti geresnį pelningumą“, – apibendrina O. Švitra.

Kęstutis Samajauskas, įmonių grupės finansų direktorius, patvirtina, kad pirmo pusmečio rezultatai leidžia teigti, jog 2021 m. įmonei gali tapti patys geriausi, su rekordiniu metiniu augimu per visą įmonės 20 metų istoriją. Anot jo, augimui tvirtą pagrindą padėjo tai, kad bendrovė užsitarnavo didelį pasitikėjimą tarp finansuotojų. Įmonės plėtros sprendimus finansuoja ne tik šalies bankai, ja pasitiki ir užsienio finansuotojai – cargoGO vertinamas kaip rimtas Europos žaidėjas ne tik logistikos, bet ir finansavimosi prasme.

„cargoGO Logistics“ vykdomasis direktorius teigia, kad logistikos versle viskas labai dinamiška ir sparčiai kinta, todėl bendrovės pozicija – būti visada pasirengus operatyviai reaguoti tiek į rinkos bei verslo aplinkos pokyčius, tiek į kintančius klientų poreikius ir atsinaujinti. Kito kelio augti tiesiog nėra.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Logistika“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
A. Latakas: netekus Baltarusijos krovinių gali smukti investicijos, aštrėti konkurencija

Šiemet mažėjant per Lietuvą geležinkeliais ir jūrų uostą gabenamų  Baltarusijos krovinių, o metų pabaigoje,...

Logistika
09:39
Atnaujintas DAF XF: nauji vardai, naujos galimybės Premium

Olandijos sunkvežimių gamintojas DAF spalį pradės naujos kartos, maždaug 1 mlrd. Eur kainavusio sunkiasvorio...

Logistika
2021.09.11
ES pripažino, kad Italijos pagalba bankrutavusiai „Alitalia“ buvo neteisėta 1

Europos Sąjungos (ES) antimonopolinės institucijos penktadienį nusprendė, kad Italijos vyriausybės paskolos...

Logistika
2021.09.10
Artėjant vidaus degimo variklių draudimui gailima pigiausių ir brangiausių automobilių Premium 7

Europos Komisijai (EK) nusprendus, kad Bendrijoje nuo 2035 m. nebebus leidžiama prekiauti automobiliais su...

Automobiliai
2021.09.10
„Ryanair“ privers savo investuotojus iš Didžiosios Britanijos parduoti bendrovės akcijas

Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair Holdings“ perspėjo, kad jos akcininkai Jungtinėje Karalystėje ir...

Rinkos
2021.09.10
„Linava“: mažieji nebegali gauti paskolų 4

Nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ praneša, kad vis daugiau Lietuvos mažųjų ir smulkiųjų...

Logistika
2021.09.10
„SBA Urban“ iš „Akropolis Group“ įsigijo 12,5 ha sklypą prie Kauno 4

Nekilnojamojo turto (NT), baldų gamybos ir tekstilės sektoriuose veikiančiai SBA grupei priklausanti NT...

Statyba ir NT
2021.09.10
Augantis krovinių pervežimo srautas diktuoja poreikį greitesniam pristatymui Verslo tribūna

Elektroninei bei fizinei prekybai demonstruojant augimo šuolius, sparčiai auga ir pervežamų prekių kiekis –...

2021.09.10
„YIT Lietuva“ gavo užsakymą rekonstruoti tiltą Klaipėdos rajone

Statybų ir infrastruktūros bendrovė „YIT Lietuva“ pranešė gavusi daugiau nei 1 mln. Eur užsakymą rekonstruoti...

Statyba ir NT
2021.09.10
„Iki“: investavome į „LastMile“, nes jų verslo modelis gali būti pelningas  Premium 2

Iki šiol savo e. komercijos padalinio neturėjusio antro didžiausio Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2021.09.10
cargoGO skaitmenizuojasi, plečiasi ir raško pernykščių sprendimų vaisius Verslo tribūna

Vietinių ir tarptautinių krovinių pervežimu keliais užsiimanti UAB „cargoGO Logistics“ logistikos sektoriuje...

Logistika
2021.09.10
„EasyJet“ nesileis perimama „Wizz Air“, ketina surinkti 2 mlrd. USD

Didžiosios Britanijos oro linijų bendrovė „EasyJet“ ketvirtadienį paviešino atmetusi konkurentės...

Logistika
2021.09.09
Keleivių srautas Lietuvos oro uostuose vasarą išaugo daugiau nei dukart

Lietuvos oro uostai per tris vasaros mėnesius aptarnavo 867.000 keleivių – daugiau nei du kartus daugiau nei...

Logistika
2021.09.09
Iki įkrovos stotelės toliausiai ES tenka važiuoti Lietuvos elektromobilių savininkams

Lietuvos ir Graikijos elektromobilių savininkai turi įveikti didžiausią atstumą, kol randa viešą įkrovos...

Automobiliai
2021.09.09
Susisiekimo ministerija imasi formuoti transporto ekosistemą Premium 2

Įvairioms transporto sektoriaus sritims sudarytos susisiekimo viceministrų kuruojamos darbo grupės kartu su...

Logistika
2021.09.09
„Hyundai“ spartina automobilių su vandenilio technologijomis kūrimą 1

„Hyundai“ pranešė planuojanti spartinti vandenilio technologijų kūrimą ir nuo 2028 metų visose savo...

Pramonė
2021.09.08
Kinijoje automobilių pardavimai rugpjūtį mažėjo trečią mėnesį iš eilės

Kinijoje automobilių pardavimai rugpjūtį mažėjo trečią mėnesį iš eilės, parodė Kinijos automobilių gamintojų...

Pramonė
2021.09.08
Didžiausioje automobilių parodoje – ir „radikaliausias miesto elektromobilis“ Premium

Didžiausia pasaulyje automobilių paroda „IAA Mobility“ įžengė į naują etapą: nuo 1951 iki 2019 m. Frankfurto...

Automobiliai
2021.09.08
SEB: vidutines pajamas gaunantis asmuo gali įpirkti 14.500 Eur kainuojantį automobilį 59

Kiekvienais metais Lietuvos automobilių įperkamumo indeksą apskaičiuojantys SEB banko analitikai šiemet pirmą...

Automobiliai
2021.09.08
Pasilyginkime: kur važiuoti pigiau ir kas moka akcizų daugiau  Premium 1

Apie trečdalį degalų kainos sudaro akcizo mokestis, jį didinant ateityje degalai brangs dar labiau. Taip...

Finansai
2021.09.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku