Taršos mokesčio projektas – sveikintinas, tačiau dar ne tobulas
- Projektas vertinamas kaip galintis realiai mažinti taršą.
- Siūlomos lengvatos gali sukurti landas vengiantiems mokesčių.
- Pabrangs dyzelinu varomų lengvųjų komercinių furgonų eksploatacija.
- Lėšų panaudojimo planai stokoja konkretumo.
VŽ rašė, kad šis projektas numato naują automobilių apmokestinimo tvarką, kuri susidėtų iš registracijos bei naudotojo mokesčių ir įsigaliotų nuo 2023 metų sausio 1 d. Nauju įstatymu numatoma pakeisti nuo 2020 m. liepos galiojančią tvarką, pagal kurią mokamas mokestis už automobilio sandorį. Esamo mokesčio kritikai tvirtina, kad dabartinis sprendimas tik leidžia rinkti pinigus, tačiau riboja esamo transporto parko atnaujinimą ir niekaip neprisideda prie taršos mažinimo.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai